• 1
  • 2
2011-01-12, 11:32
Medlem
Det r INTE Karlo Tabaghua som var motstndare i den pstdda fejkmatchen. De som pstr ngot sdant borde skmmas. Karlo r en seris och dmjuk idrottsman och landets kanske bsta proffsboxare. Den 11 december befann sig Karlo i Polen fr att utmana regerande titelinnehavaren av vrldsmstarbltet i Supermellanvikt (tv viktklasser ver sin ordinarie).
Citera
2011-02-07, 13:20
Medlem
http://www.knock-out.dk/index.php?op...der&Itemid=136
Citera
2011-02-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jemjem
Det r INTE Karlo Tabaghua som var motstndare i den pstdda fejkmatchen. De som pstr ngot sdant borde skmmas. Karlo r en seris och dmjuk idrottsman och landets kanske bsta proffsboxare. Den 11 december befann sig Karlo i Polen fr att utmana regerande titelinnehavaren av vrldsmstarbltet i Supermellanvikt (tv viktklasser ver sin ordinarie).

Alla skarpncks bk boxare r bra och dmjuka. Och s klart r den klubb som tar mest fram talanger dem senaste 15 ren. Mnga r avnsjuka p denna klubb och inte minst p trnaren Vassyl Boguslavski som har verkligen jobbat fram svenska mstare en efter en. Det r bara kolla resultat som finns i denna klubb.
Bsta klubb, rets klubb, rets trnare sist nmnda trnaren, bste senior, samt ungdom, och junior.
Han kr p och fr fram dr ocks boxare frn 7 r till proffs.
Dem som snackar ofta skiter p sig nr det kommer till att ta fram boxare.
Det finns bra klubbar i sverige men den r helt klart en av dem bsta

Och den dr Vamehi r en svinlare och inget annat, en utlning som kom och tog allt han kunde.
Jag knner inte honom, men vet att han r en sdan lyckaskare som en hora p gatan.
Jag hoppas att Vassyl verlever skithgen och gr vidare med att hjlpa ungdomar och ta fram boxare t oss sverige
Senast redigerad av pillansa 2011-02-17 kl. 16:24.
Citera
2011-02-17, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Akil var en duktig amatr i mnga r, sen vart han pro och stack vl ivg till USA ett tag fr att testa lyckan. Vamehi r vl ganska ny som svensk om man sger s. Valle Boguslavski knner vl alla i boxning-Stockholm till , och han r ju inte s populr om man lyssnar till snacket. En ful fisk s att sga. Jag knner inte Valle personligen men har givetvis trffat honom ett antal ggr genom ren och han utstrlar bilhandlare lng vg. Han lr inte vara s populr nere i Vantr, om ni frstr mina antydningar...

Om man brjar att lyssna p allt snack som finns i detta lilla rv hllan stockholm s kan man brja bli gamal Raggare eller brun Niger.... Om man inte knner mnniskan skall man inte uttala sig om fisk eller ngot med att vara ful osv. Vem r du? Raggare eller en vanlig boxare som bara fl ner och fick en KUK i arsle. Den vanliga vningen som boxnings klubbar har bj p ryggen..... Och du verkar att vara en av dom.
En loser som bara finns till och hoppas att alla andra gr samma vg som du sjlv. Sorry du har lngt till den som du kallar Valle, du mste p nytt fddas och d igen. Kanske d kan du f en Raggar bil i gva.
Citera
2011-02-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naoto
googlade och hittade denna intressanta "blogg" artikel frn 2009 :

http://www.boxningsarkivet.net/bilde...t/radom_09.htm

och ven :

http://www.skarpnacksbk.se/image.php...egory=5&page=1

Det r bara att lsa och kolla vilken vg han den trnaren Vassyl har tagit med dessa svartskallar som bara vill ta och ta och tror att dom till slut r kungar av sweden. Den dr Vamehi Kartweli har boxats under falskt namn och person nr, inte undran varfr han fick sparken frn klubben och frn proffssatsningen. Det r bara dom dumma som kan tro ngot annat. Men tyvrr finns det allt fr mnga dum skallar i detta brans boxning. Och dom r aldrig tacksamma!!!
Citera
2011-02-20, 12:22
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8593133.ab
Nu har ju inte aftonbladet rtt alla gnger, men eftersom boxningsfrbundet har agerat o dom inblandade erknt s mste man ju sga att Pillansa som skrev dom 3 senast kommentarerna pratar i nattmssan eller????
Citera
2011-02-20, 12:27
Medlem
Faannn att jag inte tnkte lite lngre, det kanske r s att "pillansa" R ngon av dessa 2 fuskare. Nvl nu r det klart o uppklarat o dessa r avstngda s d r allt bra.
Citera
2011-02-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giveittome
Faannn att jag inte tnkte lite lngre, det kanske r s att "pillansa" R ngon av dessa 2 fuskare. Nvl nu r det klart o uppklarat o dessa r avstngda s d r allt bra.

