Svara
2011-01-15, 19:47
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha
Haha du måste ha uppfattats jättekonstigt av dem som kom hem till dig Förut så rökte jag för mycket av kristallerna som fanns kvar i slutet av påsen, stort misstag. Jag började då känna allting som finns i min kropp, skelettet kändes som nånting hårt som bara tryckte på nerverna och verkligen kändes obehagligt, blodet kändes varmt och jag kände det åka runt i min kropp, hjärtat slog hårt emot skelettet som att det var två känsliga stenar som slogs ihop mot varandra flera gånger i sekunden.
Det visade sig att flera jag känner också har känt den känslan som jag beskrev när de kört boom, du verkar ganska van vid boomet så har du nånsin känt så? Man kan väl kalla det snedtrip.

Jag har upplevt allt du pratar om. Även att det "pulserar" värme i hela kroppen i takt med en melodi som spelades upp i skallen. Har lyckats spy av kristaller också.

Jag har varit med om då hela skelettet och det som värker eller vad man ska säga.
Då första batchen av 3dje generationens mixar kom och såldes som smoke osv så rökta jag av det under en svamp tripp. Man blev ju bäng i 4 timmar av den mixen så tog man lite för mycket var det bara att hålla hårt i hatten och vänta någon timma ist för 40 min som förr.

Iallafall så vette fan om jag rökte för mycket den gången men ungefär en halvtimma efter jag rökt så börjar det kännas precis som att nån har injicerat syra i mina ådror! Jag känner hur det svider och bränner helt sjukt mycket i hela kroppen. Dock så strålar det som sagt "i mina blodådror" (det känns iaf så). Så jag lägger mig och försöker ta det lungt och tänka att det går nog över på 30 min som vanligt. Men det tog runt 1.5 timmar innan det slutade bränna nog mycket för att jag skulle resa mig och gå iväg och göra nåt annat. Hade lite småkänningar resten av trippen och skippade att röka nå mer under den trippen.

Jag vet inte om jag skulle kalla det en snedtripp. (varken trippen eller då man rökt för mycket)
Utan jag säger bara som det är att man har rökt för mycket så det blev obehagligt.
Citera
2011-01-15, 23:23
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Inbilling, man får inte hallucinationer av rökmixarna, du skriver det endast för att leka coolast_stoner_lsd_gräs.

Du missförstod mig, det är mer komplicerat än så. coolast_stoner_lsd_gräs?
Jag vet själv vad jag såg men det är klart man inte får hallisar av att röka som vanligt om man inte röker way too much eller under olika tillstånd så kan man nog få det ja, så du tror inte mig nä? Då är du uppenbart efterbliven, och jag kan tillägga att jag även fått ljudhallisar av t.ex tjejer som stönar högre än tinnitusen man kan få.

Jag vet precis vad ts menar med sin upplevelse och jag har upplevt samma saker gång på gång men missförstå det inte för det är inte alls likt hallucinogener utan det har mycket med det undermedvetna att göra och fantasi som blandas ihop med det medvetna.

Däremot bilden som jag såg var något helt annat och jag vet fan inte hur den uppenbarade sig och jag vet inte heller hur många här påstår sig få "ingen effekt alls" men jag tror att det kan antingen ha och göra med att ni inte slappnar av och håller i ert vakna egotillstånd så hårt det bara går precis som man kan göra med alkohol... eller så röker ni för lite som är väldigt lätt att göra eftersom kristallerna oftast hamnar i botten. Nu ska jag testa röka den här skiten igen i samma mindset och hoppas på att det händer igen men du kommer i alla fall inte tro mig om det skulle vara så

Edit: jag tycker den här lagliga drogen är skit och dom som fortsätter köpa den här skiten är patetiska.
Citera
2011-01-15, 23:30
Medlem
makduis avatar
Citat:
Inbillning, lika stor chans att tillräckligt mycket vatten IV skulle ge ett tjackrus, heter rökmixen extremeSMOKEableACID skulle du flyga högre än någonsin, men fortsätt röka dina rökmixar, varför köpa syra när det finns rökmix?

