Citat:
Ursprungligen postat av Heinkel
Detta är en viktig poäng - det är inte lätt att navigera i för stora trådar. Istället för att fortsätta bygga på den nu hundra sidor långa skofascisttråden hade man i ett underforum haft utrymme nog att starta nya trådar för att t.ex. diskutera olika lästers passforum, lagersituationen för Crockett & Jones, Graffords flytt, kvalitetsjämförelser, bilder på skosamlingar och annat. Att antalet trådar på ämnet klassisk stil i dagens M&L inte är direkt överväldigande betyder inte nödvändigtvis att underlag saknas.
Instämmer till fullo, samtidigt som tråden visar att intresset är oerhört stort när man väl har lyckats kanalisera det.
Detta inlägg gjorde jag för ganska exakt ett år sedan:
Citat:
Ursprungligen postat av Pörr
Posta bilder på era skor, inte på andras skor!
Och f ö bestämmer jag härmed enväldigt att denna tråd ska handla om skor man har till mer formella klädslar. Dvs., ni som vill posta bilder på skateskor, Converse eller liknande får göra det någon annanstans. Inlägg med lägre stående skor kommer att raderas som OT. Eventuella synpunkter på detta tas i pm.
/Moderator
https://www.flashback.org/sp21026739
Detta tillsammans med det editerade förstainlägget tillkom efter att jag hade dammsugit forumet på inlägg om kvalitetsskor, och detta var vad jag hittade, dvs. inte ens trettio inlägg. Ett år senare är det 1 190 inlägg och det ökar ständigt.
Vad jag ville visa med detta är att en samling av inlägg om kvalitetsskor i en tråd gjorde att många fler fick upp ögonen för denna konstart, och jag tycker att tråden har utvecklats till en av de bättre på hela Flashback.
Detta gjort med en tråd. Tänk då vilket uppsving det blir när vi får ett helt underforum att diskutera i. Det är knappast helt otroligt att detta "lilla" underforum kommer att dra till sig en hel del besökare, precis som skofascisttråden har gjort.