Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Måste erkänna att jag har läst väldigt lite hon skrivit. Får sätta mig en dag och läsa upp mig på henne. Har du någon länk till något du tycker är läsvärt eller som man bör läsa.
Finns absolut inget värt att läsa. Slumpmässigt vald kolumnör i kvällspressen är förmodligen mer givande.
Visst kan någon av hennes provokationer vara lite rolig. Med betoning på lite.
Men allt hon skrivit är ju bara just provokationer för åsikter byter hon ju som jag byter strumpor.
Och någon stilist är hon ju absolut inte. Även om någon hävdade det tidigare i tråden.
Man får dock ge ett erkännade att om hon inte gått precis skogstokig hade hon varit snudd på bortglömd. Hon tycker ju uppenbarligen det var värt det, själv tycker jag hunde gått en drejkurs eller något istället. Lite kontemplation för att tänka på vad man egentligen vill skriva. Hon hade ju trots allt en plattform vi vanlisar inte har.
Jag gissar att hon är livrädd för vad en sådan kontemplation skulle uppenbara. Hon har ju redan sedan tidigare nämt vilket tomrum hon har.
En tidigare skribent i tråden nämnde så elegant att han inte trodde det var penisformat. Jag delar den åsikten.