Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-09, 09:16
  #13
Medlem
AngerHardys avatar
Sjukskriv dig tills dom sparkar dig. mowhahaha
Citera
2010-12-09, 09:18
  #14
Medlem
Rök lite gräs framför chefen ?

Då lär du få sparken
Citera
2010-12-09, 09:25
  #15
Medlem
Headons avatar
Trivs man inte på jobbet och är missnöjd med lönen säger man upp sig. Det låter väldigt barnsligt att hitta på något skit för att få sparken.

Skaffa en utbildning så du har en chans att få ett bättre jobb.
Citera
2010-12-09, 09:27
  #16
Medlem
kA3s avatar
Det är ju bara att stanna hemma, tids nog får du ett brev hem att du är uppsagd..
Citera
2010-12-09, 09:28
  #17
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Skitsnack.
Jag är etniskt svensk (har blåa ögon och blont hår).
Däremot så är jag jävligt trött på underbetalda skitjobb

Okej WT dårå
Citera
2010-12-09, 09:28
  #18
Medlem
Donkeyballss avatar
nja tycker du kan antingen gå in på din chefs rum iförd rosa smoking gärna när han är upptagen i telefon och iskallt hala fram den och pissa på hans skrivbord.
Alternativt om det e ett större företag passa på när din chef och andra har större möte gå då in i rummet sätt dig i ett hörn och skit på golvet.

Eller så kan du väl gå in till din chef och säga att du gärna skulle vilja ha lite nya arbetsuppgifter som är lite mer utmanande och med ansvar. Eftersom du har tröttnat på det du gör och känner att du vill prova något nytt för att piggna till igen. Vem vet de kanske har något till dig så du får nya kollegor...
Citera
2010-12-09, 09:37
  #19
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=sTUPSpCSF64
Citera
2010-12-09, 09:38
  #20
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Okej WT dårå

Nej, absolut inte, har en akademisk examen (och ett kriminellt förflutet)
Citera
2010-12-09, 09:45
  #21
Medlem
Donkeyballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Nej, absolut inte, har en akademisk examen (och ett kriminellt förflutet)

Fått jobbet via kriminalvården eller? Om det är så borde ju din chef inte vara helt främmande för iden att det är något du lämnat bakom dig och vågar satsa på dig.
Citera
2010-12-09, 09:56
  #22
Medlem
oskar886810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Har ett lågavlönat skitjobb som jag hatar.
Dryga och korkade kollegor, låg lön, sviniga chefer som tjänar multum på mitt arbete, etc.

Jag har bestämt mig för att säga upp mig med stil. Alternativen är att sno så mycket så man får sparken. Spöa någon arbets"kamrat" (dum ide, jag vet), eller att be cheferna att dra åt helvete.

Jag vill att ni kommer med förslag på hur jag kan sluta/få sparken med stil!


lite tips: http://www.youtube.com/watch?v=tUlHKKNH4HI
Citera
2010-12-09, 10:04
  #23
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donkeyballs
Fått jobbet via kriminalvården eller? Om det är så borde ju din chef inte vara helt främmande för iden att det är något du lämnat bakom dig och vågar satsa på dig.

De bad aldrig om mitt "register" av rikspolisstyrelsen, så de vet ingenting
Fick fan jobb på en bank för ett par år sen, men när de fick reda på mitt "förflutna" så fick jag sparken samma dag...
Citera
2010-12-09, 10:11
  #24
Medlem
Donkeyballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
De bad aldrig om mitt "register" av rikspolisstyrelsen, så de vet ingenting
Fick fan jobb på en bank för ett par år sen, men när de fick reda på mitt "förflutna" så fick jag sparken samma dag...

Kan väl inte skada att kolla om det finns möjligheter att få bättre jobb inom samma företag du är på nu då? Eller är det inegn idé?
Annars skall du säga att du har spritproblem de flesta arbetsgivare har då policy att hjälpa dig vilket kan bli dyrt så du kan då lägga upp idén att jobbet är tråkigt och det delvis gör att du dricker. Ser de då möjligheten att köpa ut dig med att antal månadslöner för att slippa dig i framtiden har du lyckats bra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in