Jag kör "getright" öppnar "getright browser" klistrar in adressen sen är det bara att sortera filerna, markera dom som ska ner, högerklicka och download. Funkar jätte bra är det betal sida är det bara att skriva in login och pass. Ibland fattar den det direkt. :P
Nån som vet nåt progg som klarar av att ladda ner bilder från sidor
som använder sig av JavaScript?
Hittade ingen engelsk version av MemoWeb som funkade att ladda hem,
så jag har inte kunnat testa den..
http://www.pinup.se/
är ett exempel på en site jag vill kunna rippa bilder från...
Jag använder WebReaper. Den kan skriva om HTML-sidorna så man kan surfa siten lokalt från disk och kan oxå filtrera vad man vill ta ner... Jag antar att det är rätt så standard för alla sådana här program eller!?
Den är gratis om man inte använder den för att tjäna pengar...
MEN - klarar ju då inte JSP/ASP å sådant meck utan bara statisk HTML. Men jag tycker ändå att den fungerar klockrent (fast jag måste ju erkänna att jag inte primärt använder den till att rippa ner porr - varför skulle man göra det? Den ligger väl bättre där den ligger!?)
* FlashGet (tar hem alla bilder/filmer) som visas på sidan (ej länkar).
* The ZoNiE Downloader (tar hem alla bilder länkade från en sida, eller alla bilder i en serie tex babe0001.jpg babe9999.jpg)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!