Citat:
Ursprungligen postat av Sladderballen
Okej, läste det nu. Lät mindre bra faktiskt. Speciellt om han är fel snubbe att hamna i trassel med. Men som du skrev har ni haft en kamratlig relation väldigt länge, så han kanske har problem för tillfället, därav sitt utbrott? Du kanske ska testa att snacka med honom om några dagar för att se om det har lugnat ner sig? Om inte så finns det ju inte så många alternativ. Skit i att betala om heder går före hälsa. Betala om du vill slippa strul. Polisen om du vill vara en fitta. Ja, det är väl det enda. Om du väljer att betala "skulden" får du väl fortsätta deala. Annars finns ju blocket. Nu uppmanar jag inte dig till att blåsa folk på den sidan, men det är ju ett alternativ.
Well det verkar som min kran's kran (citat) "Står och dunkar huvudet i väggen" för att han vill misshandla mig för att pengarna saknas. Så jag tror tyvärr ej att det kommer gå bättre om jag väntar någon dag och försöker snacka med honom igen.
Att börja deala är en ide som jag helst inte vill ha, men som han själv sa "Lyckas du kränga tre hg på en vecka, så är du skuldfri OCH du får 5000". Och inte ens med mina kontakter som jag har skaffat mig kommer detta funka särskilt bra.
heder i Partille har försvunnit sedan länge, och hälsan börjar vika sig för varje individ som tar ett steg tyvärr (Känns som om samhället blir snyggare men folket värre). Så ja nu sitter jag här, med panikångest och lite mer mysko saker.