Flashback bygger pepparkakshus!
2010-11-24, 12:54
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Har ingen scanner annars hade jag kunnat gjort det
Citera
2010-11-24, 12:54
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Jäpp. Hittade även ett filmklipp med henne, men hon såg sur och oengagerad ut så det gick bort tyvärr... tycker hon är rätt het annars, mycket lyckad bröstförstoring. Säkert Berth som betalade! Hon kan ha gjort fler bildserier eller filmer, men det där är de jag känner till. Tyvärr rätt dåliga cumshots i bägge två, men fin Stockholms-porr i fyrfärg är det trots allt.

- F.G

Jo men det är ju Private 90-tal vi snackar om,finns inga som slår dom på fingrarna där!
Citera
2010-11-24, 12:57
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Vore själv intresserad av lite bilder på denna blonda bystdrottning, min Berth Milton-samling åkte till recycling för 10-12 år sedan efter att Fula Gumman uttryckte visst ogillande inför pappkassar fyllda med knulltidningar. Så nu har jag allt digitalt istället, men den här damen saknas. Private och övriga Milton-produktioner är normalt fyllda av spinkiga öststatsbrudar helt utan former (tydligen är sånt populärt någonstans, kanske i Tyskland), så den här bruden stack ut i mängden.

Nej vad fan säger du hur kunde du!!!!!????
Citera
2010-11-24, 13:03
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Nej vad fan säger du hur kunde du!!!!!????

Det var ytterst motvilligt, men stämningen var något spänd i hushållet, och problemet med dessa färgglada och tjocka knull-tidningar var att de tog rätt mycket plats och inte kunde förvaras på något enkelt sätt. Bättre att vara ungkarl, alltså.

Om jag minns rätt så slängde jag inte tidningarna, utan för mitt eget nöjes skull så tog jag en papp-kasse full med Private & Pirate-tidningar och ställde den på en offentlig plats och körde snabbt därifrån, och gjorde samma sak med den andra papp-kassen i en annan del av stan. Några personer fick sig en rejäl överraskning där... högklassig porr i fyrfärg värd 1000-tals kronor! Helt gratis!

Jag scannade av några särskilda favoriter, men Miltons blonda bystdrottning kom inte med. Saknar henne nu.
Citera
2010-11-24, 13:13
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Vore själv intresserad av lite bilder på denna blonda bystdrottning, min Berth Milton-samling åkte till recycling för 10-12 år sedan efter att Fula Gumman uttryckte visst ogillande inför pappkassar fyllda med knulltidningar.
Men du vet väl att kärringar skall hålla sig mellan knytnäven och spisen och knipa käft.
Citera
2010-11-24, 13:16
Bannlyst
Citat:
Det var ytterst motvilligt, men stämningen var något spänd i hushållet, och problemet med dessa färgglada och tjocka knull-tidningar var att de tog rätt mycket plats och inte kunde förvaras på något enkelt sätt. Bättre att vara ungkarl, alltså.

Om jag minns rätt så slängde jag inte tidningarna, utan för mitt eget nöjes skull så tog jag en papp-kasse full med Private & Pirate-tidningar och ställde den på en offentlig plats och körde snabbt därifrån, och gjorde samma sak med den andra papp-kassen i en annan del av stan. Några personer fick sig en rejäl överraskning där... högklassig porr i fyrfärg värd 1000-tals kronor! Helt gratis!

Jag scannade av några särskilda favoriter, men Miltons blonda bystdrottning kom inte med. Saknar henne nu.

Det blev ett par silikonpattar åt Fula Gumman istället?
Citera
2010-11-24, 14:13
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan
Det blev ett par silikonpattar åt Fula Gumman istället?

Det har du ju redan frågat. Nej, hon var naturligt utrustad med åtminstone en C-kupa, och dessutom hade jag nog fått en örfil om jag föreslagit det. En god regel är att inte föreslå sin flickvän eller fru att göra en plastikoperation.

Åter till Kung Berth jr.

- F.G
Citera
2010-11-24, 14:16
Medlem
Semestervikaries avatar
Citat:
Såg en dokumentär för ett år sen eller nåt som jag spelade in från TV8 så helt omöjligt verkar han ju knappast vara

Om det var en Brittisk dokumentär så är det en fd högt anställd hos Private som har producerat den.
Citera
2010-11-24, 15:22
Moderator
vfs avatar
Citat:
Vore själv intresserad av lite bilder på denna blonda bystdrottning, min Berth Milton-samling åkte till recycling för 10-12 år sedan efter att Fula Gumman uttryckte visst ogillande inför pappkassar fyllda med knulltidningar. Så nu har jag allt digitalt istället, men den här damen saknas. Private och övriga Milton-produktioner är normalt fyllda av spinkiga öststatsbrudar helt utan former (tydligen är sånt populärt någonstans, kanske i Tyskland), så den här bruden stack ut i mängden.

Var det denna tjejen?

NSFW http://www.imagebam.com/image/bb243a108018316

Annars gräver jag vidare.
Citera
2010-11-24, 16:09
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Var det denna tjejen?

NSFW http://www.imagebam.com/image/bb243a108018316

Annars gräver jag vidare.

Inte hon. Damen i fråga hade större bröst och inte like silverblonderat hår. Om du bläddrar bland gamla Private-nummer så handlar det om 1991-1992 eller därikring. Minns inte hur omslaget till lapplise-numret såg ut, men Bret Hart vet kanske.
Citera
2010-11-24, 16:23
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Inte hon. Damen i fråga hade större bröst och inte like silverblonderat hår. Om du bläddrar bland gamla Private-nummer så handlar det om 1991-1992 eller därikring. Minns inte hur omslaget till lapplise-numret såg ut, men Bret Hart vet kanske.

Ja det vet jag för jag fick den tidningen i förra veckan,Private 111 var det
Citera
2010-11-24, 16:24
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Om det var en Brittisk dokumentär så är det en fd högt anställd hos Private som har producerat den.

Okej det vet jag inte men intressant var den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in