2011-01-25, 16:14
Medlem
Maskoross avatar
hej alla flashbackare

Som rubriken lyder, Skulle vilja ha tips på nå bra och roliga spel?
Helst nå spel man inte tröttnar på efter tio minuter.

Har laddat ner excitebike och klassikern mario bros

Tack så länge..
Citera
2011-01-26, 06:49
Medlem
Miss.Jollys avatar
Jag är ny Wii-ägare (eller ja, barnens Wii är det väl) och drog som första spel hem "Art of Balance".. Helt ok pusselspel med varierande nivå.. Allt från banor som min 7-åring klarar på en minut, till djävulsbanan som jag och tjejen satt en timme med för att lösa :P

Finns nog fortfarande som demo, så dra hem och testa.. I mina ögon fett värt 80 spänn..
Citera
2011-01-26, 23:28
Medlem
Maskoross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Jolly
Jag är ny Wii-ägare (eller ja, barnens Wii är det väl) och drog som första spel hem "Art of Balance".. Helt ok pusselspel med varierande nivå.. Allt från banor som min 7-åring klarar på en minut, till djävulsbanan som jag och tjejen satt en timme med för att lösa :P

Finns nog fortfarande som demo, så dra hem och testa.. I mina ögon fett värt 80 spänn..

tack för tipset! ladda hem demot prövade, Det verkar skoj! Perfekt spel att köra när man dricker några bärs med polarna

Jag ladda ner Final Fantasy Crystal Chronicles har inte hunnit kört det så mycket men det verkar bra
Citera
2011-01-29, 19:30
Medlem
Miss.Jollys avatar
Lyfter tråden i hopp om fler tips på nedladdningsbara lir som är värda pengarna, eller poängen
Citera
2011-01-29, 21:10
Medlem
maper74s avatar
Megaman 9 är alldeles underbart och rekommenderas starkt av mig 10 kan också införskaffas om du vill ha ännu mer av samma vara när du klarat 9:an.
Citera
2011-01-30, 02:36
Medlem
Femdomfjantens avatar
Nintendolife bra sida för den som vill ha vägledning.

Cave Story
Inget för den snåle, då spelet går att ladda ner lagligt via internet*. Retro doftande genre cocktail av hög klass, i grunden konstruerat av en människa.

World of Goo
Om du inte har en PC eller Ipad** så kan du köpa WiiWare versionen. Bygg den ultimata Goo konstruktionen eller låt instinkten segra.

* Till PC.
** Bäst enligt press.
Senast redigerad av Femdomfjanten 2011-01-30 kl. 02:44.
Citera
2011-09-15, 00:34
Medlem
Femdomfjantens avatar
Snart kommer en guldklimp bland all skräp på WiiWare. MotoHeroz läggs ut på Wii Shop Channel den 15 september, ett lir som verkar vara en riktig höjdare. En fysikracer som vandrar runt i Saturday Morning Cartoon världar. Finska RedLynx som ligger bakom utveckligen har tidigare skitit ut ett av XBLAs populäraste spel nämligen Trials HD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in