Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-23, 00:26
Avstängd
PeterForsmans avatar
Svårt att säga vem av dessa tre som är mest mongoloid och pinsam. Jämnt skägg kan man säga.

https://www.tiktok.com/@spaace.x/vid...35931650526470
Citera
2022-07-23, 00:29
Medlem
kukflashs avatar
Kollade på videon där Olof ringer upp en Wallenbergare och tror att han är bundis med honom. Har nog aldrig skämts så mycket åt någon annan än i det klippet. Hur han ringer en känd företagsprofil för att "boka in ett möte" men får kalla handen och börjar gapa om coronavaccin, pinsamt.

Olof K är en loser och kommer aldrig bli något annat.
Citera
2022-07-23, 00:30
Medlem
Dregzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Vid 0:47 sek i denna video https://www.tiktok.com/@spaace.x/vid...35931650526470

Tack
Citera
2022-07-23, 00:31
Medlem
Dregzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Kan någon länka den här nämnda nya El Lobo-videon innan den försvinner?

Om du vill se hela intervjun är det ju bara att söka upp på youtube
Citera
2022-07-23, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dregzy
Om du vill se hela intervjun är det ju bara att söka upp på youtube

Sorry.
Fick felaktigt för mig att förra videon som Lokal postat med Olof var borttagen och att hans kanal var nere.
Har hittat "intervjun" nu.
Citera
2022-07-23, 19:08
Medlem
Wooqiprwos avatar
Är alla dessa tre pundare, eller är det bara el l*bo?
Citera
2022-07-23, 19:41
Medlem
Fan vad jobbiga dom är i videon när dom gapar och ska överrösta varann.
Citera
2022-07-23, 22:10
Medlem
Försökte de videon men klarar inte av det. Alldeles för pinsamt.
Citera
2022-07-23, 22:20
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kollade på videon där Olof ringer upp en Wallenbergare och tror att han är bundis med honom. Har nog aldrig skämts så mycket åt någon annan än i det klippet. Hur han ringer en känd företagsprofil för att "boka in ett möte" men får kalla handen och börjar gapa om coronavaccin, pinsamt.

Olof K är en loser och kommer aldrig bli något annat.
Enig. Jag kunde bara se början från youtube och avslutet från den där tiktoken-videon. Så pinsamt hur man kan sjunka så lågt som Olof och fullständigt skämma ut sig själv och framstå som en total åsna.
Citera
2022-07-23, 23:37
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
El Lobo och Lokal verkar leva i en parallel verklighet där man ser Olof som en kung efter det ofantligt pinsamma samtalet med Wallenberg. Det som gör bort Olof ännu mer bortgjord är att Wallenberg ger honom chansen att på ett säljande sätt berätta vem han är och varför Wallenberg ska ägna sin tid åt honom. Det kan han tydligen inte utan börjar yra om Escobar och coronavaxin.

Hur man kan se upp till Olof efter detta är en gåta.
Citera
2022-07-23, 23:48
Avstängd
PeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
El Lobo och Lokal verkar leva i en parallel verklighet där man ser Olof som en kung efter det ofantligt pinsamma samtalet med Wallenberg.

Att vara en efterbliven komplett idiot(som ullwandstrasser här nedan) hjälper nog definitivt.

Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Det jag vet, är att han kommer ifrån ingenstans och ingenting. Och idag bor i marbella och åker runt med en Ferrari och en Rolls Royce. Sen vad du, och alla andra säger, om inneboende, eller gamla bilar osv, har inte betydelse för mig.

För killen bor i marbella o kör lyxbilar, oavsett årsmodell. Vet du vad alla i den här tråden har för status i livet?… inte?

Då ska jag förklara det för dig..

Dom bor inte i marbella och kör Ferrari eller Rolls Royce i alla fall, det kan jag lova dig 😊
Citera
2022-07-24, 06:41
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
El Lobo och Lokal verkar leva i en parallel verklighet där man ser Olof som en kung efter det ofantligt pinsamma samtalet med Wallenberg. Det som gör bort Olof ännu mer bortgjord är att Wallenberg ger honom chansen att på ett säljande sätt berätta vem han är och varför Wallenberg ska ägna sin tid åt honom. Det kan han tydligen inte utan börjar yra om Escobar och coronavaxin.

Ingen vidare affärsman som han ger skenet av att vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in