Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-27, 23:36
Medlem
Kent.Kottes avatar
Säger detta igen: Det Olof behöver är inte en plattform, han behöver hjälp. Den här psykosen kommer sluta så jävla illa.
Citera
2022-07-28, 00:20
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det är ju tvärt om, NATO expanderar öster ut eftersom och efter att ryssland angripit Ukraina.
NATO expanderade österut långt innan Ryssland attackerade Ukraina men det är inte OT så lämnar det bara vid att Olofs förklaring till ett ryskt angrepp är NATO till en viss del iallafall.
Citera
2022-07-28, 09:05
Medlem
Vad folk inte fattar är att Olof playar er . Han är smart i verkligheten men säger kontroversiella saker som jorden är platt för det ger uppmärksamhet= mer views. Olof förstår marknadsföring han trenda på tiktok och YouTube direkt. Han är smart
Citera
2022-07-28, 09:41
Medlem
Jag såg att Olof har börjat sälja någon typ av kuponger. Hur går det för dem?
Citera
2022-07-28, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Vad folk inte fattar är att Olof playar er . Han är smart i verkligheten men säger kontroversiella saker som jorden är platt för det ger uppmärksamhet= mer views. Olof förstår marknadsföring han trenda på tiktok och YouTube direkt. Han är smart

Smart och orginellt!
Citera
2022-07-28, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Olof tjänar genom Escobar sina pengar genom att stämma företag, bland annat.

...och att "sälja" Samsung telefoner ombrandade till "Escobar Phone" på nätet. Saken är bara att inga telefoner levererats till några andra än YouTubers etc...

Han är en bedragare som borde låsas in.
Citera
2022-07-28, 11:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Så du menar att du hellre är en skrävlande tjockis, som köper sitt ladd till gaturpris av en väsksnattare, som jiddrar och ljuger på internet för lite clout, än den du är idag?

Fuck, inte ens när jag var hemlös och traskade runt ett snöigt Göteborg med trasiga sneakers så hade jag velat byta med Olof.
Citera
2022-07-28, 11:57
Medlem
"Folk kan komma till mig i Dubai och kolla på min klocksamling"

För att sedan gå över till "Jag har kanske inte den bästa klocksamlingen, men jag är bara 29 år gammal!"

Här finns en bild på Olofs enorma klocksamling.

https://twitter.com/VladIIIBasara/st...v_y6-0u4Q&s=19
Citera
2022-07-28, 12:06
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Olof påstår nu i den nya videon med lokal att ett tredje världskrig är på g och att de kommer inträffa inom ett par år eller tom månader. Han påstår att homosexuella genom woke tar över världen. En del lustiga påståenden men fanns en del bra saker också. Som att Ryssland attackerar Ukraina pga NATO som expanderar österut. Om hur Sveriges försvar är värdelöst och inte klarar av en attack från Ryssland m.m.

Hade han skippat sin egna two face shit och bara varit rå ärligt hade han nog gått hem mer hos folket. Men klagar inte över kontroversiella gäster som kan underhålla iallafall.

Dock är det skapliga påståenden han gör som kommer få honom att se ut som en idiot om han visar sig ha fel. Tydligen är det 50/50 att det blir kärnvapenkrig. Jag tror det är bullshit då kärnvapen är såpass destruktivt att ingen vågar använda dem.

Vad anser ni? Ligger det någon sanning i det han säger?

Översta fetningen känns rätt självklar ändå. Lite som att berätta att himlen är blå och sedan se sig själv som ett geni pga den upptäckten.

Ang kärnvapen så är väl det jäkligt tveksamt att det kommer att användas. Har noll kunskap om dess effekter men är det inte stor risk att Ryssland skulle drabbas negativt miljömässigt då Ukraina ligger så nära.
Men typiskt Olle att påstå att risken är 50/50. Då kan han säga "HA!!! Det var ju det jag sa!" Oavsett om man skickar iväg en kärnvapenladdad raket eller inte. :-)
Citera
2022-07-28, 12:09
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Säljer olof nu allt han äger för att kunna leva ett par månader till i lyx ? Nu senast annonserade han ut via twitter att han säljer av sina sista 112 exemplar av simpsons möter futurama. 149kr/st ger olof hela 16688kr!

Motsägelsefullt att han ena sekunden hävdar att han lottar ut Bentleys, och nästa sekund tar betalt för serietidningar.
Undrar vad han behöver de 16 laxarna till. Mosbrickor? Hyra en lyxbil i 2 timmar och säga att det är hans? Premiumkorsett av titan?
Citera
2022-07-28, 13:44
Medlem
Olofs Twitter.

Vi kommer köra en fanträff nästa vecka i Stockholm. Entrebiljett är att ni har med er minst 1 bok perperson av mitt Simpsons seriealbum som jag kan signera åt er också. Du kan köpa flera, finns bara 99 st kvar nu. Portot kostar mer än vad den säljs för nu. https://t.co/dxsVC0itiw

Spännande. 😂
Citera
2022-07-28, 14:21
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Olofs Twitter.

Vi kommer köra en fanträff nästa vecka i Stockholm. Entrebiljett är att ni har med er minst 1 bok perperson av mitt Simpsons seriealbum som jag kan signera åt er också. Du kan köpa flera, finns bara 99 st kvar nu. Portot kostar mer än vad den säljs för nu. https://t.co/dxsVC0itiw

Spännande. 😂

Haha vafan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in