AAAh jag håller med, det är ungefär lika stor chans som att man skulle ha en av dom mest potenta hallucinogenen producerad i kroppen. Asså det bara händer inte
Citera
2011-01-16, 10:56
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
AAAh jag håller med, det är ungefär lika stor chans som att man skulle ha en av dom mest potenta hallucinogenen producerad i kroppen. Asså det bara händer inte
Syftar du på dmt? Det är bara småmängder som inte går att göra något åt. Men fortsätt röka dina rökmixar, mycket billigare än att köpa svampar/lsd, samma effekt ändå!
Citera
2011-01-16, 12:16
Medlem
makduis avatar
Citat:
Syftar du på dmt? Det är bara småmängder som inte går att göra något åt. Men fortsätt röka dina rökmixar, mycket billigare än att köpa svampar/lsd, samma effekt ändå!

Absolut inte samma effekt och det har jag inte påstått
Citera
2011-01-16, 14:02
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Inbilling, man får inte hallucinationer av rökmixarna, du skriver det endast för att leka coolast_stoner_lsd_gräs.

Vad vill du? Du vet väl att cannabis är hallucinogent va?
Varför skulle inte dessa cannabissubstitut vara det med?

Alla som säger att man inte kan hallucinera på cannabis/rökmixar är endast naiva och har aldrig rökt nog mycket. Bara för att man hallucinerar så blir det inte helt plötsligt en jävla LSD tripp heller.
Kom tillbaka om några år då du har lite mer vett.
Citera
2011-01-16, 14:33
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stungen
Vad vill du? Du vet väl att cannabis är hallucinogent va?
Varför skulle inte dessa cannabissubstitut vara det med?

Alla som säger att man inte kan hallucinera på cannabis/rökmixar är endast naiva och har aldrig rökt nog mycket. Bara för att man hallucinerar så blir det inte helt plötsligt en jävla LSD tripp heller.
Kom tillbaka om några år då du har lite mer vett.
Cb är inte hallucinogent, bara en del färskingar som röker SKUNK som får LSD hallisar men kul för dem, att han skulle hallucinera är skitsnack för att låtsas vara speciell.
Citera
2011-01-16, 14:55
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Cb är inte hallucinogent, bara en del färskingar som röker SKUNK som får LSD hallisar men kul för dem, att han skulle hallucinera är skitsnack för att låtsas vara speciell.

Nåväl du får väl tro vad du vill. Men cannabis är och förblir "klassat" som en hallucinogen.
Vad skulle du vilja kalla det som tror att bara en del färskingar kan få hallucinationer?
Citera
2011-01-16, 15:02
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Nåväl du får väl tro vad du vill. Men cannabis är och förblir "klassat" som en hallucinogen.
Vad skulle du vilja kalla det som tror att bara en del färskingar kan få hallucinationer?
Nyfrälsta-skunk-syndromet, cb är en klass för sig.
Citera
2011-01-16, 15:40
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Nyfrälsta-skunk-syndromet, cb är en klass för sig.
Nej cannabis är inte en klass för sig hur mycket du än vill tror och hoppas.
En dag vaknar du upp också.
Citera
2011-01-16, 16:33
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Nej cannabis är inte en klass för sig hur mycket du än vill tror och hoppas.
En dag vaknar du upp också.
För att det står på en rutten hemsida att cb är en hallucinogen betyder inte att det är sant, har rökt över genomsnittet och aldrig sett en hallucination, vilket betyder att det är bullshit.
Citera
2011-01-16, 16:46
Medlem
Stungens avatar
Citat:
För att det står på en rutten hemsida att cb är en hallucinogen betyder inte att det är sant, har rökt över genomsnittet och aldrig sett en hallucination, vilket betyder att det är bullshit.
Bara för att du aldrig har fått nån hallucination så betyder det inte att fakta är bullshit.
Lägg bara ner... Det blir bara fel för dig ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in