2011-03-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomaye
Ja alla domare dmde fitch som vinnare av 3:e ronden. Vadfan svamlar du om?
Citera
2011-03-06, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ourglace
Ojd fel av mig, lste p lite bttre nu, s att jag frstr vad jag snackar om ;D. Men iaf tycker jag att Fitch dominerade Penn totalt i sista, och inte att Penn vann bda tv frsta ronderna.

Off topic: Varfr anvnder du spoiler taggar ?

Annars s har du ju fel, BJ vann de tv frsta ronderna, den sista var ju en typisk Fitch rond som han vann klart. Men "dominerade totalt" r ju en smrre verdrift, Han var aldrig i nrheten att avsluta eller frstta Penn i problem eller kunna passera guard och enda anledningen till det var ju att Bj gasat ut totalt. Tycker det r sjukt att de gav honom 10-8.
Citera
2011-03-06, 17:20
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinpals
Det var sklart lite osportsligt av Hendo, men i Bispings fall handlade det bde om osportslighet och rent fusk. Dessutom spottade han mot Rivera's hrna.

Lite? Fusk? Ingen vet om det var ett misstag eller inte, man kan sitta och spekulera men vad det i grund och botten alltid kommer leda till r att din uppfattning om fightern bestmmer om du det var ett misstag eller inte. Jag tror det var ett misstag, och d r jag nd inget strre fan av honom.
Och nr vi nd pratar om fusk s r det lite roligt att ingen nmner Ebersole som slog till Lylte med huvudet upprepade gnger p marken.

De snackade skit om Bisping och gjorde ett flertal videos om honom, varfr blir det s frvnade nr han spottar p de? Ljligt vad ordet.
Citera
2011-03-06, 20:38
Bannlyst
Gillar inte bisping heller s mycket, men omjligt att frneka att han r bra fighter, men trots allt s verkar ufc slnga upp ganska halvok fighters mot honom, dom som r riktigt bra torska han mot.

Otilltna knn han gav jorge var ju knappast utplanerat, snt hnder har vi stt till och frn, han visste mycket vl han kunde bli diskad om jorge hade inte fortsatt matchen, han var ju trots allt rtt rockad.

Sen att Hendo gav honom extra smll efter att bisping redan vara knockad r absolut inget fel heller, det r domaren uppgift att dra undan fightern, en fighter ska sl s lnge han fr han kan inte alltid avgra det-

Men att spotta p hrnan var ckligt fult inte acceptabelt nnstans, har ingenting med matchen att gra. Det r en efterhndelse som sker, och d fr man hlla kften. Precis som Daley slog till koschek, det var efter matchen och r absolut inte OK!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in