Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-12-31, 14:28
Medlem
Kondomer är dyra, inte bra för miljön och himla trista att använda.
Pessar är billigt i längden, bra för miljön och stör inte spontaniteten, då man i princip alltid har det på plats, bara att älska. Inte känns de heller.
Finns två varianter, ett slidpessar som man måste prova ut och kan ha inne ett dygn i taget. Och ett cervixpessar man kan beställa direkt på nätet utan att prova. Det kan sitta inne två dygn , sen tar man ut, tvättar av sätter in igen. Och häpp, klar för nya mysiga stunder! Oavsett kukstorlek..
Pesargelen Contragel grön är helt underbar. Smakar vanilj och har i alla fall hjälpt mig att slippa svamp "därenere"..

Så skippa kondom - börja använd pessar i stället.
Det är rätt inne med pessar numer förrresten.
Citera
2010-12-31, 15:52
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarasvati

Kan bara hålla med. Skönare och fiffigare på alla sätt.
Citera
2010-12-31, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarasvati
Kondomer är dyra, inte bra för miljön och himla trista att använda.
Pessar är billigt i längden, bra för miljön och stör inte spontaniteten, då man i princip alltid har det på plats, bara att älska. Inte känns de heller.
Finns två varianter, ett slidpessar som man måste prova ut och kan ha inne ett dygn i taget. Och ett cervixpessar man kan beställa direkt på nätet utan att prova. Det kan sitta inne två dygn , sen tar man ut, tvättar av sätter in igen. Och häpp, klar för nya mysiga stunder! Oavsett kukstorlek..
Pesargelen Contragel grön är helt underbar. Smakar vanilj och har i alla fall hjälpt mig att slippa svamp "därenere"..

Det är rätt inne med pessar numer förrresten.

Tjejen ska bara vara utan hormon några månader då jag ska iväg på resa. När jag kommer tillbaks så blir det p-stav igen.
Citera
2011-01-07, 20:44
Medlem
Okej, lite tips:

Passa vassa könshår, bit inte upp förpackningen, kontrollera att kondomen är åt rätt håll, kläm ut luften ur toppen, se till att inte knulla torrt. Använd glidmedel om det behövs. Kolla också datumet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in