Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-03, 21:35
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon19
Själv tycker jag det ser bara lustigt ut när en man sätter på en kvinna som är lika stor eller större än honom. Man undrar liksom vem som är mannen egentligen.

Det säger mer om dig än om det fiktiva paret du beskriver.

Citat:
Ursprungligen postat av lasse474
fattar inte varför man ska betala och titta på tanten? Det finns ju massor av gratisporr på nätet. hon lämnar mig kall som GW säger.

Det är för att hon ska tjäna pengar och därav kunna betala skatt och kan följa lagen vilket gör henne till en mycket viktig människa enligt TimelineTourist. Som jag förstod det iaf.

Citera
2024-11-03, 23:01
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon19
Småpojkar? Är du dum i huvudet? Attraheras inte av barn men inte av breda höfter/feta lår heller. Päronformade kroppar tilltalar mig inte.

Män som tänder på överviktiga kvinnor anser att de är kvinnligare. Du är kanske en av dem? Själv tycker jag det ser bara lustigt ut när en man sätter på en kvinna som är lika stor eller större än honom. Man undrar liksom vem som är mannen egentligen.

Nej jag är inte dum i huvudet utan fungerar i skallen som majoriteten av oss mogna män gör.
Linda. S är som en tio åring tanig pojk i kroppen, helt avsaknad av kvinnliga former. Ni kallar det för petit ellr nått sånt, jag kallar er för pederaster. Själv föredrar jag kvinnliga former.
Citera
2024-11-04, 10:14
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Nej jag är inte dum i huvudet utan fungerar i skallen som majoriteten av oss mogna män gör.
Linda. S är som en tio åring tanig pojk i kroppen, helt avsaknad av kvinnliga former. Ni kallar det för petit ellr nått sånt, jag kallar er för pederaster. Själv föredrar jag kvinnliga former.

Hon är alldeles för lång för att kvala in som petite. Och även petite kvinnor ska ha iaf tillstymmelse till kvinnliga former, vilket hon inte har.
Citera
2024-11-04, 13:22
Medlem
Fina flickor kommer till himlen, vi andra hur långt som helst. Hur långt kommer Linda Skugge?
Hoppas hon kommer så långt att hon åtminstone slipper gå runt på våra gator och äta direkt ur tonfiskburken.
Citera
2024-11-04, 14:45
Medlem
Står i hennes Instagram bio att hon är en performance artist och sen länkar hon till sin OF
Citera
2024-11-04, 15:30
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Som cineast måste man måste uppskatta detaljen i finalen. När kameran zoomar in medan Linda lystet slickar upp den svarta mannens sperma från Mirkas rygg kommer Lindas överarmstatuering med hennes tre barns namn i fokus och framkant. Classy minst sagt och det ger filmen ett oanat djup.
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-11-04 kl. 15:46.
Citera
2024-11-04, 16:41
Medlem
Berraperra1975s avatar
Undrar om tidningarna eller dom som bjuder in Linda till deras program. Om dom verkligen har sett vad Linda gör. Eller dom bara tror att hon gör lite oskyldiga bilder på OF.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-11-04 kl. 16:44.
Citera
2024-11-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Som cineast måste man måste uppskatta detaljen i finalen. När kameran zoomar in medan Linda lystet slickar upp den svarta mannens sperma från Mirkas rygg kommer Lindas överarmstatuering med hennes tre barns namn i fokus och framkant. Classy minst sagt och det ger filmen ett oanat djup.

Hela hon andas som en skunkig baglady handplockad direkt från gatan. Den äckligaste av dem alla.
Man undrar om ens någon i familjen vill fira jul ihop med henne 🧐
Citera
2024-11-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
😂 A Fy fan. Ögonblicksskildring av rang. Hon är så jävla äcklig så det är helt otroligt. Helt ny nivå av dekadens. Glodde på nåt skit och ångrar mig än, mina ögonglober känns smutsiga. Stör mig lite på att jag äcklar mig så mycket på henne. Borde inte bry mig alls. Men svårt.
Citera
2024-11-04, 17:42
Medlem
Vill verkligen inte uppmana någon till självmord eller framhålla det som en bra lösning. Men i Skugges fall har jag svårt att se hur hon ska kunna gå vidare på ett "bra" sätt efter detta. Snacka om att brinna i båda ändar plus att ha ett par ljus i röven. Hoppas jag har fel. Får se.
Citera
2024-11-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Vill verkligen inte uppmana någon till självmord eller framhålla det som en bra lösning. Men i Skugges fall har jag svårt att se hur hon ska kunna gå vidare på ett "bra" sätt efter detta. Snacka om att brinna i båda ändar plus att ha ett par ljus i röven. Hoppas jag har fel. Får se.
Det här är ju så överdrivet. Klart att hon kan gå vidare på ett bra sätt. Har du aldrig sett porrfilm förut?
Citera
2024-11-04, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det här är ju så överdrivet. Klart att hon kan gå vidare på ett bra sätt. Har du aldrig sett porrfilm förut?
Massor. Inte stolt över det men Yes, det har jag. Brukar dock välja grejor som är tilltalande. Smaken är olika ju. Tänker inte bemöta dig mer än så. Hoppas du har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in