2020-04-29, 16:59
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Ngon som vet var man kan kpa eller ladda ner filmen? Den verkar ju vara slut i de flesta webbutiker, vad jag kan se.
Citera
2020-05-04, 12:27
Medlem
Amazing-Graces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson
Ngon som vet var man kan kpa eller ladda ner filmen? Den verkar ju vara slut i de flesta webbutiker, vad jag kan se.

Finns den inte kvar p SVT play, ppet arkiv? Har fr mig att jag sg den dr, vldigt bra serie!
Citera
2020-12-26, 04:07
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazing-Grace
Finns den inte kvar p SVT play, ppet arkiv? Har fr mig att jag sg den dr, vldigt bra serie!
Nu r den uppe.

Klart sevrd. En minst sagt ganska otrolig true crime: https://www.svtplay.se/bibliotekstjuven

r bara inne p frsta avsnittet nu, men jag har sett hela innan... Frstr inte hur auktionshus inte kollar upp mer. Vill de inte?

Tror att fler skulle uppskatta serien om de visste att det kan hnda, och att det verkligen har hnt.

En frga som kan vara relevant hr: Vissa ldre illustrerade bcker har ju vad man borde kunna kalla originallitografier. Sdana kan vara ganska vrdefulla, samtidigt som man kan hitta bcker till ett ganska lgt pris.

Vad kan vara id att kpa, skra ut och rama in?

Frstr att tanken kan svida hos vissa, men om man vill? Kan ven tnka mig att man skulle kunna rama in vanliga textsidor. Men tanken handlar mest om illustrerade bcker.
Senast redigerad av constant 2020-12-26 kl. 04:56.
Citera
2024-09-28, 12:41
Medlem
Ngon som vet vart man kan f tag i denna? Seedas dligt och SVT Play gr en sllan glad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in