Citat:
Ursprungligen postat av
TeEsEr
Steve Jobs använde Izzey Miyake-tröjor. De kostar väl runt 300-400 dollar . Det var inte billiga HM-tröjor han hade.
Om Olof har gått ner i vikt är det bara att gratulera. Att vara gravt överviktig innan man är 30 är inte bra och bådar inte för en bra framtid eller långt liv. Han ska bara börja sköta skägget också slipper han skämmas. Hängmage och neckbeard är inte attraktivt.
Gällande klockorna så är de inte oöverkomliga. Min Rolex är ingen värsting och räknat till procentuell värdeökning så bör den vara en av de bättre investeringarna jag har gjort.
Men allvarligt, det ÄR inte svårt att avslöja en falsk Patek om datumfönstret sitter helt fel. Det var uppenbart att de hade baserat Patek Nautilus-kopian på en helt annan modell. Det var inte precis så att man satt och makro-granskade trycket på loggan eller så. Det syntes på långt håll att den inte var ok. Kommer inte ihåg exakt men jag tror att fönstret antingen satt på kl 4 eller så var fönstret innanför strecket för 3, det ska vara på 3-strecket. Det var väldigt lätt att se och man behöver bara vara lite klockintresserad för att ha koll på det.
Bilarna är sannolikt värda runt en miljon styck och det är inte fy skam men båda bilarna är från 2010 och Ferrarin är gul. När bilarna såldes nya sålde Olof serietidningar (som han fortfarande försöker sälja slut på enligt Twitter).
Steve Jobs körde nog på dessa för att dom håller längre då knappast för att spänna sig med märken som inte syns och Olof visar att han har stil genom att köra casual friday i princip. Skägget ser jag inte något fel med dessutom är det coronatider så han kan inte gå till barberaren, du har sett när han var i colombia var hans skägg alltid bra.
Bilarna i början är nog hans, varför ska han visa upp saker som inte är hans? någon före började snacka om hyrbilar men tänk vilket bök att börja hyra snöskortat och bilar, en ny snöskoter kostar typ 150 000 lax och det var minst två i bilen.
Han hade en rolls royce och den kostar flera miljoner, han gavs han tjej en ferrari bara sådär så att han är rikt som ett troll är bara att konstantera.
Dessutom säger han hela tiden att han har bevis och kan visa upp det. trist att dialogiskt inte bad om dessa men han kan nog lätt visa upp det om vi får tag i Olof och om han har tid.
Gällande klockorna kankse det inte bara var limited editions? dvs så dyrbara och ovanliga kollektioner att pöbeln som hänger på flashback inte ens hade fått komma i närheten av.
Kan ju vara så att han har gjort specialbestälningar från patek och rolex så att bara han har denna modelll......
Men seriöst kan ni inte vara glada för att han är rik, känner trump personligen och är kompanjon med brodern till en av dem mäktigaste colombianerna i deras historia? få av oss har knappt ens lämnat svedala....