Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 5
  • 6
2011-11-10, 23:15
Medlem
ishqs avatar
Lol Haha
Citera
2011-11-13, 19:11
Medlem
FrankTheMans avatar
Låter jobbigt det där! "Sneade" själv här om dan när jag rökte 5g med några polare på en kväll. Jag gick rakt in i stenväggen på statoil för att jag hade dragigt ner luvan över ansiktet så jag såg ingenting. Jag gjorde det för min snälla polare älskar att driva med folk när dom är stenade för han har så bra erfarenhet av det. Han spelade exorcist låten och jaga mig.
Citera
2012-06-03, 01:46
Medlem
Kul att läsa denna rapporten, för detta är något som jag tror de flesta "stoners" varit med om minst en gång
Själv har jag inte rökt särskilt länge, kanske ett år, men jag har rökt mycket som fan i perioder och nån gång då och då har detta hänt mig. Saker som att man tror att ens kompis är bredvid en fast han drog drygt en timme innan, att man känner sig helt jävla efterbliven och pratar konstigt etc etc..
Däremot är det så oerhört olika från person till person hur man reagerar men sådana här klassiska snetändningar är inget ovanligt, händer den bästa oxå

Som flera redan nämnt så är det bara att tänka positivt, lyssna på musik du gillar etc etc, desto längre tid du röker, desto mer märker du hur ditt psyke klarar av att ignorera att du "snear" och istället när du börjar må konstigt så gör du något som får dig att må bra igen. Att spela fotboll med kompisar eller se på någon komedifilm och garva mycket är att rekommendera om man vill slippa snetändningarna
Citera
2012-06-03, 01:49
Medlem
För övrigt rökte jag en hundrasläng Hindu kush häromdagen med några polare och efter några bloss fick jag en redig "kick" som är sjukt svår att beskriva, lite det du är inne på i rapporten. Allt bara "fuckade" för mig i några sekunder, jag hade fan inte en aning om vad jag gjorde eller vad som hände, sen drog man igång Avengers på datan och började muncha, då var man hemma igen
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in