Flashback bygger pepparkakshus!
2010-11-29, 04:46
Bannlyst
Jag vill vara högst anonym, så jag ber flashbacks team att inte avslöja min identitet till vilket pris som helst.

Jag tänkte att ni skulle få ställa frågor till en av dessa som ni aldrig fått se eller veta mer om.

Svarar på era frågor så gott jag kan. Jag är en del av den inre cirkeln.
Illuminati till er tjänst.
2010-11-29, 06:33
Medlem
Om TS vetat nånting om Illuminati och frimurarna mer än det han sett på Youtube så hade han vetat att man som en inom Illuminati aldrig avslöjar det. Finns ju faktiskt vissa regler, även inom Illuminati.

För en medlem som skulle avslöja sig själv, skulle aldrig ha en chans att komma undan med det, för Illuminati ser allt. Vart enda internetforum, filmklippssajter, bloggar, på samtliga existerande språk.

Så om du vore frimurare så hade du:
1. Aldrig erkänt det, inte ens under pistolhot
2. Aldrig svarat på frågor gällande frimurarna eller Illuminati

Men om du nu envisas med att påstå att du är frimurare, då borde du kunna svara på detta.
Berätta historien om Rothchilds (den riktiga historien) och deras koppling till Illuminati. Hur och när dom fick sin makt och hur den påverkar oss än idag. (Jag vill inte höra Wiki-versionen eller annan internetversion)
Bör kunnas kortas av till ca 7-8 rader text här på Flashbacks internetforum.
2010-11-29, 06:52
Medlem
Nagaroths avatar
Varför går man med i en frimurarorden idag?
Ni vilar på kristen grund. Kan du vidare utveckla?
Förutom att ni klär på er frack och träffas på märkliga ställen och äter mat. Vad gör ni mer om man får fråga?
2010-11-29, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders

OK, det är en trolltråd som (medvetet) blandar samman frimurarna med (det påhittade) Illuminati, men frimurarna (i Sverige) har inte problem att "erkänna" att man är med. Man publicerar till och med sin medlemsmatrikel (i pappersform) och generell informaiton, adresser, syfte och allmänna lagar på Internet, (www.frimurarorden.se), bjuder in TV4 för intervjuer mm.

Det är klart, du kanske hänvisar till en påhittad grupp som du kallar "frimurarna" på samma sätt som till den påhittade gruppen "Illuminati". Påhittet lånar ju lite trovärdighet från att det finns en verklig grupp av frimurare, och en grupp som kallats "Illuminati" (även om de försvann för över två hundra år sedan).
Senast redigerad av lindq 2010-11-29 kl. 09:14.
2010-11-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindq
OK, det är en trolltråd som (medvetet) blandar samman frimurarna med (det påhittade) Illuminati, men frimurarna (i Sverige) har inte problem att "erkänna" att man är med. Man publicerar till och med sin medlemsmatrikel (i pappersform) och generell informaiton, adresser, syfte och allmänna lagar på Internet, (www.frimurarorden.se), bjuder in TV4 för intervjuer mm.

Det är klart, du kanske hänvisar till en påhittad grupp som du kallar "frimurarna" på samma sätt som till den påhittade gruppen "Illuminati". Påhittet lånar ju lite trovärdighet från att det finns en verklig grupp av frimurare, och en grupp som kallats "Illuminati" (även om de försvann för över två hundra år sedan).

Frimurarordern är ett patetiskt påhitt fylld med wannabes.
Illuminati var en order och var det i flera år, tack vare Rothchilds fick dom en enorm makt då Rothchilds var en av eller t.o.m kanske världens rikaste person under den tiden. Att Illuminati funnits är bevisat, och att de har haft stor makt. Men man kan inte bevisa om dom fortfarande finns eller när dom försvann. Där finns bara rykten. Gick en 2 timmar lång dokumentär på National Geographics om Illuminati och Rothchilds, frimurarna och NWO. Där tas även teorier upp, mer trovärdiga än andra.