Kanske det, du kan g och drmma ett tag... men insatt i boxning.
En sak har jag klart fr mig, att jag hoppas att dom inblandande som du kallar 2 fr forstter med boxningen som vanligt.
Det hoppas jag verkligen att dom gr. Vi behver inga mer svartskallar-det finns tillrkligt med dom i klubbar. Och vem det r som r fuskare de r bara att terst och se...
Senast redigerad av pillansa 2011-02-20 kl. 19:37.
Citera
2011-02-20, 19:58
Medlem
Eeeeeee, har lite svrt att tyda vad du menar pillansa. Du sger att det inte behvs mer "svartskallar",som du sger, i klubbarna och det har jag ingen uppfattning om det r mycket sdana eller inte. Men vad det har med fusk att gra frstr jag inte. Och det faktum att de 2 inblandade de facto var nysvenskar gr ditt inlgg n mer svrt att tyda. Antingen har jag missfrsttt dina inlgg hr tidigare eller s har du mycket svrt att f ut det du menar. Vad jag frstod av dina tidigar inlgg s frsvarade du trnaren Vassyl Boguslavski och boxaren Akilles Adnan
som bda nu r avstngda pga det pstdda fusket och verbevisad som det verkar. Du verkade mena i dina tidigar inlgg att dessa 2 var utan skuld o att den drabbade Vamehi Kartweli var den skyldige och det r nu fastslaget av boxningsfrbundet att du hade fel o de 2 frst nmnda r skyldiga till det dom anklagats fr o att du hade fel. Vad du menar i det sista inlgget har jag svrt att tyda men ALLA dom inblandande var ju som du kallar dom "svartskallar" och nu r dom iallafall dmda.
Citera
2011-03-07, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giveittome
Eeeeeee, har lite svrt att tyda vad du menar pillansa. Du sger att det inte behvs mer "svartskallar",som du sger, i klubbarna och det har jag ingen uppfattning om det r mycket sdana eller inte. Men vad det har med fusk att gra frstr jag inte. Och det faktum att de 2 inblandade de facto var nysvenskar gr ditt inlgg n mer svrt att tyda. Antingen har jag missfrsttt dina inlgg hr tidigare eller s har du mycket svrt att f ut det du menar. Vad jag frstod av dina tidigar inlgg s frsvarade du trnaren Vassyl Boguslavski och boxaren Akilles Adnan
som bda nu r avstngda pga det pstdda fusket och verbevisad som det verkar. Du verkade mena i dina tidigar inlgg att dessa 2 var utan skuld o att den drabbade Vamehi Kartweli var den skyldige och det r nu fastslaget av boxningsfrbundet att du hade fel o de 2 frst nmnda r skyldiga till det dom anklagats fr o att du hade fel. Vad du menar i det sista inlgget har jag svrt att tyda men ALLA dom inblandande var ju som du kallar dom "svartskallar" och nu r dom iallafall dmda.

Har din vn byt namn igen? Och personuppgifter? Den s kallade Kartweli fdd 880904-......
Nu har han skt ASYL i ett annat namn person uppgifter.
Denna Kartweli r en riktig bedragare som drfr fick sparken frn Vassyl och promotor Gimitruk.
Nu r han vl ingen svensk heller? Eller r han det?
Det r vl bara sverige det gr att lura...I tyskland blev han utkastad...

Lite upplysning:
boxer: Vladimer Terashvili
Global ID 501116
sex male
birth date 1984-09-04
manager/agent Alain Soussi
register
division middleweight
alias Vamehi Kartweli
country Georgia
residence Stockholm, Sweden
birth place Gori, Georgia
won 10 (KO 6) + lost 0 (KO 0) + drawn 0 = 10
rounds boxed 47 KO% 60
biography
Citera
2011-03-07, 10:16
Medlem
tom-joness avatar
Fick lite inside info om hndelsen nyligen, Kartweli VAR p plats och boxades ngra ronder och bytte senare med en annan boxare som jag inte vill sga namnet p. Fick hra detta frn en trovrdig klla, om det r sant kan man ju aldrig veta till 100% men som sagt, trovrdig klla.
Den dr Kartweli verkar, som sagts tidigare i trden, vara en riktig bedragare.

Citat:
Ursprungligen postat av pillansa
Om man brjar att lyssna p allt snack som finns i detta lilla rv hllan stockholm s kan man brja bli gamal Raggare eller brun Niger.... Om man inte knner mnniskan skall man inte uttala sig om fisk eller ngot med att vara ful osv. Vem r du? Raggare eller en vanlig boxare som bara fl ner och fick en KUK i arsle. Den vanliga vningen som boxnings klubbar har bj p ryggen..... Och du verkar att vara en av dom.
En loser som bara finns till och hoppas att alla andra gr samma vg som du sjlv. Sorry du har lngt till den som du kallar Valle, du mste p nytt fddas och d igen. Kanske d kan du f en Raggar bil i gva.

S man ska inte uttala sig om man inte personligen knner nn? Blir ganska tunnt med inlgg hr d. Om du lste s sg du skert att jag skrev att jag inte knner Valle personligen men att jag trffat honom flera ggr och ftt en uppfattning om honom baserat p de intryck han gav. Samt vad andra som knner honom bttre har sagt. S d skriver jag det hr.
Ja jag r boxare och har varit det vldigt lnge. Jag r varken "gamal Raggare" eller "brun Niger".
Loser? Nej du, jag har ordnat till det riktigt bra i mitt liv efter en fattig start. Har t.o.m lrt mig stava korrekt.
Citera
2011-03-18, 19:35
Medlem
Den andra boxaren var Philip Jablonski. Man mrker tydligt nr ngon poserar sig vara oskyldigt p FB. Man ser frn lngt hll om personen r iblandad eller inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in