Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-28, 20:14
Medlem
KriminellFrikadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex92
Länk för er som inte kan se hans twitter.

https://imgur.com/a/y73ajaR

Tack som fan! Just när man trodde att El Lobotomi skulle försvinna i flera år och denna magiska gratisshow skulle vara slut. Då kommer Svetten till räddning och startar mer drama.
Citera
2023-08-28, 20:17
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:

Tack för länken!
Citera
2023-08-28, 20:22
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Alltså jag har väldigt svårt att glädjas över att barn kommer i kläm när vuxenbebisar beter sig som ....... bebisar. Men inte helt oväntat att hon skulle göra detta. Gissar att slutmålet är Ryssland dock.

När det stod klart att snuten hade plockat snattarkungen och ryktet sa att det var Olofs varor så var jag på väg att skriva ett inlägg och utlysa vadslagning om hur lång tid det skulle ta innan porta pottien lämnade Olof. Inte trodde jag att det skulle gå så fort Man skulle kunna tolka Svetlanas exit som att snattarkungen golat ner Olof och att det börjar osa kring Olof och hon väljer att dra innan det börjar osa kring henne också.

Men alltså well played Svetlana, well played. Det höll i några år i.a.f. Åk hem och dumpa ungen i Ryssland och åk tillbaka till Dubai och plocka upp porta pottie-karriären Nog det bästa för ungen också faktiskt.

/#LOUDmouth#
Citera
2023-08-28, 20:33
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Förresten .... med tanke på missen så slår jag vad om att Colombias geriatriska vård inte klarar att hålla det levande liket vid liv speciellt mycket länge. Jag gissar att Roberto gurar inom 4 månader.

Då är det bara Mofasti kvar i rövgänget

/#LOUDmouth#
Citera
2023-08-28, 20:57
Medlem
Så svettan har dragit med ungen?😂
Citera
2023-08-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Förresten .... med tanke på missen så slår jag vad om att Colombias geriatriska vård inte klarar att hålla det levande liket vid liv speciellt mycket länge. Jag gissar att Roberto gurar inom 4 månader.

Då är det bara Mofasti kvar i rövgänget

/#LOUDmouth#

Vad då? Är han sjuk?
Citera
2023-08-28, 21:28
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad då? Är han sjuk?

Haha, ingen aning. Tycker bara att han har sett rätt risig ut när man sett klipp med Olof och honom. Och dom senaste dylika klippen är väl 4-5 år gamla. Kollade nu och gubben är "bara" 76 bast. Jag hade gissat att han var betydligt äldre än så.

/#LOUDmouth#
Citera
2023-08-28, 22:34
Medlem
Storanglarens avatar
Om ni kollar hennes Instagram så verkar ju ryskan ha rest runt i mellanöstern med sin morsa den senaste månaden och mer än det.
Någon Olof har inte varit synlig varken på bilder eller omnämnd i texten, däremot skriver hon om morsan. Om han nu vore hennes drömfru som han påstått ska han väl vara vid hennes sida hela tiden istället för hennes mamma och hon borde ha honom med på bild och skriva om saker de gör tillsammans. Helt uppenbart verkar hon skämmas utåt för att vara tillsammans med en sån fetknopp.

Är det heller inte märkligt också att han går ut på sin twitter och ber om hjälp? Han har ju flera gånger påstått i olika sammanhang att han har kontakter i sydamerika och är uppbackad av hela Escobar-klanen och att man inte ska "jiddra" med honom. Om han har den typen av kontakter ska han ju varken behöva vända sig till polisen eller gå ut på twitter och be om hjälp.

Verkar som om hans "fasad" är på väg att rämna allt mer. Den lilla fasad han byggt upp som vissa mindre nogräknade gått på och tagit som sanning. Även dessa lär nog inse nu att Olof är en bluff.
Citera
2023-08-28, 22:45
Medlem
Jaha, ryskan stack? Då kan vi väl NÄSTAN konstatera att:

1. pengarna är slut
2. fängelse antagligen väntar för Olof vilket gjorde att postorder-frun begrep att räkmackan bromsat in och inte ens nya bedrägerier och narkotikahandel kommer leverera ludret mer chanel, se punkt 1.

Det här har hon och morsan suttit och ruvat på länge, undrar hur mycket hon plocka på sig i avgångsvederlag.
Citera
2023-08-28, 22:55
Medlem
Härligt att maffia Golof går till polisen det första han gör. De här jävla gänget måste kvala på samma plats som Raffa.
Citera
2023-08-28, 23:09
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Frugan verkar ha tagit ungen och stuckit.

https://twitter.com/olof_gustafsson/...04875124687110

Karma.

Borta, men kanske någon som hann ta en screenshot?
Citera
2023-08-28, 23:13
Medlem
peterpanps avatar
Citat:

Tack!

Enligt inlägget av Olof så skall frugan tydligen ha försökt utpressa honom (på pengar - antar jag).

Är inte så förvånande. Hon har ju enligt uppgift varit mer eller mindre lycksökare/eskort innan hon träffade Olof.

När pengarna tar slut - då drar hon vidare.

Detta bådar inte bra för Olofs ekonomiska situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in