Citat:
Ursprungligen postat av piratkatten
Med tanke på att det inte längre är några andra misstänkta/häktade för mordet så känns det onödigt att namedroppa fler polare till GM/BO. De har trots allt med största sannolikhet inte med saken att göra.
Jag vete sjutton om jag uppfattade den statusen som ett hot, tror mest det är en rätt naturlig reaktion om man har en vän som blir mördad av en annan vän. Det jag hakade upp mig på var formuleringen om TL som "det fega kräket". Det känns av den anledningen som att personen i fråga känner till en hel del om deras historia/relation. Han verkar förövrigt vara/ha varit väldigt god vän med dem båda.
Men visst, att TL kan ligga riktigt risigt till när han avtjänat sitt straff råder det väl förvisso inga tvivel om.
Säger väll sig självt att om man mördar nångons kompis så kommer det komma ilskna kommentarer på tex facebook.
Dessutom så tycker jag absolut inte nån ska försöka namedroppa folk som inte är inblandad .
låt nu A,N få vila i frid .. så kommer nog T,L ställa till det för sig själv gissar jag med tanke på hur han redan lyckats ställa till det