Så Illuminati har funnits och kontrollerat en stor del av världen. Men huruvida den finns idag eller inte, de vet ingen oberörd.

Så dagens frimurarorder är en larvig grupp wannabes.
2010-11-29, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Var ju en kille här så sent som i fredags som startade en likadant tråd

https://www.flashback.org/t1371163

Förstår inte logiken i att tro att vi finns, och sedan kastar ut barnet med badvattnet så fort någon vill träda fram.

Citat:
Ursprungligen postat av maitan
Varför låter ni inte eminem lämna eran klubb?

Han har ett stort inflytande på väldigt många, och på ett speciellt sätt. Han är för värdefull.
Dessutom så är alla som lämnar vår cirkel en fara. Antingen så är med med oss eller emot oss om man verkligen vet att vi finns.

Citat:
Ursprungligen postat av Faanvachill
Vad heter du?
Har ett helt vanligt namn.

Citat:
Ursprungligen postat av Zeberdee
Föredrar du rött vin eller vitt vin?

Dricker ej vin. Det gör ingen av oss.

Citat:
Ursprungligen postat av Snubbler
Ofta man skriver så? Så jävla löjligt...

Fullt allvar.

Citat:
Frimurarordern är ett patetiskt påhitt fylld med wannabes.
Illuminati var en order och var det i flera år, tack vare Rothchilds fick dom en enorm makt då Rothchilds var en av eller t.o.m kanske världens rikaste person under den tiden. Att Illuminati funnits är bevisat, och att de har haft stor makt. Men man kan inte bevisa om dom fortfarande finns eller när dom försvann. Där finns bara rykten. Gick en 2 timmar lång dokumentär på National Geographics om Illuminati och Rothchilds, frimurarna och NWO. Där tas även teorier upp, mer trovärdiga än andra.

Så Illuminati har funnits och kontrollerat en stor del av världen. Men huruvida den finns idag eller inte, de vet ingen oberörd.

Så dagens frimurarorder är en larvig grupp wannabes.

Man kan kalla oss vad man vill. Internt så kallar vi oss Frimurare. Nu pratar jag inte om den svenska wannabe-versionen, utan bara vad vi kallar oss för internt.
Vi har fått det fjantiga men allvarsamma namnet New World Order. Kan säga att allt prat om oss inte stämmer. Att vi placerar ut tecken osv är helt befängt. Däremot innehar vi stora och viktiga maktpositioner. Vi använder oss av människor som står i våra ställen, vi blir aldrig hittade.

Att vi ser "allt" är inte så jättemagiskt som somliga verkar tro. Hur tror folk att detta går till i praktiken egentligen. Vi använder oss av teknik precis som stater gör och har tillgång till otroligt mycket information och informationsnät.
2010-11-29, 17:55
Medlem
BirkBorks avatar
Tror du att du är en del av den inre cirkeln på riktigt?
Får ni "uppdrag" eller agendor uppifrån?

Är det sant att målet är att chippa alla människor jorden, och att skapa en enda global stat i längden?
2010-11-29, 20:08
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysikmotor
Jag vill vara högst anonym, så jag ber flashbacks team att inte avslöja min identitet till vilket pris som helst.

Jag tänkte att ni skulle få ställa frågor till en av dessa som ni aldrig fått se eller veta mer om.

Svarar på era frågor så gott jag kan. Jag är en del av den inre cirkeln.
Illuminati till er tjänst.

Om du nu är frimurare kan du kanske avslöja något som kommer inträffa de vore bra som bevis då. Jag vill ha någon bevis gärna.

Vad är erat mål då?
2010-11-29, 20:28
Medlem
patrikgbgs avatar
Citat:
Om TS vetat nånting om Illuminati och frimurarna mer än det han sett på Youtube så hade han vetat att man som en inom Illuminati aldrig avslöjar det. Finns ju faktiskt vissa regler, även inom Illuminati.

