2010-12-28, 22:28
Medlem
sorkems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmlevel2
Jaså! Du menar att du han undersöka och ta del av informationen i alla mina bifogade dokument på de 2-3 minuter sen du postade ditt senaste inlägg? Dessutom hann du med att klura ut vad du skulle svara och sen göra ett inlägg... Eller visar ditt snabba svar bara på att du redan vet vad texten innehåller?

Det senare alternativet är lite troligare va?

SNYGGT MAAN! Den slutgiltiga dödsstöten likt en agatha christie-rulle!

Det går helt enkelt inte att sy ihop det här längre nu erosman.

Alla snorisar som tänker skydda trollet vill jag be att läsa ovanstående och FÖRSTÅ vad det står,
en olöslig situation tid vet alla härinne vad det är,nämligen konstant!

Haha ja avslöjade dej redan på #314-tiden har sen bara baxnat över hur blåögda våra målare är,
men det har nog med fame att göra jäävligt mkt tror jag,för hur ska nicket slås upp när tråden e sänkt,grabbarnas egenintresse har hållt fejk-orvar vid liv minst 12 timmar för länge....over n out
2010-12-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.
Varför är du så kåt på att få oss att tro att Eros trollar? Han har väl inte direkt förolämpat någon utan visar respekt mot de flesta han nämner. Även om detta är troll så varför bryr du dig så mycket? Sluta spamma tråden nu.

Tycker du inte att Erosman har förolämpat någon?
Läs igenom tråden en gång till.
Han har med tags "namngett" ett flertal personer inklusive mig själv och dessutom beskrivit, händelser, missbruksproblem och livssituationer knytet till mig samt de övriga.
Mycket av det Erosman har sagt kan jag med 100% säkerhet säga är bullshit. Allt om mig har han fantiserat ihop och en hel del fakta om andra nämnda är rent skitsnack!

Så på vilket sätt menar du att jag inte skulle bry mig?
Hade han skött sitt trollande och inte börjat outa folk till höger och vänster så hade jag med nöje låtit honom blåsa skiten ur er i all evighet. Denna gång klev han dock över gränsen.
2010-12-28, 22:29
Medlem
Åtminstone en av herrarna som försöker sätta dit TS, är jag ganska säker på, sa tidigare i tråden att han inte skulle bry sig, men att han inte trodde TS. Duger inte det? Är det verkligen helt nödvändigt att fortsätta med dina tre siffror? Se till att spöa de där elaka klottrarna lite extra imorgon på jobbet istället. Kör på dem lite med bilen, var kreativ.
2010-12-28, 22:30
Medlem
hellomynameisfranks avatar
Kan inte du posta originalversionen av eran konversation Eros? Eller har ni inte ens PM'at?

Kan inte någon Admin bekräfta ifall den konversationen verkligen ägt rum som sthlmlevel_2 påstår, eller strider det mot Flashbacks regler? Kanske inte ens har behörighet?

Hur som, uppskattar allt som skrivs i denna tråd, troll eller inte.
2010-12-28, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sorkem
SNYGGT MAAN! Den slutgiltiga dödsstöten likt en agatha christie-rulle!

Det går helt enkelt inte att sy ihop det här längre nu erosman.

Alla snorisar som tänker skydda trollet vill jag be att läsa ovanstående och FÖRSTÅ vad det står,
en olöslig situation tid vet alla härinne vad det är,nämligen konstant!

Haha ja avslöjade dej redan på #314-tiden har sen bara baxnat över hur blåögda våra målare är,
men det har nog med fame att göra jäävligt mkt tror jag,för hur ska nicket slås upp när tråden e sänkt,grabbarnas egenintresse har hållt fejk-orvar vid liv minst 12 timmar för länge....over n out

"Shack matt" kanske man skulle kunna säga!
2010-12-28, 22:34
Medlem
virreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erosman
Mest spännande var spaningsarbetet i Mörby.

Det fanns säkert några som var lite - off the track om man säger så.

Det var säkert från resenärerna, men man kan ha med sig något tyst att äta. Som en macka.
Något tyst att äta? Kan väl omöjligt vara så strängt att man inte får äta något som låter. Så ni kunde inte ens sitta och småsnacka?
2010-12-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellomynameisfrank
Kan inte du posta originalversionen av eran konversation Eros? Eller har ni inte ens PM'at?

Kan inte någon Admin bekräfta ifall den konversationen verkligen ägt rum som sthlmlevel_2 påstår, eller strider det mot Flashbacks regler? Kanske inte ens har behörighet?

Hur som, uppskattar allt som skrivs i denna tråd, troll eller inte.

Jag har hela konversationen. Tillslut fick vi dock radera föregående inlägg då texten överskred 1500 tecken, eller vilket antal det nu var som stod i varningsrutan.

En admin/moderator har för min del all rätt i världen att logga in i min "inbox" och berätta vad som finns där. Gärna för mig.

På vilket sätt vill du att jag ska posta originalversionen? Jag ska göra allt för att uppfylla din önskan.
Medlem
OCCULTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmlevel2
Tycker du inte att Erosman har förolämpat någon?
Läs igenom tråden en gång till.
Han har med tags "namngett" ett flertal personer inklusive mig själv och dessutom beskrivit, händelser, missbruksproblem och livssituationer knytet till mig samt de övriga.
Mycket av det Erosman har sagt kan jag med 100% säkerhet säga är bullshit. Allt om mig har han fantiserat ihop och en hel del fakta om andra nämnda är rent skitsnack!

Så på vilket sätt menar du att jag inte skulle bry mig?
Hade han skött sitt trollande och inte börjat outa folk till höger och vänster så hade jag med nöje låtit honom blåsa skiten ur er i all evighet. Denna gång klev han dock över gränsen.
Jag tycker inte att han har förolämpat någon. Att säga det man sett/upplevt är inte att förolämpa. Du verkar vilja "sätta dit" honom alldeles för mycket.
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erosman
Det är ganska svårt när jag fått min blinkers krossad på min bil. Har du inte sett det?

EDIT:

http://img709.imageshack.us/img709/1386/dsc02147n.jpg

Kolla hur de jävlarna krossade blinkersen.

Vad är skälet till att du outar dig sådär? Om det nu är CSG som krossat din blinkers råder ju inga tvivel om din identitet, för dem, längre.
Medlem
Delegatezeros avatar
Erosman, har varit intressant att följa din tråd. Du får gärna komma med något konkret bevis, du har ingen uniform eller märke från CSG-tiden som du kan fota? Förstår ju att det är jobbigt att måsta bevisa att man talar sanning men samtidigt bör du komma med något mer än en trasig blinkers, som du säger kostar en sådan bara någon hundring.
Vad är ditt nästa drag? Ska du fly slagfältet innan CSGare "attackerar" dig? Är du orolig?
Medlem
hellomynameisfranks avatar
Märkligt att tråden bombas av nyreggade konton helt plötsligt.
2010-12-28, 22:36
Medlem

Men tråden handlar i första hand om CSG:s arbete. Sen att namnge folk med "tags" är väl att visa respekt? Eller hade du föredragit att han skrev ut deras riktiga namn? Skitsamma denna tråd har utvecklat sig i en spännande riktning. Ska bli intressant att följa fortsättningen

För att hålla sig till topic tänker jag ställa en fråga:
Hur långt tror du CSG är beredda att gå för att sänka den här tråden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in