• 1
  • 2
2004-07-23, 11:26
Medlem
Visst har han gjort en hel del bra låtar det kan jag om än en smula ovilligt hålla med er om .
om han bara kunde dra ner på sina tjoanden i låtarna skulle det vara ännubättre *MIN ÅSIKT*

Men jag tror fortfarande att han är skyldig ... Ingen rök utan eld
superkändis med iglar som försöker mjölka honom på pengar eller inte.

och Jacko har och kommer alltid att vara en smula kontroversiell
Citera
2004-07-23, 15:53
Medlem
Continental Ops avatar
Hans ansikte är väl ganska känsligt efter alla operationer och så. Det är möjligt att de andra medfångarna skulle kunna förstöra hans ansikte ordentligt när de tvingar honom att suga deras kukar.
Citera
2004-07-23, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av James Fjong
Skyldig är frågan! Enligt svensk lag så skulle han nog bli (be-) dömd som pedofil, men nu är det ju i amerika och där är jag ju inte lika säker. Han har ju klarat sig tidigare via medling och ett hemlig belopp till motpartern, verkar inte finnas något allmänt intresse i deras domstolsväsen att fälla en pedofil, i den svenska så blir man ju dömd oavsett om motpartern tar tillbaka sin anklagelse, om man nu kan bevisa att övergrepp skett s a s, eller har jag fel?

De har faktiskt ändrat just det där i Kalifornien p g a det MJ gjorde. Numera går det alltså inte att köpa sig fri från pedofilanklagelser, åklagaren går vidare med det ändå. Det är om jag minns rätt mycket därför det blir rättegång nu..
Citera
2004-07-28, 10:47
Medlem
Doctors avatar
Den är uppskjuten igen. Nytt startdatum är 31/1-2005.

/D
Citera
2004-07-28, 11:01
Medlem
maddalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Den är uppskjuten igen. Nytt startdatum är 31/1-2005.

/D

Trist. Men den som väntar på en riktigt smaskig albinonegerpedofilmutanträttegång väntar aldrig för länge.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in