Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-31, 18:32
  #8449
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentpastej
vid närmare titt så är det endast slutsålt vid föreställningen som han närvarar på. de övriga 500 biljetterna fördelat på 4 föreställningar samma dag är endast 25 sålda
Majoriteten av premiärbiljetterna är freebies. Anna Book + familj fick ett gäng tex,.
Citera
2022-10-31, 18:50
  #8450
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Poängen är att Olof curlats från dag 1. Joakim var betydligt äldre när han fick någon nämnvärd PR.

Olofs pengar kommer från bedrägerier. Det känner nog de flesta till vid det här laget.
Vilken poäng var det, jag missade den? Jockiboi blev känd när han spydde och flaxade med kuken 2010. (Tack vare ett mediabolag)
Det var ingen som kände till Olof då.
Citera
2022-10-31, 18:50
  #8451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grislatin
Fyfan. Det här har verkligen eskalerat och blivit riktigt obehagligt nu.
Hans besatthet av Jocke är verkligen inte ett friskt beteende.

Hade jag varit Jocke hade jag ansökt om kontaktförbud, han tänker förmodligen inte på det eftersom Olof ÄR en tönt/pinsam/mytoman vilket alla över 12år tycker (som har normalt iq och är någorlunda friska i huvudet)
Men bara för att han är det så innebär det inte att han skulle vara "farlig" och ta det ännu längre än vad han redan gjort och det har verkligen passerat den gränsen för längesedan.

Jag undrar verkligen om Lokal är lika dum i huvudet eller om han är manipulerad eller på något sätt hotad.

Dessutom undrar jag över allt detta med Escobar, har Escobar ens någon "respekt" nu för tiden? Med tanke på att Roberto säljer guidade turer i bostaden? Vet han vad Olof håller på med? Vilket seriöst företag har en VD som Olof?
Roberto verkar iofs vara sjuk av något slag, förmodligen dement.

OM nu Escobar har någon respekt ny för tiden (vilket jag är tveksam till med tanke på guidade turer. Men som sagt jag har i princip ingen kunskap om sånt här)
Borde inte Olof ligga vääääääldigt risigt till av andra karteller (eller vad det heter)
Han är fruktansvärt stor i käften....


Som jag skrev tidigare inlägg så är escobar utdött dom fick fly som hundar när han dog alla deras pengar tog den andra kartellen dom som överlevde fick börja om på 0. Finns en dokumentär som är ganska ny escobar by escobar där hans son, exfru förklara allt detta.

De förklarar även att Roberto har ett museum med de sista som finns kvar i deras ägor från den tiden.

Dock nämner dom inte escobar inc en enda gång. O konstigt att Olof säger att escobar inc äger rättigheter til namnet. Hur kan då dokumentären heta escobar by escobar
Citera
2022-10-31, 18:52
  #8452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
De reagerar liknande på alla 10or som plötsligt trillar in.
Oftast sker score dumping/flooding endera på 1 eller 10. Det händer men sällan det sker åt båda hållen.

Att motarbeta detta med fejkade 10or kommer inte hjälpa, finns otaliga exempel på liknande händelser och leder oftast till att allt ligger kvar istället.
I detta fallet orsakat av herr Lundell själv som bad om det till sina följare.

Självklart blir det inte organiskt växande score om det kommer massa 1or, lika lite är det om de kommer bara massa snabba 10or.


Han har ej bett om 10or en enda gång. Han har sagt att han vill ha ärliga omdömen
Citera
2022-10-31, 19:00
  #8453
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Han har ej bett om 10or en enda gång. Han har sagt att han vill ha ärliga omdömen


Jockeboooi är snart körd. Olof har pengar. Boi kommer bli dömd snart.
Citera
2022-10-31, 19:03
  #8454
Medlem
Här har ni

https://juanpabloescobar.com/en/pages/contacto

Ringde martha lopez Olof är exposad!!!!!!!

