Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Jag har aldrig sagt att dom inte är något.... Men dom är knappast styrande inom OB. Om du påstår att dom styr den undre världen i Tyskland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.
Snälla sluta överdriv för det blir bara skämmigt. Ja det finns tunga araber, mycket tunga faktiskt, men det finns inget som tyder på att dom styr och ställer i 80 miljonerslandet Tyskland eller i någon stad i Sverige för den delen heller. Men påstår samtidigt inte heller att dom inte har något att säga till om.
Jämför med Italien? Italienska maffian är relativt osynlig men alla vet ju ändå att den finns. Men ingen här eller någon annanstans förutom en handfull andra araber på FB har någonsin lagt märke till den världsomfattande maffian vid namn Ali-Khan?
Googlade på mördade poliser i Tyskland och första som kom upp var:
http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/german-cop-shot-dead-by-hells-angel/10038.html
Du är så dum! Du har bevisat tidigare att du inte haft inblick. Börja lära.
Såg du inte vad jag skrev nyss, de "tuffa" Hells Angels vill betala miri 2.500.000 kr för fred eller vänner. miri SLOG UPP FÖR ATT KONKURRERA HELLS ANGELS. NU STYR DE BREMEN. SÖK FAKTA IDIOT!
Och det vara bara miri, Hells Angels backa för miri, tänk då alla familjer. Och de finns många många fler familjer som tillhör släkten.
Ja idiot du kan jämföra de med italienarna, de är olika familje klanar. Sen kom de tidigt -80 från Libanon och redan tagit över massor.
Som jag sa, Hells Angels är miri fittor nu. Tro mig, de är de till 100%. Men de har bra band.
miris andra chapter finns i just Italien.
Patetiska barnrumpa, "de dominerar inte Tyskland"...ahhhh, några utklippta texter.
They despise everything which doesn't belong to their cultural sphere: in Berlin, Bremen and Essen, Kurdish-Lebanese clans dominate entire streets - and even threaten the police.
Members of the Kurdish-Lebanese clans dominate the cocaine market and the red-light district.
In Berlin alone there are twelve Kurdish-Lebanese clans, according to the police, each with several hundred members and branches throughout Europe and the Middle East. Most fled the civil war in their homeland in the 80s, while others took advantage of the chaos after the fall of the Berlin wall and crossed the border in 1990. Overall, more than 200,000 people are estimated to have immigrated from Lebanon to Germany.any.
De är inte bara Hells Angels so fuktar dem. Andra gäng ber om samarbete.
Va fan tror du själv, är det en vanlig familj (alikhan) när flera ledare kommer från olika gäng och hedrar den knivhuggna.
Det är exakt sådana familjer som växer sig starka.
Sen att du letat en Hells Angels som skjutit en polis.. ta reda på vad familjerna gjort. De har käkat människor från flera gäng, myndigheter, familjer, u name it.
Som jag sa, fakhro, alikhan är bara två familjer i släkten. De är massor.
Sen har jag sagt att en av Tysklands värsta maffiabossar tillhör Al Zein. POLISEN SÄGER ATT HAN ÄR EN AV DE MEST INFLYTELSERIKA I TYSKLAND. Och de finns flera, flera bossar. Snälla, gå till mamma tutte nu.