Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-12, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Men att säga att Joakim är pedofil och Jonna Hötorgshora är helt ok.

Fattar inte heller hur det går ihop alltså, jag ber verkligen att pappa Scan , icel el Lobo och clownen lokal ska få stå inför rätta för skiten ! Hade varit underbart att se dom göras till åtlöje även rättsligt.
(Om vi ska räkna bort snatterierna)

Btw Lokal har ju tappat det helt och hållet nu alltså, såg han leka psykolog med kretipletit Emelie ”bumbi” på TikTok. Han är så pinsam.
Citera
2023-01-12, 13:25
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Sant, börjar spåra ur fullständigt. Och varför sitter han och snorar på gosedjuret som visas upp konstant, ska han ge den till sin unge.

Såg också att han torkade sin näsa med den! Fräscht....
Så har jag fattat det rätt, Tobias har dumpat av barnets mamma? Och stalkar henne och försöker få henne tillbaka?
Fyller hon år eller varför ska han köpa körlektioner, blommor och parfymerna ett brev? Han verkar själv tycka han har en bra plan, får ser hur det mottas då.. Det kan bli jävligt obehagligt för henne om det ni skrivit innan här stämmer... Att hon mer eller mindre vill ha kontaktförbud(?).

Går hans ex att följa nånstans? Heter hon?
Citera
2023-01-12, 13:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Fattar inte heller hur det går ihop alltså, jag ber verkligen att pappa Scan , icel el Lobo och clownen lokal ska få stå inför rätta för skiten ! Hade varit underbart att se dom göras till åtlöje även rättsligt.

Btw Lokal har ju tappat det helt och hållet nu alltså, såg han leka psykolog med kretipletit Emelie ”bumbi” på TikTok. Han är så pinsam.

Ja lokal verkar ha tappat fästet lite det senaste. Såg en dans på hans instagram häromdagen som gjorde mig helt mållös. Juckade och twerkade i bakgrunden av en Maria som stod och beundrade sig själv i kameran... Måste varit helt väck på något. Den dansen var allt annat än straight kan jag säga iallafall....
Citera
2023-01-12, 15:23
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Kanske ändå ligger nåt i att Olof är kompis med Musk är ju ändå tight med både Putin och Trump så det vore ju egentligen inget konstigt.
Citera
2023-01-12, 16:16
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Kanske ändå ligger nåt i att Olof är kompis med Musk är ju ändå tight med både Putin och Trump så det vore ju egentligen inget konstigt.

haha å va roligt
Citera
2023-01-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja lokal verkar ha tappat fästet lite det senaste. Såg en dans på hans instagram häromdagen som gjorde mig helt mållös. Juckade och twerkade i bakgrunden av en Maria som stod och beundrade sig själv i kameran... Måste varit helt väck på något. Den dansen var allt annat än straight kan jag säga iallafall....

Såg det jag med, riktigt osmakligt haha 😂
Fatta att gå till sängs med det där sen.. ”stackars” Maria.
Citera
2023-01-12, 17:43
Medlem
Citat:

Haha du sa det, där har vi det!
Olof har åter igen glidit före i kön med sitt kontakt nät! 😂🤣
Citera
2023-01-13, 05:21
Medlem
Citat:
Haha du sa det, där har vi det!
Olof har åter igen glidit före i kön med sitt kontakt nät! 😂🤣
Problemet är bara att musk inte gillar Putin
Citera
2023-01-13, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Problemet är bara att musk inte gillar Putin

Olof får dom att bli sams bara igenom sin magiska närvaro. Vi kan vara lugna.
Citera
2023-01-13, 13:45
Medlem
Hur länge har tönt-olof haft den där blå pikétröjan? Känns som han har typ 3 par tröjor, och ett par ballongbyxor. Kan vi försöka räkna tillsammans hur många par kläder skitgrisen har?
Citera
2023-01-13, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Hur länge har tönt-olof haft den där blå pikétröjan? Känns som han har typ 3 par tröjor, och ett par ballongbyxor. Kan vi försöka räkna tillsammans hur många par kläder skitgrisen har?
Haha glöm inte kavajen som knappt går att stänga 😂
Citera
2023-01-13, 20:53
Medlem
Kent.Kottes avatar
” Olof K finns alltid som en riktig Guru.

Skillnaden mellan mig och alla era idoler är att jag inte tar betalt.

Tjänat hittils 0 kr på att vara känd.

Jag har 0 inkomst bara förmögenheter.

Thats it mannen.”

Han sitter och snackar om att han gör 100 miljoner på ett samtal med pappa Musk, men har ingen inkomst. Vad skulle han ens ha gjort sin förmögenhet på? Håller han inte ihop sina lögner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in