• 1
  • 2
2010-12-06, 16:39
Medlem
Går att strama in resebudgeten ytterligare om man vill! Själv flyger jag Oslo (Rygge) - Berlin t.o.r. för 96 NOK. Hotellet vid mässan tog när jag bokade till nästa vecka 200 spänn för ett enkelrum. Hela resan för under 300 pix! Största kostnaden på hela resan blir antagligen p-avgiften på Rygge!
Citera
2010-12-06, 23:42
Medlem
Jag betalade 120 Euro. Däremot fick jag erbjudande att se på medan tjejerna använde massagestav. Kostade 60 Euro extra.
Tackade dock nej till detta.

bosste
Citera
2010-12-07, 09:17
Bannlyst
Riktigt bra skrivet!

Såg namnet på tråden och blev helt lyrisk.. Jag besökte stället för 2,5 år sedan och hade den bästa sexupplevelsen jag haft i hela mitt liv, och jag har provat några olika ställen från europa till andra sidan klotet

Kanske borde skriva av mig i en recension..
Citera
2010-12-10, 08:22
Medlem
Ni som varit på Artemis nyligen... Finns det någon bankomat där? Känns kymigt att knalla runt med massa stålar på sig i onödan....
Citera
2010-12-10, 10:10
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.LobaLoba
Ni som varit på Artemis nyligen... Finns det någon bankomat där? Känns kymigt att knalla runt med massa stålar på sig i onödan....

Japp, bankomat finns därinne, och du får jämna €20-sedlar, men risken finns att Artemis tar en viss avgift för det. Palace i Frankfurt tog 8% i avgift för att ta ut pengar i deras automat när jag var där i januari, så du gör klokt i att ta med det du tänker spendera redan innan du beger dig dit. Bankomaten finns sedan där om du skulle behöva mer pengar. Kom också ihåg att det förmodligen står "Artemis" på ditt kontoutdrag sedan (på mitt stod det just "The Palace" i januari i år), vilket kanske inte är helt optimalt om du delar kontot med frugan/sambon/flickvännen.
Citera
2010-12-10, 10:54
Medlem
8%? Det var inte lite det! Blir att ta ut pluring innan det uppenbarligen!
Citera
2010-12-10, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Härlig läsning, bosste, och välkommen tillbaka till Flashback, det var ett tag sedan man såg dig här. Ja, trekant har fram till rätt nyligen inte varit något som känts särskilt lockande för min del, men jag har på senare tid läst en del trevliga recensioner om fenomenet vilket gjort mig mer och mer sugen på att testa, så någon gång framöver ska det nog bli av.

Trekant är något varje man måste prova innan han lägger näsan i vädret. Den optimala trekanten är med två bitjejer som gillar varann. Det sex jag håller allra högst var med en tidigare kk som också hade en kvinnlig kk. Till slut såg vi till att bli tre i sängen. Vid några tillfällen så avnjöt jag två tjejer som njöt av min kuk och två tjejer som njöt av varandras kroppar, ganska maxat faktiskt. Det enda jag kan komma på som skulle toppa det vore en fyrkant med TRE bitjejer...
Citera
2010-12-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Japp, bankomat finns därinne, och du får jämna €20-sedlar, men risken finns att Artemis tar en viss avgift för det. Palace i Frankfurt tog 8% i avgift för att ta ut pengar i deras automat när jag var där i januari, så du gör klokt i att ta med det du tänker spendera redan innan du beger dig dit. Bankomaten finns sedan där om du skulle behöva mer pengar. Kom också ihåg att det förmodligen står "Artemis" på ditt kontoutdrag sedan (på mitt stod det just "The Palace" i januari i år), vilket kanske inte är helt optimalt om du delar kontot med frugan/sambon/flickvännen.

Artemis har hittills inte tagit ut någon extra avgift för att ta ut på automaten - det har varit samma kurs att ta ut där som på bankomat inne i stan - och kontoutdraget säger ingenting om Artemis, den listar bara banken som äger automaten. Jag tycker det är absolut smidigast att ta ut pengarna på plats där.
Citera
2010-12-10, 19:31
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nukrimo
Artemis har hittills inte tagit ut någon extra avgift för att ta ut på automaten - det har varit samma kurs att ta ut där som på bankomat inne i stan - och kontoutdraget säger ingenting om Artemis, den listar bara banken som äger automaten. Jag tycker det är absolut smidigast att ta ut pengarna på plats där.

Strålande! Det var ett betydligt bättre upplägg än på Palace. Kanske beror det på de högre priserna på Artemis, eller att bankerna i Berlin helt enkelt är mer generösa än i Frankfurt.
Citera
2010-12-11, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.LobaLoba

senast jag var där funkade bankomaten när jag kom, men 2-3 timmar senare, hängde de en handskriven lapp med felmeddelande. Trist om man behöver ta ut pengar o behöva dra därifrån. Jag ser till att ha med tillräckligt med pengar. Fast man vet ju inet vad som är tillräckligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in