Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-28, 21:47
Medlem
Hejsan,

Jag undrar om det finns någon möjlighet att ladda över musik till en kompis iPhone från min dator? Ex. genom att använda telefonen som en extern hårddisk?

Om inte, någon bra sida där jag kan ladda upp musik som hon sedan kan ladda ner? En i taget, fast helst flera på en gång?

Tack på förhand!
Citera
2010-11-28, 21:49
Medlem
OffensiveShits avatar
Finns flera program med en trialversion som löser detta problem. Testa googla först. Annars FTP
Citera
2010-11-28, 21:55
Medlem
Eller så kan du köpa en extern HDD och lägga över musiken, du kommer ha stor användning av en sån till slut, jag har 4.
Citera
2010-11-28, 21:58
Medlem
OffensiveShits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Eller så kan du köpa en extern HDD och lägga över musiken, du kommer ha stor användning av en sån till slut, jag har 4.
Det löser fortfarande inte problemet eftersom hans väns iphone är ju låst till hans dator och kan inte överföra något via itunes om han nu inte återställer den eller laddar ner ett program som kringår det här.
Citera
2010-11-28, 22:04
Medlem
Jag har googlat men lyckas inte hitta något bra.. Vad kan jag använda mig av för program som kringår detta då? Till mac?
Citera
2010-11-28, 22:09
Medlem
OffensiveShits avatar
Diskaid
http://www.youtube.com/watch?v=PtsStUbjTJs
visar iförsig hur man delar musik från iphone till datorn men det går both ways
Citera
2010-11-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OffensiveShit
Det löser fortfarande inte problemet eftersom hans väns iphone är ju låst till hans dator och kan inte överföra något via itunes om han nu inte återställer den eller laddar ner ett program som kringår det här.

Fast alltså, hans polares musik ligger på hans dator, därför åker TS hem till sin polare och kopierar filerna?
Citera
2010-11-28, 22:18
Medlem
OffensiveShits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Fast alltså, hans polares musik ligger på hans dator, därför åker TS hem till sin polare och kopierar filerna?
haha jo, men det är ju inte ett bekvämt alternativt :P
Citera
2010-11-28, 22:22
Medlem
Tack, det funkar perfekt verkar det som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in