Flashback bygger pepparkakshus!
2011-01-14, 15:36
Medlem
Grimpens avatar
Greetings.

Lite tidigare idag var jag hos en vän och såg att en kvinnlig medlem i dennes familj ägde en rakhyvel som vibrerar, intressant tänkte jag och började pilla på den, och satte sedan på den för att testa om det verkligen blir lättare att raka sig (testade på benet). Jag märkte att det knappast blev lättare och tyckte snarare att det blev mer besvärligt än med en vanlig rakhyvel. Då slog det mig, tänk om meningen med vibratorrakhyvlar inte är till för att göra det lättare att raka sig, tänk om det är ett diskret sätt att kunna "mysa lite med sig själv" i duschen, jag lade även märke till att formen på rakhyvelns handtag var format på ett väldigt "skönt" sätt. Efter det kastade jag genast bort rakhyveln och tvättade händerna. (Detta utspelade sig när jag var uttråkad och satt och sket, så tror inte att jag har någon hyvelfetish nu )

Vad tror ni? Kan det vara så att tjejer köper sådana för att slippa köpa en vibrator, och att det är hyvelföretagens affärsidé?
Citera
2011-01-14, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grimpen
Greetings.

Lite tidigare idag var jag hos en vän och såg att en kvinnlig medlem i dennes familj ägde en rakhyvel som vibrerar, intressant tänkte jag och började pilla på den, och satte sedan på den för att testa om det verkligen blir lättare att raka sig (testade på benet). Jag märkte att det knappast blev lättare och tyckte snarare att det blev mer besvärligt än med en vanlig rakhyvel. Då slog det mig, tänk om meningen med vibratorrakhyvlar inte är till för att göra det lättare att raka sig, tänk om det är ett diskret sätt att kunna "mysa lite med sig själv" i duschen, jag lade även märke till att formen på rakhyvelns handtag var format på ett väldigt "skönt" sätt. Efter det kastade jag genast bort rakhyveln och tvättade händerna. (Detta utspelade sig när jag var uttråkad och satt och sket, så tror inte att jag har någon hyvelfetish nu )

Vad tror ni? Kan det vara så att tjejer köper sådana för att slippa köpa en vibrator, och att det är hyvelföretagens affärsidé?
Nej, det hjälper lite att det vibrera för det får håret och resa sig lite lätt. Är man men använder en sådan i ansiktet, på pungen osv och tycker inte skillnaden är nån direkt, men lite bättre tror jag nog allt det blir med en sådan gilette fusion eller va den nu heter..
Citera
2011-01-14, 15:52
Medlem
MarryXmass avatar
Har tänkt exakt samma sak! Har till och med jämfört och tycker inte att vibrationerna gör det lättare att raka sig. Jag har faktiskt använt en sådan rakhyvel ett antal gånger till att "mysa med mig själv" och tror inte jag är ensam om det.

Vibrerande rakhyvel = diskret sexleksak
Citera
2011-01-14, 16:44
Medlem
RosaRutigPennas avatar
vibrationerna är alldelles för klena för att kunna användas på det viset
Citera
2011-01-14, 17:54
Medlem
handtralalas avatar
Citat:

Med tanke på att de verkar rikta marknadsföringen mot män (namn som fusion, power är inte klassiskt kvinnliga marknadsföringstermer) så verkar det som en väldigt tvetydig affärsidé...
Citera
2011-01-14, 21:10
Medlem
Och Gilette Fusion Power är skapat för att stoppa upp i röven eller?
Citera
2011-01-14, 22:13
Medlem
okois avatar
Citat:
Greetings.

Det är något bara vi tjejer vet om. Ni killar kommer för evigt vara ovetande!
Citera
2011-01-14, 22:16
Medlem
Jag känner ingen jättestor skillnad faktiskt.

Fast när man har något som vibrerar i handen så kan man inte alltid låta bli!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in