2024-10-05, 12:07
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
så jääävla gött med tatueringar

allt gott
Citera
2024-10-05, 12:21
Medlem
Får tyvärr också säga att 99,95% av alla tatueringar jag ser är ganska fula. Jag säger inte 100% för jag har faktiskt sett ett par tatueringar som blev riktigt bra.

Dessvärre så har folk ofta flera tatueringar och då är det 100%, ingen har lyckats med att ha bara bra tatueringar.

Inte i något fall har jag upplevt att tatueringar är sexigt. Det enda positiva jag kan säga om en tatuering är att ifall den är placerad på något kinkigt ställe och tjejen vill visa sin tatuering. Men jag har aldrig någonsin haft sex med en tatuerad kvinna, så får nog säga att intresset falnar ganska snabbt där.
Citera
2024-10-05, 12:33
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanobjorn
Tycker det är väldigt sexigt med tatuering på tjejer.
Förstår inte varför folk kan vara så emot tatuering.
Många som skaffar tatuering gör det nog för att det har en speciell betydelse för dem eller för att dem bara tycker det är snyggt.
Man behöver inte vara psykiskt störd eller blivigt slagen som barn för att skaffa tatuering(som vissa verkar tro i denna tråd) och känns som dem som tror detta nog inte förstår att de flesta personer med tatueringar ha dessa under kläder och säkerligen många av deras bekanta och vänner som de gillar att umgås med kan ha tatueringar de inte vet om.
Njooo men om dom själva tycker det är snyggt varför har dom den där dom inte själva ser den som exempelvis ansikte, rygg, baksidan armar och ben, röven?
Citera
2024-10-06, 01:39
Medlem
Aja Bajas avatar
Jag tycker det är väldigt fult och äckligt med tatueringar. Jag skulle ha lättare för att acceptera någon med medfödd missbildning än att en person medvetet, genom ett aktivt val, har gjort sig själv fulare.
Citera
2024-10-06, 01:45
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Njooo men om dom själva tycker det är snyggt varför har dom den där dom inte själva ser den som exempelvis ansikte, rygg, baksidan armar och ben, röven?

Detta fattar inte jag heller. Står de mellan två speglar då och då, för att kunna beundra ryggpartiet med tatueringen..? Eller låter de någon fotografera deras bak, och så kollar de in fotot ibland..? Det kanske används som bakgrundsbild på mobilen, så att de kan se det ofta..?
Citera
2024-10-06, 19:33
Medlem
Incendios avatar
Inga tatueringar,oavsett om de sitter på män eller kvinnor, är vare sig sexiga eller snygga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in