Har läst runt en hel del och sett en hel del tvetydiga svar såsom att endel pissar possitivt på benz med imovane, jag personligen tog massa iktorivil och pissade 2 dagar i veckan aldrig positivt, är detta som de ska eller hade ja tur?
då inte imovane är en benzo, utan ett derivat så ska en benzo sticka inte göra nån nytta, bara att endel säger att de kan slå ut fel på stickan och sen visa neg vid analys,
såg att ja hade skrivit iktorivil i mitt övre inlägg menade såklart imovane
Senast redigerad av Sajmish 2010-11-22 kl. 16:39.
Anledning: ändrat
e du 100000% på de sry för ja frågar men har en kompis som sitter på hem som precis tog snna från mig då ja sa att de var lungt fast sen blev ja lite orolig haha
Som sagt så syns inte zopiklon på sticka, har dock hört att det KAN ge falsk-positivt för benso men det är ju också jävligt många substanser som kan ge ett falsk-positivt svar.
Nej, det syns inte. Jag äter Zopiklon och lämnar prover då och då. Om provet skickas på labbanalys, då kan dom däremot se om man är positiv på Imovane.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!