2012-01-31, 21:04
Medlem
WoWarn1991s avatar
Hittade covers på en skyrim låtar, som jag tror många Skyrim uppskattar.
Hon har för tillfället ett antal olika Skyrim covers.

En av de bästa skyrim covers jag hört på länge.
Hon har fått Väldigt bra omdömen på Youtube

The Dragonborn Comes
http://www.youtube.com/watch?v=4z9Td...eature=related

Age of Aggression
http://www.youtube.com/watch?v=KNDT7...eature=related

Tvekade om jag skulle placera den i länktips eller här.
Men tyckte att den passade bättre i den här tråden
Senast redigerad av WoWarn1991 2012-01-31 kl. 21:12.
Citera
2012-01-31, 21:26
Medlem
Storblottarns avatar
Jag råkade hitta "Vorstag" att hyra på ett Inn. Har nu haft honom ett tag och har inte haft några större problem med honom, förrän nu.

Vi var nyligen i strid och han fick ta emot en hel del Frost Damage och efter det har han inte längre varit sig själv. Jag är orolig för den unge mannen och vill göra allt jag kan för att han ska bli bra igen. Men jag vet inte om det är en bugg eller om han faktiskt är skadad.

Han hukar sig fram och släpar ena benet efter sig i den ställningen. Stöttar sig med skölden i marken och hänger med huvudet. Sedan "hulkar" han sig ibland. Det ser ganska komiskt ut om jag går in genom en dörröppning och sedan se honom komma krälande efter på det viset.

Är det någon som har upplevt samma sak? Han verkar inte piggna till heller och jag kan tyvärr inte heala honom själv ännu för att se om det hjälper. Är det en bugg eller är han bara i behov av healing?
Citera
2012-01-31, 21:31
Medlem
AngelDusssts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa1n0fD3aTh
B, map, rör pilen med vänster styrspak till dit du vill "travla", tryck A på ikonen, tryck Travel eller vad det står.

Tusen tack!
Citera
2012-01-31, 22:16
Medlem
AkeGruss avatar
QUOTE=Storblottarn]Jag råkade hitta "Vorstag" att hyra på ett Inn. Har nu haft honom ett tag och har inte haft några större problem med honom, förrän nu.

Vi var nyligen i strid och han fick ta emot en hel del Frost Damage och efter det har han inte längre varit sig själv. Jag är orolig för den unge mannen och vill göra allt jag kan för att han ska bli bra igen. Men jag vet inte om det är en bugg eller om han faktiskt är skadad.

Han hukar sig fram och släpar ena benet efter sig i den ställningen. Stöttar sig med skölden i marken och hänger med huvudet. Sedan "hulkar" han sig ibland. Det ser ganska komiskt ut om jag går in genom en dörröppning och sedan se honom komma krälande efter på det viset.

Är det någon som har upplevt samma sak? Han verkar inte piggna till heller och jag kan tyvärr inte heala honom själv ännu för att se om det hjälper. Är det en bugg eller är han bara i behov av healing?[/quote] Jo har själv upplevt att min följeslagare
från Riften betedde sig på samma sätt. Fast då i en grotta när vi slagits mot några troll. Beteendet gick över när vi kom ut. Kan kanske vara någon slags poison ? I övrigt tycker jag läget man har när man spelar är lite för lågt. Man känner att man skulle vara typ högre upp på skärmen. Går detta att fixa typ som man kan fixa avståndet med console command ?
Citera
2012-01-31, 22:36
Medlem
AkeGruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolandDeschain
Vilken anser ni är den bästa followern? Den bästa jag haft är nog Marcurio, en riktigt bra mage!

Bästa följeslagaren är utan tvekan
Mycket säker med tvåhandsvapen, slår lätt ihjäl en drake.

Verkar som "hustomtarna" är mer känsliga och lättare dör. Det verkar som att dom blir svagare om man är oaktsam och träffar dom och att dom aldrig blir 100% helade utan det typ byggs på och dom tillslut dör av kanske bara ett slag.
Citera
2012-01-31, 23:25
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWarn1991
Hittade covers på en skyrim låtar, som jag tror många Skyrim uppskattar.
Hon har för tillfället ett antal olika Skyrim covers.

En av de bästa skyrim covers jag hört på länge.
Hon har fått Väldigt bra omdömen på Youtube

The Dragonborn Comes
http://www.youtube.com/watch?v=4z9Td...eature=related

Age of Aggression
http://www.youtube.com/watch?v=KNDT7...eature=related

Tvekade om jag skulle placera den i länktips eller här.
Men tyckte att den passade bättre i den här tråden
Synd att de inte fungerade men om det är denna du menar?

The Dragonborn Comes
http://www.youtube.com/watch?v=4z9TdDCWN7g
Citera
2012-01-31, 23:57
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkeGrus
Jo har själv upplevt att min följeslagare
från Riften betedde sig på samma sätt. Fast då i en grotta när vi slagits mot några troll. Beteendet gick över när vi kom ut. Kan kanske vara någon slags poison ?
Kanske va nåt sånt. Det var som du sa. Det löste sig när vi kom ut igen.
Citera
2012-02-01, 00:10
Medlem
WoWarn1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Synd att de inte fungerade men om det är denna du menar?

The Dragonborn Comes
http://www.youtube.com/watch?v=4z9TdDCWN7g

Japp ,det var den
Citera
2012-02-01, 08:39
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWarn1991
Japp ,det var den

Alltså hon är så gullig Tyvärr har hon inte hunnit göra så många fler men hennes Youtube-sida kommer ju att uppdateras, så gå in och titta då och då:

Malukah

Den här versionen tycker jag nästan är ännu bättre, mer av den gamla goda Morrowind-känslan:

"The Dragonborn Comes" rearranged by Douglas Farrell
Citera
2012-02-01, 16:17
Medlem
GorillaMans avatar
Är det bara jag som har problemet att när jag går eller fast travelear till Riverwood så blir jag ALLLTID attackerad AV EN DRAKE!
Jag Har inte lust att deleta massor av gamla saves men om någon vet hur man försäker detta störande problem så är jag väldigt tacksam!

Btw Kör på xbox 360!
Citera
2012-02-01, 16:25
Medlem
AngelDusssts avatar
Ni som kör med xbox: Har ni någonsin varit med om att ni dödat en drake men inte fått draksjälen absorberad??
Citera
2012-02-01, 16:26
Medlem
GorillaMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDussst
Ni som kör med xbox: Har ni någonsin varit med om att ni dödat en drake men inte fått draksjälen absorberad??

Aa en gång! Var mot en frost dragon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in