2011-01-15, 19:47
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha
Haha du måste ha uppfattats jättekonstigt av dem som kom hem till dig Förut så rökte jag för mycket av kristallerna som fanns kvar i slutet av påsen, stort misstag. Jag började då känna allting som finns i min kropp, skelettet kändes som nånting hårt som bara tryckte på nerverna och verkligen kändes obehagligt, blodet kändes varmt och jag kände det åka runt i min kropp, hjärtat slog hårt emot skelettet som att det var två känsliga stenar som slogs ihop mot varandra flera gånger i sekunden.
Det visade sig att flera jag känner också har känt den känslan som jag beskrev när de kört boom, du verkar ganska van vid boomet så har du nånsin känt så? Man kan väl kalla det snedtrip.
Det visade sig att flera jag känner också har känt den känslan som jag beskrev när de kört boom, du verkar ganska van vid boomet så har du nånsin känt så? Man kan väl kalla det snedtrip.
Jag har upplevt allt du pratar om. Även att det "pulserar" värme i hela kroppen i takt med en melodi som spelades upp i skallen. Har lyckats spy av kristaller också.
Jag har varit med om då hela skelettet och det som värker eller vad man ska säga.
Då första batchen av 3dje generationens mixar kom och såldes som smoke osv så rökta jag av det under en svamp tripp. Man blev ju bäng i 4 timmar av den mixen så tog man lite för mycket var det bara att hålla hårt i hatten och vänta någon timma ist för 40 min som förr.
Iallafall så vette fan om jag rökte för mycket den gången men ungefär en halvtimma efter jag rökt så börjar det kännas precis som att nån har injicerat syra i mina ådror! Jag känner hur det svider och bränner helt sjukt mycket i hela kroppen. Dock så strålar det som sagt "i mina blodådror" (det känns iaf så). Så jag lägger mig och försöker ta det lungt och tänka att det går nog över på 30 min som vanligt. Men det tog runt 1.5 timmar innan det slutade bränna nog mycket för att jag skulle resa mig och gå iväg och göra nåt annat. Hade lite småkänningar resten av trippen och skippade att röka nå mer under den trippen.
Jag vet inte om jag skulle kalla det en snedtripp. (varken trippen eller då man rökt för mycket)
Utan jag säger bara som det är att man har rökt för mycket så det blev obehagligt.