Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-18, 23:38
  #589
Avstängd
Tellmeyourtruths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiorellina
Hej! Jag har läst hela tråden och alla frågor som man undrar, har liksom redan ställts jag vet att många där ute är skeptiska till det okända och det är mkt tråkigt. Jag har haft "nära-döden upplevelser" tidigare.. och klart att majoriteten tänker, "what the f-ck".. men jag är en grymmt skarp tjej och dehär upplevelserna var på riktigt! Tro mig! Det finns en till plats än denna.. en "likadan" plats, ända skillnaden är att färgerna är lite skarpare och det finns INGENTING ont!!

2010-12-18, 23:47
  #590
Medlem
flytburks avatar
Vill du ha dödshjälp när tiden är den rätta? När är det isåfall? Om inte, varför?

Skulle du i så fall ta det i egna händer eller på ett profesionellt sätt på sjukhuset tillsammans med familj/vänner?
2010-12-19, 00:22
  #591
Medlem
echelonxs avatar
Jag tror det var detta en arbetskamrat fick. Hans muskler gav upp mer och mer. Han fick använda rullator och hade väldigt svårt att röra sig. Sen kunde han endast använda rullstol. Därefter dog han då hans hjärta slutade slå.

Jag lider med dig TS då slutperioden kan bli väldigt svår med hygien och så vidare. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller fråga.
2010-12-19, 00:28
  #592
Medlem
"tellmeyourtruth": Ja..visst låter det roligt?!

Vänta du bara raring..
__________________
Senast redigerad av Fiorellina 2010-12-19 kl. 00:31.
2010-12-19, 01:22
  #593
Medlem
Jag skulle säga, ge inte upp!

Ta Stephen Hawking, han fick ALS som 21 åring, idag är han ca 68 år och en av världens mest respekterade vetenskapsmän. (Visst, han är i nuläget totalförlamad, men han har ändå kunnat åstadkomma massor av saker, när man sa till honom att han skulle dö som 24 åring.)
2010-12-19, 15:08
  #594
Medlem
Vad känner dina närmaste och kära om det här ?
2010-12-19, 15:26
  #595
Avstängd
Witchcovens avatar
Citat:
"I saw the ocean and I saw a mountain.. And there were many people climbing up the mountain. It was like a procession. There was a lot of fog, I couldn't see it very clearly, but.. ..At the very top was death."

Jeden für Sich und Gott gegen Alle
2010-12-19, 18:23
  #596
Medlem
Eliza CTs avatar
Mr Vega har tydligen inte något att tillföra ämnet.
Tråden låses!
/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback