Flashback bygger pepparkakshus!
2011-01-02, 20:55
Medlem
Jag är 18 år och har ingen som helst sexlust kvar längre.
Har varit tillsammans med min pojkvän i 1 ½ år, det här började för lite drygt ett halv år sen. Och nej, jag behöver inte fundera på mina känslor för honom, han betyder allt för mig.
Har läst runt på internet och hittade något som heter L-argiplex, någon som har provat det?
Det är ju inte så himla roligt att va 18 år och behöva ta piller för att få sexlust, men jag gör allt för att få tillbaka den. Någon som vet nått annat som kan funka för att få mer lust?
Är tacksam för svar!
Citera
2011-01-02, 21:05
Bannlyst
Avhållsamhet och prova på något nytt spännande i sängen?
Citera
2011-01-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lightinmylife
Jag är 18 år och har ingen som helst sexlust kvar längre.
Har varit tillsammans med min pojkvän i 1 ½ år, det här började för lite drygt ett halv år sen. Och nej, jag behöver inte fundera på mina känslor för honom, han betyder allt för mig.
Har läst runt på internet och hittade något som heter L-argiplex, någon som har provat det?
Det är ju inte så himla roligt att va 18 år och behöva ta piller för att få sexlust, men jag gör allt för att få tillbaka den. Någon som vet nått annat som kan funka för att få mer lust?
Är tacksam för svar!

Ett ganska vettigt tips vore ju att köpa glidmedel?
Det kan ju vara nån blockering som gör att du har svårt att slappna av, blir du våt och krampar eller är du torr och krampar?
Citera
2011-01-02, 21:45
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Ett ganska vettigt tips vore ju att köpa glidmedel?
Det kan ju vara nån blockering som gör att du har svårt att slappna av, blir du våt och krampar eller är du torr och krampar?

Problemet var väl inte att genomföra samlag utan att ts inte vill genomföra samlag.

Nej jag har inte provat, men värt ett försök
Citera
2011-01-02, 22:07
Medlem
kineticss avatar
Äter du p-piller? Kan isf vara problem med hormonbalansen. Min tjej fick det, blev normal igen efter hon slutat med piller
Citera
2011-01-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinetics
Äter du p-piller? Kan isf vara problem med hormonbalansen. Min tjej fick det, blev normal igen efter hon slutat med piller

Jag tänkte också på det. Hormonella preventivmedel kan verkligen sabba sexlivet. Funkade inte alls för mig. Jag provade flera olika p-piller samt p-stav. Pest.

Men är man 18 år finns det kanske inte så mycket annat att välja på?

Jag har alltid tänkt mig att L'argiplex är något som gamlingar använder. Och själv är jag bra mycket äldre än TS... Hur som helst, en kollega som är 60+ hade testat och för henne funkade det!
Citera
2011-01-03, 00:16
Medlem
bech87s avatar
Tar du några hormoner? Det kan påverka mer än vad man tror.

Får du sug efter att onanera? Eller är all lust borta?
Citera
2011-01-03, 00:23
Medlem
pelle_snusks avatar
Värt att kolla:
  • Hormonbrist?
  • Mineralbrist? Järn?
  • Skölkörtelstrul?
  • Stress

Citera
2011-01-03, 19:38
Medlem
barbiekens avatar
kan det vara så enkelt att det sex ni har haft inte är speciellt givande för din del? kommer du varje gång ni har sex tex? det kan vara rätt avgörande för hur sugen man är på att ha sex nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in