Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-05, 03:30
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Vilket jävla skit till "dokumentär". Totalt ointressant, man fick inte veta något nytt och det gjordes inte ens något försök att faktakolla, ifrågasätta etc.

Och Olof fortsätter upprepa uppenbara lögner, som t.ex. att han äger rättigheterna till Simpsons i Sverige. Dom s.k. dokumentärfilmarna kan inte vara jättestolta över sin skildring.

Intressant är att handväsksnattaren var anonymiserad dom få minuterna han var med i filmen. Samma handväsksnattare som Olof på Twitter hävdar INTE jobbar med Olof eller Escobar. Samma handväsksnattare som satt i samma hotellrum och medverkade i samma intervju där han påstods vara europachef för Escobar INC.

Alltså Olof's clownerier fortsätter och det trista är ju att en del folk faktiskt tror på smörjan, att vissa kids verkar se upp till clownen.

Jösses!

/#LOUDmouth#
Citera
2021-12-05, 03:30
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Mja... såg hela "dokumentären" på 20 minuter och är inte så nöjd. Känns härligt att få ha varit med att bekosta Olofs hyllningsfilm.

Varför inte nöjd?
Jag tycker det var en mycket bra dokumentär
Citera
2021-12-05, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Vilket jävla skit till "dokumentär". Totalt ointressant, man fick inte veta något nytt och det gjordes inte ens något försök att faktakolla, ifrågasätta etc.

Och Olof fortsätter upprepa uppenbara lögner, som t.ex. att han äger rättigheterna till Simpsons i Sverige. Dom s.k. dokumentärfilmarna kan inte vara jättestolta över sin skildring.

Intressant är att handväsksnattaren var anonymiserad dom få minuterna han var med i filmen. Samma handväsksnattare som Olof på Twitter hävdar INTE jobbar med Olof eller Escobar. Samma handväsksnattare som satt i samma hotellrum och medverkade i samma intervju där han påstods vara europachef för Escobar INC.

Alltså Olof's clownerier fortsätter och det trista är ju att en del folk faktiskt tror på smörjan, att vissa kids verkar se upp till clownen.

Jösses!

/#LOUDmouth#

Motbevisa gärna att han aldrig ägt rättigheterna. Är det och någon som inte ens är Olof det enda du kan gnälla på efter att ha sett det?

Stackars, blev det jobbigt?
Styrkekramar. Menar det verkligen genuint.
Citera
2021-12-05, 04:11
Medlem
Ganska tragisk journalistik bakom den här dokumentären där man bara låter mytomanen sitta och kräka ur sig sina lögner som vanligt. Låter honom sitta och ljuga om sina rättigheter han inte har, gör en big deal över när han langar över alla dom falska dollarsedlarna och flashar sin gamla budgetferrari.

Men samtidigt känns det som att dom på något plan hånar honom i smyg igenom att ta med såna detaljer han aldrig skulle visa upp själv, som när klumpedunsen drämmer sin ovärderliga tavla i bildörren vid 22:55, när han ska skryta om hur beväpnad och farlig han är för att sedan visa honom när han ska skjuta och han inte ens vet hur man får av säkringen och kämpar för att ens träffa tavlan, samtalen till Roberto när det låter som en senil gubbe som inte ens förstår vem det är som ringer osv osv.

Verkar som alliansen med snattaren är över iaf med tanke på att allt han lagt upp på insta klippts bort och han är med totalt typ 20 sekunder där han också är censurerad.
Citera
2021-12-05, 05:02
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico
Men samtidigt känns det som att dom på något plan hånar honom i smyg igenom att ta med såna detaljer han aldrig skulle visa upp själv, som när klumpedunsen drämmer sin ovärderliga tavla i bildörren vid 22:55, när han ska skryta om hur beväpnad och farlig han är för att sedan visa honom när han ska skjuta och han inte ens vet hur man får av säkringen och kämpar för att ens träffa tavlan, samtalen till Roberto när det låter som en senil gubbe som inte ens förstår vem det är som ringer osv osv.
Jag tycker inte det var tydligt att tavlan slog i bildörren. Däremot är det ju uppenbart att han inte har koll på vapen. Ok om det var ett helt nytt vapen och han missade säkringen första gången, men att han sedan siktar och den andre killen tar bort säkringen är bisarrt.

