Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Om TS vetat nånting om Illuminati och frimurarna mer än det han sett på Youtube så hade han vetat att man som en inom Illuminati aldrig avslöjar det. Finns ju faktiskt vissa regler, även inom Illuminati.
För en medlem som skulle avslöja sig själv, skulle aldrig ha en chans att komma undan med det, för Illuminati ser allt. Vart enda internetforum, filmklippssajter, bloggar, på samtliga existerande språk.
Så om du vore frimurare så hade du:
1. Aldrig erkänt det, inte ens under pistolhot
2. Aldrig svarat på frågor gällande frimurarna eller Illuminati
Men om du nu envisas med att påstå att du är frimurare, då borde du kunna svara på detta.
Berätta historien om Rothchilds (den riktiga historien) och deras koppling till Illuminati. Hur och när dom fick sin makt och hur den påverkar oss än idag. (Jag vill inte höra Wiki-versionen eller annan internetversion)
Bör kunnas kortas av till ca 7-8 rader text här på Flashbacks internetforum.
Vi ser inte det på det sättet idag. Och vi har inte sån stor makt som folk tror.
Vi är som en stor familj mer än en sekt som går i generationer. Vi begränsar antalet medlemmar genom att selektera fram de smartaste och mest anpassade av de som föds i vår släkt. Rothchilds har varit med i generationer. Men de är endast utnyttjade av oss, vi använder dem för att nå våra mål. Ang. deras historia. Illuminatis verkliga fader, Friedrich Eisenhower, har skyddads av historien med andra namn; men vi vet sanningen. Han var väldigt socialt kompetent och insåg att man med rätt 1. kunskaper, 2. inställningar, 3. uppträdande kunde ta över världen. Han menade att imperialism är ett misslyckat försök att ta över världen.
Inom illuminati så så är det ett fåtal personer som sitter högst upp och vet mest. Det finns två lager av människor. Rothchilds är det undre. Detta är de ej medvetna om. Det är så enkelt som att vi helt enkelt har andra planer som vi inte delar med oss av till dem. Vi kommer att svika dem när det är dags. Vi har försäkrat oss om att de är med oss, och att de tror att vi ligger på samma nivå. Förtroende är viktigt.
Ang 1, och 2. En typisk missuppfattning om oss är att vi är övermänskliga på något sätt. Vi skiljer oss inte genetiskt från er. Jag är mänsklig och ty kan svara på frågor. Alla i min släkt är dock otroligt konservativa om man säger så.
Som jag skrivit innan. Det är ingen magi i den övervakning vi har. Vi har t ex IBM till vår hjälp för att läsa MSN och skype konversationer.
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
Om du nu är frimurare kan du kanske avslöja något som kommer inträffa de vore bra som bevis då. Jag vill ha någon bevis gärna.
Vad är erat mål då?
Målet är att vår ätt ska ha fullständig kontroll över världen.
Att sakta ta över världen. Vi väntar på den slutgiltiga stöten. Vid den sista stöten kommer vi ha kontroll över domstolar, regeringar och polismakt. Vi har tålamod, och vi har alltid koll på hur det går för oss själva. Alla dessa rykten om illuminati sköts även. En del storsäljande böcker om oss är det vi som tagit fram och gjort befängda.
Det enda jag säkert kan avslöja är wikiläckan. Skriver jag något här kan det ändras på.
Fler håningar kommer. Sydkoreas ledare kallas för Risskålen pga ljuden han gör när han äter, varför jag tror att wikileaks har väntat med att släpppa det.
Ni kan även förvänta er fler att pizzahut snart börjar med handburgare. Allvarligt.