Citat:
Ursprungligen postat av
Cyanidkiller
Så journalisterna från vänstermegafonen SVT skulle alltså hänga med honom under ett helt år och gå med på att sprida en uttalad kapitalistisk Trumpsupporters lögner menar du? Think again ffs...
Ja, det skulle dom. Du tror väl inte att dom hade vinklat det till Olof fördel?
Citat:
Finns det någon i den här tråden som någonsin konkret lyckats bevisa att han per fakto inte är rik upp över öronen, tycker det bör framkommit ETT konkret odiskutabelt bevis på det efter snart 400 sidor. Tycker du inte?
Han kanske är upp över öronen rik. Han kanske är en snålfitta som flyger ekonomi och bor i billiga AirBnBs. Det må så vara.
Det som intressant är att han är en lögnare och scammer. Och likt statens narkotikapropaganda så är det ju lätt att man börjar tvivla på allt, när bara en del inte verkar riktigt stämma med sanningen. Om man ljuger om en sak så ljuger man definitivt om flera saker.
Jag har som sagt själv erfarenhet av con games och på samma sätt som stoners alltid hittar varandra, så känner jag igen en annan skojare när jag ser en. Jag kanske inte har några bevis som håller i domstol men jag vet.