• 1
  • 2
2011-01-18, 20:22
Medlem
https://www.flashback.org/sp28317047
Citera
2011-01-18, 21:17
Medlem
General Nogis avatar
Till den ambitiöse unge användaren: Vi tycker om dig ändå. Pöss och kram!
Citera
2011-01-18, 21:22
Medlem
Jag köper inte ursäkten, borde ingen annan göra heller.
Citera
2011-01-18, 22:21
Medlem
micaeles avatar
Att någon orkar... Betyder det så mycket i dagens värld att vara populär på ett forum? Vad skall man göra med det kändisskapet?
Skryta på skolan - 'jag är jättepoppis på Flashback, men jag tänker inte tala om vem jag är där - man är ju anonym!'.

Gör som normalt folk istället, skriv många inlägg så blir man känd (och kanske populär...) automatiskt. Been there, done that.
Citera
2011-01-19, 13:34
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag har full förståelse för killen.. När Farbror Blå hämtat in honom till station och frågar varför i hela fridens namn han gjort någonting sådant här så svarar killen helt iskallt:
"-Flashback Made Me Do It"

Sen vänder media på det så det inte låter lika häftigt.. förjävligt! ...Men seriöst så tror jag de är så det gått till ungefär. Polisen frågar ju efter motiv och vad fan svarar man när de handlar om en sådan här sak, där han blev avslöjad genom Flashback!

Men! Du som gjorde det, och detta är skrivet helt utan sarkasm, jag tycker detta var helt underbart gjort och tidningsrubriken sanslöst bra! Nu kanske allmänhetens syn, åtminstone i Blekinge där tidningen verka tryckas, förändras. Nu kommer nog folket i Blekinge se på Flashback som ett forum där man gör allt för varandra istället för det ständiga tjatet om ett skumt tillhåll på internet för nazister, pedofiler, sverigedemokrater och dödsknarkare.

Jag tycker gärningsmannen ska kliva fram! Om jag får chansen att rösta på Årets Flashbackare 2011 så kommer jag rösta på dig.. Annars är det ganska ovanligt med händelser i januari som man minns senare på året men detta är ju oförgömligt..
Och du behöver absolut inte skämmas!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in