Att Roberto knarkat bort hjärnan är ej förvånande.
Citera
2021-12-05, 05:20
Medlem
Jag vet inte vad jag ska tycka om dokumentären rent moraliskt och svenskt 😎
Skitsamma nu säger jag de, snubben vet ändå vad han gör..
Han lyckas t.om fixa en "vinklad" dokumentär på självaste SVT under Jul?
All marknadsföring är "bra" oavsett lögner eller u name it! Thats it! som O.K.Gurkansson hade sagt.

Jag är ändå på något sett trollbunden av denna snubbe.
Jag skiter i om han trollar, han är rolig och Thats it!
Citera
2021-12-05, 06:02
Medlem
2021-12-24s avatar
Bland dom bästa dokumentärer jag sett. Haha vad ska hatarna säga nu Bevisade alla fel.
Citera
2021-12-05, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyanidkiller
Motbevisa gärna att han aldrig ägt rättigheterna. Är det och någon som inte ens är Olof det enda du kan gnälla på efter att ha sett det?

Stackars, blev det jobbigt?
Styrkekramar. Menar det verkligen genuint.
Folk klagar på att Olof ljuger genom att själva ljuga.
Visst Olof ljuger säkert en hel del. Men han har gjort mycket mer än folk här försöker få det att se ut. Var väl flera som skrev att det inte skulle komma någon dokumentär ens
Senast redigerad av badpope 2021-12-05 kl. 07:40.
Citera
2021-12-05, 07:48
Avstängd
Sevärd dokumentär.

Olof må vara en vidrig människa men han ljög inte om dokumuntären, Escobar Ink, flickvän och barn med mera. Han är ingen total bluff. Dock ljuger han väl om mycket. Iaf överdriver. Har väl ljugit om sin pappas fängelsedom, att han gick ut skolan på 2 år, sina häktningar i USA osv. Svt kollar fan inte upp nåt av det han säger.

Jag stod fast tidigt i denna historia att Olof inte var en total bluff. Jag hörde redan runt 2019 om en svensk som stod nära Trump vid namn Olof Gustafsson. Dock verkade han då stå nära Vita Huset vilket inte verkar stämma.

Skulle Olof betet sig mer vuxen och mogen på Youtube hade jag varit mindre kritisk till saker han säger som inte är bevisat ännu. Taktisk misstag av honom. Skulle bete sig mer statsmanmässig.

Olof säger även att han känt El Lobo i 50 dagar men de var ju uppenbart i Europa och sålde konst långt tidigare.
Senast redigerad av 400Ben 2021-12-05 kl. 07:55.
Citera
2021-12-05, 07:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Mja... såg hela "dokumentären" på 20 minuter och är inte så nöjd. Känns härligt att få ha varit med att bekosta Olofs hyllningsfilm.

Jävla bidrift att se den på 20 min när den är 60 min. Körde du hastighet x3?

Citera
2021-12-05, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Är man bara ute efter att kritisera framför att allvarligt försöka skapa sig en riktig bild av någon behövs inget mer än att snabbspola sig igenom filmen.

Lite som att snabbspola Sagan Om Ringen på 1,5 timmar istället för 3 timmar och 20 min, bara för att säga att den är skit.
Citera
2021-12-05, 09:04
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Nä, men klickade framåt i jakt på de bitar där jag hoppades finna att filmarna presenterade belägg för Olofs påståenden.

Men så var det ju inte. Men ska se om den nu, och har filmarna besökt huvudkontoret i Medelin med dess 300 påstådda anställda så ändrar jag uppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in