2024-12-29, 01:18
Medlem
Jämställdhet och diskriminering. Googlar du woke förstår du varför.
Citera
2024-12-29, 01:21
Medlem
zombie-nations avatar
Varför ska woke vara en egen forumdel? Det handlar om mänskliga rättigheter och detta är politik. Det kan även gå under diskriminering, men är man för diskriminering kanske man inte hör hemma i den avdelningen???
Citera
2024-12-29, 06:38
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
OK, så här är det, det verkar inte finnas en egen del för woke i det här forumet, men vilket bättre del att fråga i än feminism forumet?

Det är lite av samma sak, men ändå inte riktigt samma sak.

Men seriöst, var ska man diskutera dessa saker om inte här? Jag vet inte, finns ingen bra forumdel jag hittar om det, men moderator kanske kan bättre?

Har ännu inte sagt ett ord om vad jag tycker om saken, så innan jag gör det, kanske MOD kan flytta den till rätt ställe om det nu finns det sånt?

(FB) Undrar du var du ska placera din tråd? FRÅGA HÄR ◄◄◄
Citera
2024-12-29, 07:44
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
OK, så här är det, det verkar inte finnas en egen del för woke i det här forumet, men vilket bättre del att fråga i än feminism forumet?

Men seriöst, var ska man diskutera dessa saker om inte här? Jag vet inte, finns ingen bra forumdel jag hittar om det, men moderator kanske kan bättre?

Har ännu inte sagt ett ord om vad jag tycker om saken, så innan jag gör det, kanske MOD kan flytta den till rätt ställe om det nu finns det sånt?

Allting hör hemma där HusvagnsSvensson säger att det hör hemma.
Citera
2024-12-29, 10:37
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Feminism --> Flashback
/Moderator
Citera
2024-12-29, 10:39
Medlem
Citat:

Här: (FB) Socialantropologi, etnologi och sociologi
Citera
2024-12-29, 11:10
Medlem
Widtfamnes avatar
(FB) Historia
Citera
2024-12-29, 12:13
Medlem
Muppetys avatar
Begreppet "woke" grenar ned sig i många av forumen. Vill man enbart diskutera fenomenet "woke" tycker jag kan man kan göra det i Jämställdhet och diskriminering-forumet.
Citera
2024-12-29, 14:16
Medlem
nerdnerds avatar
Finns det idag öht någon som kallar sig själv för "woke"? Blir ju lite knepigt med ett underforum där alla bara använder det som skällsord och ingen försvarar det. Dvs som det ju egentligen borde vara med nazism och rasism, men där finns det ju gott om proponenter på Flashback...
Citera
2025-03-25, 16:59
Medlem
Jag vill skapa en tråd där man berömmer Flashback och alla delar hur Flashback har hjälpt dem i sina liv, var lägger jag denna? Jag har haft Flashback konto i mer än 10 år men inte börjat skriva förrän i år och det har verkligen hjälpt mig var lägger jag tråd?
Citera
2025-03-30, 15:25
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristopherRobin
Jag vill skapa en tråd där man berömmer Flashback och alla delar hur Flashback har hjälpt dem i sina liv, var lägger jag denna? Jag har haft Flashback konto i mer än 10 år men inte börjat skriva förrän i år och det har verkligen hjälpt mig var lägger jag tråd?

Här: (FB) Flashback

Alltså just här där du postade ovanstående inlägg. (Fast förstås inte just i denna tråd.) Men kolla först att det inte redan finns en tråd om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in