För en medlem som skulle avslöja sig själv, skulle aldrig ha en chans att komma undan med det, för Illuminati ser allt. Vart enda internetforum, filmklippssajter, bloggar, på samtliga existerande språk.

Men om du nu envisas med att påstå att du är frimurare, då borde du kunna svara på detta.
Berätta historien om Rothchilds (den riktiga historien) och deras koppling till Illuminati. Hur och när dom fick sin makt och hur den påverkar oss än idag. (Jag vill inte höra Wiki-versionen eller annan internetversion)

Nu är inte jag så speciellt insatt i detta men är inte frimurarna och illuminati två olika saker?
Jag haft en kollega som var frimurare. Även ägaren till Golden Days i Göteborg är frimurare, deras lokaler ligger precis bredvid dessutom. Att frimurare skulle hålla sitt medlemsskap hemligt, går stick i stäv med mina, begränsade, erfarenheter av frimurare.
2010-11-30, 02:58
Bannlyst
Citat:

Vi ser inte det på det sättet idag. Och vi har inte sån stor makt som folk tror.
Vi är som en stor familj mer än en sekt som går i generationer. Vi begränsar antalet medlemmar genom att selektera fram de smartaste och mest anpassade av de som föds i vår släkt. Rothchilds har varit med i generationer. Men de är endast utnyttjade av oss, vi använder dem för att nå våra mål. Ang. deras historia. Illuminatis verkliga fader, Friedrich Eisenhower, har skyddads av historien med andra namn; men vi vet sanningen. Han var väldigt socialt kompetent och insåg att man med rätt 1. kunskaper, 2. inställningar, 3. uppträdande kunde ta över världen. Han menade att imperialism är ett misslyckat försök att ta över världen.

Inom illuminati så så är det ett fåtal personer som sitter högst upp och vet mest. Det finns två lager av människor. Rothchilds är det undre. Detta är de ej medvetna om. Det är så enkelt som att vi helt enkelt har andra planer som vi inte delar med oss av till dem. Vi kommer att svika dem när det är dags. Vi har försäkrat oss om att de är med oss, och att de tror att vi ligger på samma nivå. Förtroende är viktigt.

Ang 1, och 2. En typisk missuppfattning om oss är att vi är övermänskliga på något sätt. Vi skiljer oss inte genetiskt från er. Jag är mänsklig och ty kan svara på frågor. Alla i min släkt är dock otroligt konservativa om man säger så.

Som jag skrivit innan. Det är ingen magi i den övervakning vi har. Vi har t ex IBM till vår hjälp för att läsa MSN och skype konversationer.

Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
Om du nu är frimurare kan du kanske avslöja något som kommer inträffa de vore bra som bevis då. Jag vill ha någon bevis gärna.

Vad är erat mål då?

Målet är att vår ätt ska ha fullständig kontroll över världen.

Att sakta ta över världen. Vi väntar på den slutgiltiga stöten. Vid den sista stöten kommer vi ha kontroll över domstolar, regeringar och polismakt. Vi har tålamod, och vi har alltid koll på hur det går för oss själva. Alla dessa rykten om illuminati sköts även. En del storsäljande böcker om oss är det vi som tagit fram och gjort befängda.

Det enda jag säkert kan avslöja är wikiläckan. Skriver jag något här kan det ändras på.
Fler håningar kommer. Sydkoreas ledare kallas för Risskålen pga ljuden han gör när han äter, varför jag tror att wikileaks har väntat med att släpppa det.

Ni kan även förvänta er fler att pizzahut snart börjar med handburgare. Allvarligt.
Senast redigerad av fysikmotor 2010-11-30 kl. 03:07.
2010-11-30, 08:49
Medlem
SLOBs avatar
Ot raderat. Ska det finnas en "Frimurare svarar på era frågor" så ska det handla om just det och inget annat.

Eftersom TS själv inte riktigt tycks kunna bestämma sig för om det ska handla om Frimurare eller Illuminati, så låser jag tråden tills det klarnar.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in