Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-01, 22:57
  #1
Medlem
FlaskTjacks avatar
Goder afton medlemmar!

Det är nämligen så här att jag har en fru vars dator kom förinstallerad med ett program till webcamen som följde med i HP-datorpaketet vars funktion är att automatiskt spela in vad som sker i förgrunden, alltså en slags rörelsedetektor. Snutten sparas på datorn och programmet är förinstallerat att automatiskt starta med Windows 7 (32-bitar) som är operativsystemet på burken. Finns det något smidigt sätt att ladda upp de relevanta delarna till ett Hotmailkonto? Ni verkar ju kunna virusområdet bättre än mig och alla de andra stackars 50-talisterna som inte hängt med sedan IT-begynnelsen.

Vördnadsfulla hälsningar
Citera
2011-02-01, 23:19
  #2
Medlem
BlackTurtles avatar
Med "Yawcam" kan du övervaka och bilderna laddas upp på ftp iaf. Går även att streama till hemsida och lite annat roligt.
Citera
2011-02-01, 23:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackTurtle
Med "Yawcam" kan du övervaka och bilderna laddas upp på ftp iaf. Går även att streama till hemsida och lite annat roligt.
Herrejävlar vilket program nu ska det smygfilmas här hemma när jag är på jobbet :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback