Kan börja med att säga att jag inte trodde jag kunde komma av bara avsugning, men det var innan jag träffade "drömtjejen"
Hon kan i min smak inte bli bättre på att suga kuk...hon ger mig altså RIKTIGA drömavsugningar.
För det första älskar hon att suga kuk och visar det verkligen både i ord och inlevelse.
Hon har en fantastisk teknik...spottar på kuken och använder mycket saliv så det blir ett bra glid.
Hon suger hårt, lite mjukare, tar kuken djupt och slickar på den om vartannat och suger å nafsar i kulorna lite också, hela tiden med en fantastiskt inlevelse och kåta blickar. Hon gillar också att jag är lite bestämd ibland, tar ett ordentligt tag om hennes huvud och kör kuken in o ut i hennes sugande mun som jag vill, kör jag för djupt så säger hon ifrån vänligt men bestämt.
Hon gillar också att jag talar om hur hon ska göra, det är jävligt skönt att kunna komma med instruktioner och förslag utan att hon tar det som att det hon gjorde innan var fel eller sämre på något vis. Sen har hon inga spermafobier heller utan gillar tvärtom att bli nedkladdad så det är bara att slappna av och njuta till 110% in i det sista och spruta som jag vill
Hon är fantastisk på många vis...och troligen världsmästarinna i kuksugning