Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2011-01-13, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shoot2kill
hej, jag har presis blivit medlem p flashback enbart fr denna historia
s hr ligger det till:

Kicki och hans vnner grillade nnstans i alby, kan vara vid albysjn nnstans d de flesta som bor hr gr detsamma.
Nr de va dr s rkte man och drack sen kom ngra som knde den ena o den andra som r vldigt vanligt hr i botkyrka ( att alla vet vem som r vem etc etc ) p ngot stt s kom den person som startade allt, han heter suleyman rahawi, han bor i fittja och har ett antal brder och en vldigt stor slkt med tungt kriminalitet bakom sig. Han har en bror som jag knner si o s och han heter David Rahawi bor i fittja han med , nere vid radhusen.

Nu till saken

Nr Kicki(BO)&Co grillade frra sommaren s kom denna suleyman fram till de o ltsas sparka p grillen/maten. Vilket ledde till att Kicki lackade ur o gav suleyman en flaska i huvudet.
Eftersom sulle har diabetes s vart det rtt s alvarligt kan ven bekrfta att han var vldigt full och flummig , hur som helst han tog sig till sjukhus och dr ville inte lkarna ta emot honom eftersom han va fr pverkad men gjorde det till slut iallafall eftersom han sa att han hade diabetes etc etc.

Han hamnade i koma i ungefr en mnad.

Nu har han vaknat upp men har ftt stora skador pga flaskan. Han kan inte prata, inte g(rullstolsbunden), han fr lra sig allt p nytt.

Tror inte kicki visste om att just denna sulle va s tung och hade stor familj s nr han fr reda p att det inte alls va bra s gr han till polisen och erknner han en massa brott han har begtt s att han fr sitta i sin trygga cell s att ingen kunde skada han.

Vet inte om detta nu stmmer men har ven hrt att han erknt ett tidigare brott han begick med en annan kille(vet inte hur mnga de var) att de krde p en kvinna med bil som senare dog.
Men kan ven vara falsk information.(att han erknde detta).

Efter flaskan s blev ven polisen inblandad i det hela s Sulles killar gick till alla vittnen och sa till de att till rttegnen s skulle de inte minnas ntt av det som hnt s att kicki kunde slppas s att de kunde hamnas vilket han gjorde och voila
det gick ett tag o nu hnder detta.

jag tycket att detta r en solklart hmnd fr det kicki gjorde mot sulle d sulle r vldigt omtyckt bland vnner och har vldig kriminella mniskor bakom sig
kicki fick skott i benen och brt ven lrbenet direkt = sulle kan inte g.
kicki fick nstan halva huvudet avslaget=sulle med med en flaska.

det var tre personer som gick fram till kicki som skt och slog han

lite fakta om KICKI:

har trffat han en antal gnger och nr du ser han verkar han jvligt cool o lugn, Jvligt mjuk i rsten
han har 2 syskon vad jag vet
en storebror (RISK) som blev skuten i benen med ca 10 skott fr ett par r sedan i HALLUNDA 3kllor nr han klev av en bil med sin tjej som sg allt, har hrt att han hade kopplingar till OG men och att det var ntt som gick snett drefter tmdes en magasin i hans ben. kan ha fel om anledning dock
han hade en italensk pizzeria o pasta utanfr hallunda C presis vid familjegrillen.
Efter detta s frsvan den, har sett han st p ftter dock.

Hans farsa har gt ALBY FOTO GODIS under ca 20 r men nu har har flyttat den till hallunda brevid dressman han har en jvla flint att man kan spegla sig i den . Hans syrra brukar jobba dr, st tjej med stora tuttar...skulle inte banga p henne.

kicki har haft mycket problem med polisen under alla dessa r, han r ngot av en hnsynsls kriminell
han var den som skar en polis i halsen vid en bilkontroll i vrby grd fr ca 3 r sedan.
han flummar, habbar ner sig, laddar mm.
han hnger mycket i alby centrum med de sk nya albygrabarna( nya generationen ) ven med de som r och var misstnkta fr seedys dd och alla de andra skottlossningar i alby MADE BY H****R.

jag tycker PERSONLIGEN att det r sulles Fel att det blev som det blev, skulle ngon sparka p min grill (skmt eller inte) s skulle jag nog lackat jag med men inte kastat flaskan i skallen p nn men kanske sagt till den personen att det inte alls va roligt.
Men alla reagerar p olika stt kan ven ha mycket med rkat o drickat som strker hans agresion.

