Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-01, 00:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Olof K Gustafsson
Sanningen om Joakim Lundell Del 1
https://youtu.be/medHEZXWvms
Liiiite magstarkt att höra honom prata om att göra rätt för sig. Och det verkar vara ett bra sunkigt motellrum han sitter på.
Citera
2021-12-01, 01:05
Avstängd
GylleneUttern2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Liiiite magstarkt att höra honom prata om att göra rätt för sig. Och det verkar vara ett bra sunkigt motellrum han sitter på.

Är väl Scandic i Motala eller nåt.
Citera
2021-12-01, 11:04
Medlem
Enligt hans Twitter känner han Tobias fridell aka el lobo. Att han inte jobbar/jobbat med Olof. Varför har han varit med honom på intervjuer osv? Samt sagt att han är europachef osv osv
Citera
2021-12-01, 11:37
Medlem
Spotlifes avatar
Bajs Olof snackar skit

Citat:
Ja, jag har också lite svårt för att Bajs-Olof bara ska snacka skit om andra men inte verka kunna göra något verifierbart positivt själv.

Han hoppade på Magda Gad på twitter liksom han hoppar på en massa andra, sedan raderar han sina tweetar. Men Joakim Lundell verkar av någon underlig anledning medverka när Bajs-Olof attackerar och snackar sin skit.
Citera
2021-12-01, 11:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
En annan sak som jag inte fattar. Varför är produktionsvärden så kassa på hans videos?

Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
Ja, jag har också lite svårt för att Bajs-Olof bara ska snacka skit om andra men inte verka kunna göra något verifierbart positivt själv.

Han hoppade på Magda Gad på twitter liksom han hoppar på en massa andra, sedan raderar han sina tweetar. Men Joakim Lundell verkar av någon underlig anledning medverka när Bajs-Olof attackerar och snackar sin skit.
Magda Gad kan man dock gott hoppa på. Fucking islamistisk apologist är vad hon är.
Jockeboi överkompenserar för allt och för honom så är ju alla press bra press.
Citera
2021-12-01, 16:41
Medlem
Tarmstuvnings avatar
En till
https://youtu.be/UtSo3cJq12w
Citera
2021-12-01, 16:49
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Det ser ut som palmer utanför fönstret så antingen är det väl Trelleborg eller så är det faktiskt utomlands.
Citera
2021-12-02, 07:02
Medlem
Blir spännande att läsa 2021 årsredovisning.
https://prcorpfiling.f1hst.com/CorporationSearch.aspx
Bara att söka på Escobar Inc för att få upp deras tidigare årsredovisningar.
Citera
2021-12-02, 07:17
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det ser ut som palmer utanför fönstret så antingen är det väl Trelleborg eller så är det faktiskt utomlands.

Höghus o blå himmel med. Varken Trelleborg eller Motala...
Citera
2021-12-02, 09:00
Medlem
BigFatCones avatar
Så han kanske är i Miami. 3200 med SAS, det är i ärlighetens namn inga pengar att prata om.
Och det är inget fel med att flygluffa, verkligen inte. Det är att det rimmar så illa med den framgång Mr G säger sig ha.
Citera
2021-12-02, 11:52
Medlem
Citat:
Så han kanske är i Miami. 3200 med SAS, det är i ärlighetens namn inga pengar att prata om.
Och det är inget fel med att flygluffa, verkligen inte. Det är att det rimmar så illa med den framgång Mr G säger sig ha.

Så journalisterna från vänstermegafonen SVT skulle alltså hänga med honom under ett helt år och gå med på att sprida en uttalad kapitalistisk Trumpsupporters lögner menar du? Think again ffs...

Finns det någon i den här tråden som någonsin konkret lyckats bevisa att han per fakto inte är rik upp över öronen, tycker det bör framkommit ETT konkret odiskutabelt bevis på det efter snart 400 sidor. Tycker du inte?
Senast redigerad av Cyanidkiller 2021-12-02 kl. 11:55.
Citera
2021-12-02, 12:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyanidkiller
Så journalisterna från vänstermegafonen SVT skulle alltså hänga med honom under ett helt år och gå med på att sprida en uttalad kapitalistisk Trumpsupporters lögner menar du? Think again ffs...
Ja, det skulle dom. Du tror väl inte att dom hade vinklat det till Olof fördel?

Citat:
Finns det någon i den här tråden som någonsin konkret lyckats bevisa att han per fakto inte är rik upp över öronen, tycker det bör framkommit ETT konkret odiskutabelt bevis på det efter snart 400 sidor. Tycker du inte?
Han kanske är upp över öronen rik. Han kanske är en snålfitta som flyger ekonomi och bor i billiga AirBnBs. Det må så vara.

Det som intressant är att han är en lögnare och scammer. Och likt statens narkotikapropaganda så är det ju lätt att man börjar tvivla på allt, när bara en del inte verkar riktigt stämma med sanningen. Om man ljuger om en sak så ljuger man definitivt om flera saker.

Jag har som sagt själv erfarenhet av con games och på samma sätt som stoners alltid hittar varandra, så känner jag igen en annan skojare när jag ser en. Jag kanske inte har några bevis som håller i domstol men jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in