2010-12-10, 22:53
Medlem
Min Macbook har uppfrt sig konstigt ett tag..
Det brjade med att den ibland brjade lta lite som motorsg, tror det var flkten som gick igng som fan...
Har inte kunnat mrka ngot fel med prestandan tidigare, men idag har alla mina spel brjar lagga ngot otroligt.

Tror ni det kan vara grafikkortet som har pajjat p grund av verhettning?

Vad kostar det att lmna in en Macbook p lagning? kan tnka mig att frskringen inte tcker skador man sjlv har vllat...

Tacksam fr svar!
Citera
2010-12-10, 22:55
Medlem
tzjs avatar
Brja med en start i skert lge. Klicka p min signatur.
Citera
2010-12-10, 23:13
Medlem
Tihihis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyheyhey
Vad kostar det att lmna in en Macbook p lagning? kan tnka mig att frskringen inte tcker skador man sjlv har vllat...

Du kanske ska bertta fr oss vad du egentligen har gjort med din MacBook Pro, s det blir lttare att felska.
Citera
2010-12-10, 23:24
Medlem
crackhitlers avatar
Min MBP brjade ocks lta som en motorsg en gng. Sen aldrig mer. Blev aldrig klok p vad det kan ha varit.
Citera
2010-12-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tihihi
Du kanske ska bertta fr oss vad du egentligen har gjort med din MacBook Pro, s det blir lttare att felska.

Det vet jag inte skert..

Den har blivit tappad vid tidigare tillfllen, inte av mig utan vnner. Kan dock inte pminna mig om att jag har tappat den p senaste tiden.

Men det hr tror jag r ett mekaniskt fel, tror ngonting kan ha gtt snder i datorn.

Stller mig tveksam till att starta i skert lge skulle hjlpa.. men vrt att testa!
Citera
2010-12-11, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyheyhey
Det vet jag inte skert..

Den har blivit tappad vid tidigare tillfllen, inte av mig utan vnner. Kan dock inte pminna mig om att jag har tappat den p senaste tiden.

Men det hr tror jag r ett mekaniskt fel, tror ngonting kan ha gtt snder i datorn.

Stller mig tveksam till att starta i skert lge skulle hjlpa.. men vrt att testa!
Ifall det r garantin du syftar p nr du nmner frskring s tcker den sjlvfallet inte ifall du/ni har tappat datorn i golvet.
Drimot s kan din hemfrskring tcka det (med en sjlvrisk), svida du har en allrisk/drullefrskring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in