• 1
  • 2
2010-11-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av facedark
Jag röker alltid Jeffrey's och liknande saker har faktiskt hänt mig.

Really? Det var totalt jävla sjukt..! Aldrig varit med om liknande!
Citera
2010-11-22, 22:16
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YesMyDear
Okej, såhär var det..

Var redigt jävla packad, drog en lina kokain (min debutlina), och efter ca en halvtimma rökte vi på. Det jag sen kommer ihåg är att jag befann mig på ett tecknat ställe med enorma lila svampar runt om mig. Rätt vad det var kom jag tillbaks till verkligheten, och fick sån fruktansvärt panik, grät, skrek och fattade ingenting. Nästa sekund var jag snyggast i världen, satt och tog på mina bröst, putade med läpparna och skrattade skrattade skrattade högt och rått, -tyckte jag var totaalt ubersexig.! Kom sen tillbaka till verkligheten, grät i panik för visste att jag snart skulle försvinna igen. Vid ett tillfälle trodde jag att de jag var med skulle våldta mig, helt utan anledning, och jag skrek och slog och grät. Rätt vad det är springer jag kors och tvärs på en gata nånstans ensam, bilarna tutar och tvärnitar och jag bara springer och skriker. Min mun var så torr att jag knappt kunde andas, och jag försvann från verkligheten hela tiden. Nästa stund tycker jag mig höra att alla omkring mig viskar om mig, tittar på mig och pratar om att jag borde dö. Sen sitter jag plötsligt i en bil med två kommunalarbetare som ska skjutsa hem mig. Hoppar ur bilen av nån anledning, och tar en taxi. Efter många om och men kommer jag äntligen ihåg vad gatan jag bor på heter (det tog mig flera timmar att komma på det), och han kan köra hem mig. Det tog mig 4 timmar att komma hem, och jag kommer inte ihåg hälften.

Det var det. Vad i helvete var detta?? Överdos av kokainet?? Snedtripp av gräset?? Snedtripp av kokainet?? Psykos??

Med risk för att låta spydig, men varför mixa flera droger när du är oskuld gällandes kolat?
Ett tips är att testa de droger du vill testa var för sig, bara för att uppleva drogens rus enskilt och inte blandat med annat. Visserligen så brukar jag mixa zutt med det mesta, men bara för att vara på den säkra sidan så är det nog bäst att avstå från andra droger när du intagit något för första gången.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in