• 3
  • 4
2017-05-11, 21:35
Medlem
Berra76s avatar
Jag såg honom kvällen innan vid typ 22:00-tiden då jag gick förbi honom på några meters avstånd utanför Venngarns slott i Sigtuna. Han bar rock, såg upprörd ut och gick och muttrade för sig själv. Uppenbart psykiskt instabil. Jag försökte få ögonkontakt då hans beteende provocerade mig men han verkade inne i sin egna värld.
Citera
2017-09-01, 13:55
Medlem
S-hund temporärs avatar
Sitter någon på en FUP för fallet? Det vore intressant att inte minst läsa förhören.
Citera
2022-07-07, 02:40
Medlem
karlinges avatar
Vad skönt att han är död.

Vill också läsa fupen.
Citera
2022-07-09, 12:55
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nexaty
Avliden 2016

Som man kunde misstänka är EP avliden. Dödsdatum: 2016-02-06.
Senaste adressen han var skriven på är Tingvallavägen i Märsta, dit han kom 2009. Samtidigt hade han särskild postadress till Karsudden fram till 2011. Kom alltså till Karsudden 2003 i och med brottet som den här tråden utgör.

Om namnet Eri* Parkde* (c+l).
Låter självklart taget. Så var det. Den i Iran födde EP hette Ham*d Abedi*zadeh (i+n) fram till dec 1995. En månad senare, i jan 1996, invandrade han igen efter att ha varit utvandrad i tre år till Filippinerna. Invandrade alltså först till Sverige 1986. Svensk medborgare 1991.

PS. Namnbyten, iranier och sluten rättspsykiatrisk vård...
Iranier har många gånger en förmåga till lite speciella tagna namn (som man således direkt fattar är tagna). Samtidigt på Karsudden med Park*el förekom en annan iranier där också (som idag f.ö. är på Löwenströmska, där EP tidigare var) med ett taget namn som är ganska uppseendeväckande, både för- och efternamn är bytta. (Efternamnet börjar på Ä.)

Precis, fanns ett par alternativ teoretiskt. När personnumret inte gav nån träff kunde man ana att han hade gått bort.

Hur dog han?
Han var ju inte så gammal.
Citera
2023-01-28, 01:14
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nexaty
Avliden 2016

Som man kunde misstänka är EP avliden. Dödsdatum: 2016-02-06.
Senaste adressen han var skriven på är Tingvallavägen i Märsta, dit han kom 2009. Samtidigt hade han särskild postadress till Karsudden fram till 2011. Kom alltså till Karsudden 2003 i och med brottet som den här tråden utgör.

Om namnet Eri* Parkde* (c+l).
Låter självklart taget. Så var det. Den i Iran födde EP hette Ham*d Abedi*zadeh (i+n) fram till dec 1995. En månad senare, i jan 1996, invandrade han igen efter att ha varit utvandrad i tre år till Filippinerna. Invandrade alltså först till Sverige 1986. Svensk medborgare 1991.

PS. Namnbyten, iranier och sluten rättspsykiatrisk vård...
Iranier har många gånger en förmåga till lite speciella tagna namn (som man således direkt fattar är tagna). Samtidigt på Karsudden med Park*el förekom en annan iranier där också (som idag f.ö. är på Löwenströmska, där EP tidigare var) med ett taget namn som är ganska uppseendeväckande, både för- och efternamn är bytta. (Efternamnet börjar på Ä.)

Precis, fanns ett par alternativ teoretiskt. När personnumret inte gav nån träff kunde man ana att han hade gått bort.

Inte "taget", utan du ska skriva att blatten har hittat på namnet, för att försöka svennefiera sig. Fattar inte blattar, araber, iranier, kurder, turkar och muslimer och annat patrask, att de aldrig kommer att bli etniska svenskar?

Här kan ni läsa mer om Eric Parkdel (påhittat namn) som egentligen hette Hamid Abedinzadeh, smutsig jävla iransk muslim:

https://www.reddit.com/r/masskillers...year_old_erik/
Citera
2025-01-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
Jag såg honom kvällen innan vid typ 22:00-tiden då jag gick förbi honom på några meters avstånd utanför Venngarns slott i Sigtuna. Han bar rock, såg upprörd ut och gick och muttrade för sig själv. Uppenbart psykiskt instabil. Jag försökte få ögonkontakt då hans beteende provocerade mig men han verkade inne i sin egna värld.
Menar du kvällen innan attacken 2003?

Dödsorsak och hur gammal blev han?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här