Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-08, 23:14
Medlem
Franz-Lucass avatar
Kompisens flickvän vill att han köper en spiral åt henne. Någon form utav sexleksak. Alltså inte preventivmedel!

Vi har ingen aning om vad det är hon menar. Jag har googlat lite, dock utan att få svar på min fråga.

Tacksam för svar!
Citera
2010-12-09, 00:12
Medlem
gggannas avatar
Det här var det enda jag hittade som åtminstone heter någonting med spiral: http://www.intimera.se/icicles-spiral-sapphire-859.html
Också det enda jag kan tänka mig att det passar in på...

Säkert att hon inte bara vill att han betalar preventivmedlet åt henne?
Citera
2010-12-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franz-Lucas
Kompisens flickvän vill att han köper en spiral åt henne. Någon form utav sexleksak. Alltså inte preventivmedel!

Vi har ingen aning om vad det är hon menar. Jag har googlat lite, dock utan att få svar på min fråga.

Tacksam för svar!
Och "kompisen" är helt oförmögen att fråga flickvännen?
Citera
2010-12-09, 18:26
Medlem
Haha bra svar .

Jag tror att jag har sett en sådan sak som efterfrågas. Aftonbladet hade för något år sedan i ett av sina sexleksakstester en spiral som fungerar lite som en kukring samtidigt som det ger kuken en extra struktur som stimulerar tjejen.

Om den inte finns i någon av de större sexleksaksshopparna så var det nog ingen större hit. Tror jag har en bild på det på någon hårddisk någonstans, om det är av intresse för TS
Citera
2010-12-09, 21:50
Medlem
Franz-Lucass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dellhem
Och "kompisen" är helt oförmögen att fråga flickvännen?
Flickvännen svarar "Det du..."
Citera
2010-12-09, 21:52
Medlem
Franz-Lucass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Haha bra svar .

Jag tror att jag har sett en sådan sak som efterfrågas. Aftonbladet hade för något år sedan i ett av sina sexleksakstester en spiral som fungerar lite som en kukring samtidigt som det ger kuken en extra struktur som stimulerar tjejen.

Om den inte finns i någon av de större sexleksaksshopparna så var det nog ingen större hit. Tror jag har en bild på det på någon hårddisk någonstans, om det är av intresse för TS

Vore gött!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in