Citat:
Ursprungligen postat av ilovebarca
Hade slut på rullpapper för ett tag sedan och fick en snilleblixt. Jag kom på att jag hade mängder av sugrör inslagna i tunt papper, sådana man kan ta på burger king etc. Jag klippte av pappret i den längden jag ville att jointen skulle vara, hällde i mecket med hjälp av sugröret, packade lite, stoppade i en roach och rökte.
Av alla andra alternativ jag testat (kvitto, bibelpapper, bakplåtspapper osv.) var det här det absolut bästa. Det var jävligt lätt och eftersom att pappret var ofärgat såg det även ut precis som en joint.
Detta är nog ett väldigt bra alternativ för nybörjare och de som inte kan rulla
Ilovebarca
Vet inte om du är ute efter såna här tips också, men pipor gjorda på frukter, rotfrukter eller grönsaker (ex potatis äpple squash etc) funkar skitbra, och smakar dessutom gott.
Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre
Använde du hela sugröret då eller?
Annars är det rent skitsnack, det pappret brinner nog lika fort om inte snabbare.
Alltså papperet kring sugrör är tunnare än ciggpapper, alltså brinner det långsammare
Citat:
Ursprungligen postat av kimztah
Man har alltid extra ocb med sig... Eller så känner man på sig när man har rökt många o pappren börjar ta slut. Annars så har jag köpt något rizzla papper där det kom som ett "papper" som sa att det bara var 5 papper kvar.
Hahaha men FYYY