Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-06-22, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Jag pressar alltid de framför mig och ligger jävligt nära, för att jävlas.

Varför? För att jag hatar de som kör för långsamt, vill stressa dem idioterna!

Här menar du folk som kör orimligt långt under hastighetsgränsen och där du inte har någon omkörningsmöjlighet eller?
Jävla dåligt beteende hur som helst dock.
Citera
2024-06-22, 11:27
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Här menar du folk som kör orimligt långt under hastighetsgränsen och där du inte har någon omkörningsmöjlighet eller?
Jävla dåligt beteende hur som helst dock.

Killen kör gärna ihjäl barn i en annan tråd så..
Citera
2024-09-29, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Det är därför man också tittar i sidospeglarna
Plus att om du INTE ser reggplåten på bilen bakom, så är dom för nära
Det är dessutom en usel måttstock, avståndet till framförvarande bil måste öka med ökad hastighet.

Den gamla hederliga och enkla 3-sekundersregeln, fungerar bra.

Är inte det typ 1a i körkortsboken?(Obs Det var inte en direkt fråga till dig)
Citera
2024-09-29, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Jag pressar alltid de framför mig och ligger jävligt nära, för att jävlas.

Varför? För att jag hatar de som kör för långsamt, vill stressa dem idioterna!
Men vad gör du om han du ligger bakom vill jävlas tillbaka? tänk om det är en sand neger som börjar skjuta mot din bil eller kollar upp ditt regnr åker hem till dig och mördar dig och din familj.

Jag har blivit jagad och hotad med hembesök (som tur blev det inget för jag prata mig ur det) och jag jävlades inte ens med dom, fatta om du jävlas med dom då kan inte ens polisen rädda dig, om du går till polisen så blir det ännu värre, invandrare hatar golare.

Hur stressad/irriterad man än blir så är det bara dumt att göra något som kan provocera någon i trafiken, du vet aldrig vem du jävlas med, kan vara Kenneth som inte har något att förlora eller en invandrare som hatar svennar.
Senast redigerad av bergrumsfantasten 2024-09-29 kl. 19:24.
Citera
2024-09-30, 20:57
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groyk
Det är dessutom en usel måttstock, avståndet till framförvarande bil måste öka med ökad hastighet.

Den gamla hederliga och enkla 3-sekundersregeln, fungerar bra.

Är inte det typ 1a i körkortsboken?(Obs Det var inte en direkt fråga till dig)

Idioterna har inte konsekvenstänk. De är dumma i huvudet, de är egoister, de tror sig ha rätte till att utsätta andra för fara.
Man kan inte slå vett i dom, för dom är bara för dumma i huvudet.
Jag hatar dom lika mycket som pundare och kriminella invandrare
Citera
2024-09-30, 20:59
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergrumsfantasten
Men vad gör du om han du ligger bakom vill jävlas tillbaka? tänk om det är en sand neger som börjar skjuta mot din bil eller kollar upp ditt regnr åker hem till dig och mördar dig och din familj.

Jag har blivit jagad och hotad med hembesök (som tur blev det inget för jag prata mig ur det) och jag jävlades inte ens med dom, fatta om du jävlas med dom då kan inte ens polisen rädda dig, om du går till polisen så blir det ännu värre, invandrare hatar golare.

Hur stressad/irriterad man än blir så är det bara dumt att göra något som kan provocera någon i trafiken, du vet aldrig vem du jävlas med, kan vara Kenneth som inte har något att förlora eller en invandrare som hatar svennar.

Då blir han rädd och önskar att han satt hemma bakom skärmen
Citera
2024-10-01, 19:35
Medlem
Citat:
Idioterna har inte konsekvenstänk. De är dumma i huvudet, de är egoister, de tror sig ha rätte till att utsätta andra för fara.
Man kan inte slå vett i dom, för dom är bara för dumma i huvudet.
Jag hatar dom lika mycket som pundare och kriminella invandrare
Ja, ofattbart att det är så vanligt med folk som lägger sig nära bakom.
Är ju mycket lätt att inse det dåliga på alla sätt och vis med det, kan man tycka.
Citera
2024-10-16, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k0rv3n
Ja detta fenomen. Fattar inte ibland hur folk är funtade. Det är som nog alla vet vid det här laget jävligt halv ute. Ändå så skall många ligga i arslet, minsta lilla bromsning av mig och jag har en bil i röven. Och då kan jag säga att jag är inte den som kör långsamt. Visst kör jag lugnare i detta väglag men jag kör inte som farmor agda om man säger så.

Som idag åkte jag en sträcka på 4 mil enkel som är en ganska bra väg med 90 som hastighet. Ganska nyplogat och det snöade och det var väldigt halv vilket man kände på vägen. Valde min hastighet till 80 vilket jag kände någorlunda bra. Ändå så får man bilar som kommer upp i röven. Dom är sega med att köra om och tydligen tycker dom att man kör som en kärring.

Hörde intressant av Ola Lustig på rix fm nu när jag åkte hem ifrån jobbet. Han hade åkt från karlstad till sthlm i helgen i snö och fått en minibuss bakom sig som rövknullade honom. Tillslut hade Ola börjat blinka med varningsblinkeren och sådant för att få denna att köra om. Tillslut hade han kört om, och en halvtimme senare så kom Ola fram till en trafikolycka då denna minibuss hade kört in i röven på en bil och sedan ut i diket.

Så säg mig. Hur fan tänker ni idioter som lägger sig rakt i baken? Jag förstår om ni ligger några sekunder när ni planerar köra om, men att bara ligga där. Rent jävla idiotiskt.

Kunde inte sagt det bättre själv, behöver du göra en snabb inbromsning finns det ingen chans att dom hinner reagera och bromsa in
Citera
2024-10-16, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linde86
Kör inte så förbannat sakta så slipper du mig i röven, pucko!

Anpassa hastigheten efter väglag, samt håller du exempel 90 på en 90 sträcka ska man ens inte behöva köra om,
Citera
2024-10-28, 16:27
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Då blir han rädd och önskar att han satt hemma bakom skärmen
Borde det inte vara "framför" skärmen?
Citera
2024-12-22, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
Borde det inte vara "framför" skärmen?

Om man ligger nära bilen framför så kommer man fram mycket fortare, det är ju sedan gammalt !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in