Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-24, 19:31
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
När hon blev sjuk kunde hon inte jobba som förut.
Hon är ju uppenbarligen frisk nu, men väljer att hora.
Citera
2023-11-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt

Fast hon är ju inte frisk, kolla hennes senaste intervjuer.. Jag tror verkligen inte det skulle gå med ett vanligt jobb, på den nivån är det. Blicken, flinet, garvet.. Att hon tror alla älskar henne.
Citera
2023-11-24, 20:26
Medlem
drinksareonmes avatar
Recenserade hon skivor förr? Minns när Lok var med i P3 live och de tillägnade låter skrubbsår till Linda Skugge.
Citera
2023-11-24, 20:27
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Fast hon är ju inte frisk, kolla hennes senaste intervjuer.. Jag tror verkligen inte det skulle gå med ett vanligt jobb, på den nivån är det. Blicken, flinet, garvet.. Att hon tror alla älskar henne.
Nej, mentalt frisk verkar hon inte vara. Men nog är hon fysiskt frisk för att kunna ha ett jobb. Blicken hon har i intervjun var skrämmande.
Citera
2023-11-24, 20:32
Medlem
stickan888s avatar
Jag tycker att hon ser läskig ut
Citera
2023-11-24, 20:39
Medlem
Citat:
Hennes sjukdom är kronisk, bara att googla. Den går upp och ner men kan vara livshotande. För vissa täcket inte medicinerna som erbjuds de hormoner man förlorar av sjukdomen.
En del har upptäckt att en del symptom blir bättre om man tränar mycket förutsatt att sjukdomen är under behandling.

Helt oviktigt i och för sig! Man får väl göra vilka val man vill ändå. Det Linda beskriver i en intervju om trassel med försäkringskassan är en verklighet för många med ovanliga sjukdomar det finns dåligt med kunskap kring.

Hur Linda väljer att tjäna pengar på rör mig inte ryggen. Hon har hittat ett sätt som passar henne och som gör att hon kan göra vad hon vill och bo hur hon vill.
Citera
2023-11-24, 20:52
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Hennes sjukdom är kronisk, bara att googla. Den går upp och ner men kan vara livshotande. För vissa täcket inte medicinerna som erbjuds de hormoner man förlorar av sjukdomen.
En del har upptäckt att en del symptom blir bättre om man tränar mycket förutsatt att sjukdomen är under behandling.

Helt oviktigt i och för sig! Man får väl göra vilka val man vill ändå. Det Linda beskriver i en intervju om trassel med försäkringskassan är en verklighet för många med ovanliga sjukdomar det finns dåligt med kunskap kring.

Hur Linda väljer att tjäna pengar på rör mig inte ryggen. Hon har hittat ett sätt som passar henne och som gör att hon kan göra vad hon vill och bo hur hon vill.

Det finns de med cancer som måste arbeta också, ända fram till de inte klarar av det längre. Men ni bidragstagare håller varandra om ryggen. Hur kommer det sig att du inte säljer ut dig på nätet på samma sätt som Skugge gör?
Citera
2023-11-24, 21:12
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Hon kan ha av hela bokstavsalfabetet.

Hon har spritt sin feministiska galla i 30 år.

Om hon får lida, bli smädad, bli hånad, bli föraktad, så är det nåt hon samlat upp till.

Men hon är för självcentrerad för att detta ska bekomma henne. En narcissist är opåverkad.

Så hon bryr sig inte ett jota om vad andra tycker om henne.

Tycker aldrig hon varit någon vidare feminist även om hon ridit på den vågen. Som du säger är hon alldeles för egocentrerad för att kunna vara en del av en kommun rörelse.

Men jag håller verkligen inte med dig om att hon inte bryr sig om vad andra tycker. Jag menar att det är snarare hennes problem att hon inte har en egen kärna utan rör sig som en vindflöjel vart vindarna än blåser. Därav hennes ytterst aparta personligheter hela tiden.

Hon tror förmodligen att om hon bara hittar rätt läge att befinna sig i så blir hon omtyckt. Medans i själva verket gillar alla den som bara går sin egen väg.
Citera
2023-11-24, 21:15
Medlem
Citat:
Nej, mentalt frisk verkar hon inte vara. Men nog är hon fysiskt frisk för att kunna ha ett jobb. Blicken hon har i intervjun var skrämmande.

Ingen skulle anställa henne.... det osar crazy
Citera
2023-11-24, 21:25
Medlem
Det är roligt att jämföra historierna LS och Paolo Roberto för att dra slutsatser om hur landet ligger. Paolo blev fort paria efter sitt sexköp, LS frotterar sig som aldrig förr i media efter att hon horar ut sig för pengar på OF. Vår matriarkala dogmatiska kultur blir tydlig.
Citera
2023-11-24, 21:25
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Måste erkänna att jag har läst väldigt lite hon skrivit. Får sätta mig en dag och läsa upp mig på henne. Har du någon länk till något du tycker är läsvärt eller som man bör läsa.

Finns absolut inget värt att läsa. Slumpmässigt vald kolumnör i kvällspressen är förmodligen mer givande.

Visst kan någon av hennes provokationer vara lite rolig. Med betoning på lite.

Men allt hon skrivit är ju bara just provokationer för åsikter byter hon ju som jag byter strumpor.

Och någon stilist är hon ju absolut inte. Även om någon hävdade det tidigare i tråden.

Man får dock ge ett erkännade att om hon inte gått precis skogstokig hade hon varit snudd på bortglömd. Hon tycker ju uppenbarligen det var värt det, själv tycker jag hunde gått en drejkurs eller något istället. Lite kontemplation för att tänka på vad man egentligen vill skriva. Hon hade ju trots allt en plattform vi vanlisar inte har.

Jag gissar att hon är livrädd för vad en sådan kontemplation skulle uppenbara. Hon har ju redan sedan tidigare nämt vilket tomrum hon har.

En tidigare skribent i tråden nämnde så elegant att han inte trodde det var penisformat. Jag delar den åsikten.
Citera
2023-11-24, 21:26
Medlem
Varför ser hon ut som hon gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här