Flashback bygger pepparkakshus!
2010-11-24, 20:59
Medlem
pikks avatar
Tjenare.
Har hört från en osäker källa att komikern Robert Gustafsson är bipolär/mano depressiv.
Undrar bara, kan det stämma? Någon som vet nått? Eller har några teorier?
Vore intressant. Har hört nu att han kommit ut med en självbiografi. Kanske ska ta och köpa den och se om han är lite sjuk.
Tack på förhand.
2010-11-24, 21:00
Medlem
Ohja, han är körd.
2010-11-24, 21:43
Medlem
OrmenMedApplets avatar
Bipolär/mano depressiv tror jag inte han är. Han uppvisar väl inga tecken på att han skulle vara det? Däremot uppger han själv att han är hypokondriker. Han kanske vid något tillfälle har inbillat sig att han lider av bipolär sjukdom.
2010-11-25, 00:09
Medlem
snuptiks avatar
Jag har av nagon anledning for mig att han har asperbers men jag har daremot ingen aning om varfor jag har fatt for mig det.
2010-11-27, 17:19
Medlem
OrmenMedApplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Jag har av nagon anledning for mig att han har asperbers men jag har daremot ingen aning om varfor jag har fatt for mig det.
Jag tror inte att han skulle funka som komiker då.
2010-11-27, 17:50
Medlem
BaLLs avatar
Jag har hört att han är riktigt tråkig som privatperson bara
2011-11-24, 12:00
Medlem
jynx22s avatar
Han är hypokondriker och en manisk perfektionist. Jag såg bakgrundsmaterial från någon av hans dvd:er där han pratade om att när hans barn var unga så var det stökigt överallt i huset (leksaker etc.) så han hade ett rum bara för honom där endast han fick vara i. Det var ett kontor där allt var exakt placerat på ett skrivbord och bokhyllorna var ordnade som han tyckte att de skulle stå. Allting var tvunget att vara perfekt för att han berättade att han brukade få panikattacker när det var för stökigt i huset så sprang han in i detta rummet och kunde andas ut för att det var typ hans "status quo" ställe som han kunde "rymma till".

Så han är ju störd, det har de flesta kommit fram till här tror jag....
2011-11-25, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
Jag har hört att han är riktigt tråkig som privatperson bara

Stämmer.
En bekant har bott granne med honom tidigare och sagt att han är dryg och gnällig som fan som privatperson. Springer och ringer på dörren över minsta lilla ljud från lägenheten osv.
2016-08-01, 20:53
Moderator
Fear2bes avatar
Gammal 0.02 Tråd låst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in