Jag frågade henne om man kunde komma i kontakt med Juan (pablos son), men han var inte anträffbar i dag men fick gärna kontakta honom via formuläret på hemsidan så skulle han återkomma.
Sen frågade jag följande

Vet du vem Olof Gustafsson är?
-ja det är den europen som har betalt 200 usd i månaden till Roberto

Äger han familje företaget escobar?
-ett sådant företag existerar inte

känner du till Escobar inc?
-nej men ska prata med Juan ang det.

Ger escobar Olof pengar
-nej som sagt han har betalt Roberto 200 usd i månaden i ett par år det är allt jag vet.

Har han och Roberto en nära relation?
-nej Roberto förstår knappt vad han säger då Roberto ej kan engelska och olofs spanska är jätte svår att tyda.

Sen sa hon är det något mer får du prata med Juan!!


Fuck off Olof där fick vi dig din falska råtta !!!


Du har lurat gubbben o gått med deras namn hahaha jävla luffare
Citera
2022-10-31, 19:05
  #8455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Jockeboooi är snart körd. Olof har pengar. Boi kommer bli dömd snart.

Vad skall "Boi" bli dömd för? För att han stalkas av Olof? Rent pengamässigt har vi sett noll bevis på att Olof skulle ha mer rikedomar än Jocke så enligt din logik så bör det ju vara Olle med moset som blir dömd snart.
Citera
2022-10-31, 19:17
  #8456
Medlem
Olof har åkt dit för bedrägeri i Dubai för 2 falska tavlor därav kan han ej åka dit
Citera
2022-10-31, 19:17
  #8457
Medlem
kodapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jockiboi blev känd när han spydde och flaxade med kuken 2010. (Tack vare ett mediabolag)
Det var ingen som kände till Olof då.

Detta menar du skulle ha varit i Jockes favör? Du skrev att Jocke skulle ha fått fördelar från exponering i media och jämförde det med ”ensamvargen” Olof som du menar lyckats utan.

Du skrev:

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Han och Olof är ju samma skrot och korn fast Jocke har blivit curlad ifrån mediabolagen sen day one.

Du har ju ingen koll på vad du själv säger så vi kan sätta punkt här.
Citera
2022-10-31, 19:23
  #8458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Här har ni

https://juanpabloescobar.com/en/pages/contacto

Ringde martha lopez Olof är exposad!!!!!!!

Jag frågade henne om man kunde komma i kontakt med Juan (pablos son), men han var inte anträffbar i dag men fick gärna kontakta honom via formuläret på hemsidan så skulle han återkomma.
Sen frågade jag följande

Vet du vem Olof Gustafsson är?
-ja det är den europen som har betalt 200 usd i månaden till Roberto

Äger han familje företaget escobar?
-ett sådant företag existerar inte

känner du till Escobar inc?
-nej men ska prata med Juan ang det.

Ger escobar Olof pengar
-nej som sagt han har betalt Roberto 200 usd i månaden i ett par år det är allt jag vet.

Har han och Roberto en nära relation?
-nej Roberto förstår knappt vad han säger då Roberto ej kan engelska och olofs spanska är jätte svår att tyda.

Sen sa hon är det något mer får du prata med Juan!!


Fuck off Olof där fick vi dig din falska råtta !!!


Du har lurat gubbben o gått med deras namn hahaha jävla luffare
Snälla va inte ett troll, hoppas verkligen det är så, finns samtalet inspelat? missförstå inte mig att jag ifrågasätter, jag vill bara ha en stark källa, för de är de bästa jag läst om det stämmer 🤣👑
Citera
2022-10-31, 19:23
  #8459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itsallfakenews
Vad skall "Boi" bli dömd för? För att han stalkas av Olof? Rent pengamässigt har vi sett noll bevis på att Olof skulle ha mer rikedomar än Jocke så enligt din logik så bör det ju vara Olle med moset som blir dömd snart.
Dömd? Är han åtalad för något?
Citera
2022-10-31, 19:24
  #8460
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Snälla va inte ett troll, hoppas verkligen det är så, finns samtalet inspelat? missförstå inte mig att jag ifrågasätter, jag vill bara ha en stark källa, för de är de bästa jag läst om det stämmer 🤣👑

Håller med hade varit fantastiskt om det var sant, men behöver mer kött på benen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in