2010-11-23, 18:58
Medlem
När jag första gången rökte 3e generationens spice Boom så vart jag fullkomligt stukad ett jävla tag och jag kände en ovanlig stukhet som inte var normal, dvs jag fick ont i nacken och benen men det hindrade inte mig från att skratta och froda. Iaf, nyss kom det "tillbaks" boom och remix som var en besvikelse då det inte vart samma 6 timmars stuk som innan.

Detta var Boom light och remix light men det sa dom inte på hemsidan från början, iaf nu säljer dom boom och remix light OCH det vanliga superstuket, jag har en påse liggandes i en affär som väntar på att bli utlöst och upprökt men jag vill fråga er Flashbackare om detta boom/ remix verkligen är så bra som det var förut eller om dom försöker lura folk IGEN?
Citera
2010-11-23, 19:04
Medlem
Brunsass avatar
Nepp, det är tyvvär inte lika bra som när det först lanserades..
Citera
2010-11-23, 19:04
Medlem
jaha det var en besvikelse, men det är bättre än Boom / remix light hoppas jag ? :<
Citera
2010-11-23, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceho90
jaha det var en besvikelse, men det är bättre än Boom / remix light hoppas jag ? :<

Ja den är mycket potentare men effekttiden är fortfarande densamma, dvs runt 30-60 min rus.
Citera
2010-11-23, 19:38
Medlem
rakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceho90
Läs i den stora tråden ang detta så står allt du behöver veta. Dom "nya" boom/remix är inte i närheten av batch 1. Lite bättre än light men inte med många minuter enligt mig.

Absolut inte värt pengarna, helt sjukt överpris med tanke på hur värdelöst det är.

Länken till den stora tråden där du kan läsa om allt som sagts om batch 1, 2 och 3 osv: https://www.flashback.org/f360
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in