S NU HAR JAG SLPPT BOMBEN =)

Mvh
SHoot2Kill

Hahaha vrfr skriver du historian fr? STMPLAD GOLARE
Citera
2011-01-13, 15:35
Medlem
Sparrow123, vadd stmplade golare ? vad har han golat ? tror du inte polisen redan vet den dr historien och MYCKET mer som han inte skrivit eller ? shit mannen, vad tror du polisen jobbar som ? tror du som sitter paint eller p jobbet mannen relax
Citera
2011-01-13, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doctordre
Sparrow123, vadd stmplade golare ? vad har han golat ? tror du inte polisen redan vet den dr historien och MYCKET mer som han inte skrivit eller ? shit mannen, vad tror du polisen jobbar som ? tror du som sitter paint eller p jobbet mannen relax

Hur vet du att ayna vet? Han ba tror du itne polisen redan vet, HUR VET POLISEN? FOLK GOLAR DET R S POLISEN VET, Utan golare ayna funkar inte
Citera
2011-01-13, 20:14
Medlem
Citat:
han heter suleyman rahawi, han bor i fittja och har ett antal brder och en vldigt stor slkt med tungt kriminalitet bakom sig.

Sant, Rhawi som det stavas ven om det uttalas Rahawi r en stor slkt med mnga, mnga kriminella i

Dom rr sig ver hela NorraB, vet inte hur dom r utanfr...

Citat:
Hans farsa har gt ALBY FOTO GODIS under ca 20 r men nu har har flyttat den till hallunda brevid dressman han har en jvla flint att man kan spegla sig i den . Hans syrra brukar jobba dr, st tjej med stora tuttar...skulle inte banga p henne.

Ocks sant
Citera
2011-01-13, 22:20
Medlem
Citat:

Nr Kicki(BO)&Co grillade frra sommaren s kom denna suleyman fram till de o ltsas sparka p grillen/maten. Vilket ledde till att Kicki lackade ur o gav suleyman en flaska i huvudet.
Eftersom sulle har diabetes s vart det rtt s alvarligt kan ven bekrfta att han var vldigt full och flummig , hur som helst han tog sig till sjukhus och dr ville inte lkarna ta emot honom eftersom han va fr pverkad men gjorde det till slut iallafall eftersom han sa att han hade diabetes etc etc.
Han hamnade i koma i ungefr en mnad.

Nu har han vaknat upp men har ftt stora skador pga flaskan. Han kan inte prata, inte g(rullstolsbunden), han fr lra sig allt p nytt.
Jag har stor RESPEKT fr ditt inlgg.

Liiite ltt att skylla p den krossade flaskan fr hans (sulles) skador och koma. Diabetes kombinerat med "rka och dricka" lter i mina lekmannaron som starkt bidragande orsak till hans skador.

Sulle sjlv borde ha tnkt p vad hans livsstil i kombination med diabetes kunde leda till.

Ngon som kan bertta om han har anammat en hlsosammare livsstil?

Citat:
kicki fick skott i benen och brt ven lrbenet direkt = sulle kan inte g.
kicki fick nstan halva huvudet avslaget=sulle med med en flaska.

Citat:
det var tre personer som gick fram till kicki som skt och slog han

Vilka har den stora ran att ha uppfostrat dessa missfoster eller varit deras manliga frebilder?

r det inte lge att outa dessa tre? Namn och bild.
Citera
2011-01-14, 04:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sparrow123
Han r lebanese

r han Kristen?
Citera
2011-01-14, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Painfree
r han Kristen?

ja han r kristen
Citera
2011-02-09, 22:23
Medlem
den hr skiten var p efterlyst idag dom har fortfarande inte hittat dom som gjorde det
Citera
2011-02-09, 22:45
Medlem
25-To-Lifes avatar
Sg ocks det p Efterlyst idag, n dom r inte gripna nnu.

Men polisen har nog sina misstankar om dessa historier kommit ut p internet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in