Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-21, 20:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammin
Hans vän på Facebbook Solv**g R*nh*mmar ?
Nej, den anhållne är en man.
Citera
2010-11-21, 20:59
Medlem
melackos avatar
Verkar som att det som vanligt är ett WT-pack det handlar om?
Citera
2010-11-21, 21:09
Medlem
Magsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Verkar som att det som vanligt är ett WT-pack det handlar om?

Det är den uppfattningen jag har fått av dem.
Min flickvän som sett dem under sommaren sa "alkisarna?" när jag sa att det skett något i den lägenheten. Så det är inte bara jag som känt att de inte riktigt är på samhällets topp, om man uttrycker det så. Kom precis hem och har bråttom så har inte läst det andra. Kan iaf bekräfta igen att det är posthornsgatan 23 det handlar om eftersom någon tänt ett ljus där nu för den döde. Lägenheten som vi tror är brottsplatsen hade persiennerna nere
Citera
2010-11-21, 21:16
Medlem
Minardis avatar
Nu skulle det hela bli ännu intressantare om det vore så att det är en SDare som är GM också, kanske en lokalpolitiker eller dylikt, önsketänkande men visst vore det intressant.

Nu när offret så gott som är spikat vore det intressant om någon kan få reda på vem/vilka som är GM
Senast redigerad av Minardi 2010-11-21 kl. 21:25.
Citera
2010-11-21, 21:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magsaft
Det är den uppfattningen jag har fått av dem.
Min flickvän som sett dem under sommaren sa "alkisarna?" när jag sa att det skett något i den lägenheten. Så det är inte bara jag som känt att de inte riktigt är på samhällets topp, om man uttrycker det så. Kom precis hem och har bråttom så har inte läst det andra. Kan iaf bekräfta igen att det är posthornsgatan 23 det handlar om eftersom någon tänt ett ljus där nu för den döde. Lägenheten som vi tror är brottsplatsen hade persiennerna nere

Att han den senaste tiden inte tillhörde samhällets stöttepelare kan man kanske ana, vilket stärks av att BO var drygt 30 år äldre än de andra i trapphuset. Ålder och kön på de övriga i huset skvallrar om att det är små lägenheter i bostaden, alternativt små lägenheter plus en stor i bottenplan.

Min gissning är att BO skilde sig för pass 12 år sedan och flyttade till området, jobbade några år men miste sin antällning pga missbruk. Sedan dess förtidspensionär, numera avliden...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2010-11-21 kl. 21:23.
Citera
2010-11-21, 21:38
Medlem
es6packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungen-
KRP rykte är underdrivet. Det är värre än vad ryktet säger.
Det är fan alltid trubbel där. Även om krp a.k.a. "Lilla Pakistan" har mycket dräggiga invandrare så finns det mycket WT snubbar med tribals som tar droger så svårt att säga om det är ett WT mord eller blattemord.
Betydligt mer blattar än wt svennar kan jag ju säga.
Citera
2010-11-21, 21:50
Medlem
fbkuuks avatar
dog han?
Citera
2010-11-21, 21:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbkuuk
dog han?
Det kan du läsa i början av den här tråden: https://www.flashback.org/t1365414.
Citera
2010-11-21, 21:57
Medlem
nebelns avatar
Lite som "De långa knivarnas natt"...det måste ju rensas upp i leden och få bort de olojala kanske det tänktes på fyllan.
Citera
2010-11-21, 21:58
Medlem
zinkhinks avatar
jag gissar på svartsjukedrama två karlar och kvinna.
Citera
2010-11-21, 22:06
Medlem
Limpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zinkhink
jag gissar på svartsjukedrama två karlar och kvinna.

Hållbar teori med alkohol inblandat.
Citera
2010-11-21, 23:01
Medlem
GasGlads avatar
En liten uppdatering från NWT

Citat:
– Det var en fest med oreda och mycket alkohol inblandad. Grannar ringde SOS 11.28 på grund av bråk och skrik och när polisen kom till platsen upptäcktes en död man som troligen avlidit av skärskador från en kniv, säger Tommy Lindh, pressinformatör vid Värmlandspolisen.
En handfull personer fanns då kvar i lägenheten och två personer greps omedelbart. Den ena är en 42-årig man som befunnit sig på festen men som hunnit lämna den och den andra är en kvinna som fanns i lägenheten.
– Mannen är nu anhållen skäligen misstänkt för mord, medan kvinnan fortfarande förhörs efter att hon behövt nyktra till först.
Enligt NWT:s fotograf på plats förde kvinnan ett väldigt liv vid gripande. Hon skrek osammanhängande och fick släpas av två poliser in i bilen för förhör.

http://nwt.se/112/article807236.ece
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in