2011-02-07, 19:47
Medlem
Det var olika personer son gick ihop och sköt bort bandidos, ja.

Men Alikhan kan rensa varenda jävla gäng i hela Sverige om de vill. Kanske inte själva, men med hjälp av sina andra familjer.

Finns inget jävla gäng som kan mäta sig med dessa familjer. Ni vet bara inte hur stora de är.
Citera
2011-02-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyckting
I den här tråden finns mycket information om kurder från Libanon Alikhan familjen.

https://www.flashback.org/t1429721

De är inga "kurder", de kallas felaktigt så.
De är libaneser. Långt tillbaka samma skit som fenicier, kalder, assyrier, mm.
Citera
2011-02-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Dom är inga speciella. Inga med makt, dock många i släkten.

Din dumma jävla idiot!

Inga specielle, ingen makt? Varför uttalar du dig om något du inte vet?

Gör såhär, säg mig bara ett gäng som är värre än familjen så ska jag ge dig ett bra svar. Ta det värsta du kan hitta. Ta de med "makt" som du säger.
Citera
2011-02-07, 20:34
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdoman
Din dumma jävla idiot!

Inga speciella, ingen makt? Varför uttalar du dig om något du inte vet?

Gör såhär, säg mig bara ett gäng som är värre än familjen så ska jag ge dig ett bra svar. Ta det värsta du kan hitta. Ta de med "makt" som du säger.
Ekeröfamiljen är mycket mäktigare.
Citera
2011-02-07, 22:51
Medlem
Flycktings avatar
Citat:
De är inga "kurder", de kallas felaktigt så.
De är libaneser. Långt tillbaka samma skit som fenicier, kalder, assyrier, mm.

Jävla idiot, dem är visst kurder!

Dom är libaneser blandat med kurder som bor i Turkiet i en stad som heter Mardin om du pluggar på lite.
Citera
2011-02-07, 23:08
Bannlyst
Citat:
Din dumma jävla idiot!

Inga specielle, ingen makt? Varför uttalar du dig om något du inte vet?

Gör istället så här: snälla berätta för oss alla här på FB varför araber (inte alla) har så livlig fantasi och så överdrivet dålig självkänsla att man jämt måste hitta på?

Det finns inga rapporter från verken polis, myndigheter eller forskare i kriminalitet som någonsin kommit fram till att araberna är störst bäst och häftigast, varken här eller i Tyskland. Däremot finns rapporter om juggar, albaner, ryssar samt annat öststatsfolk. Till och med Europol satte HA som hot med tanke på den stora utbredningen mot Turkiet och Balkan.

Dock finns det bostadsområden i Tyskland med hög andel araber där dom kan tänkas "styra".
Citera
2011-02-08, 00:25
Medlem
Citat:
Det var olika personer son gick ihop och sköt bort bandidos, ja.

Men Alikhan kan rensa varenda jävla gäng i hela Sverige om de vill. Kanske inte själva, men med hjälp av sina andra familjer.

Finns inget jävla gäng som kan mäta sig med dessa familjer. Ni vet bara inte hur stora de är.

Det finns nog väldigt många gäng som kan mäta sig med en familj som denna.
Citera
2011-02-08, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexz86
Det finns nog väldigt många gäng som kan mäta sig med en familj som denna.
Finns inte ett enda gäng i gbg som kan mäta sig med Aha & Taha... Skjutgladare e dom och jävligt TÄTA kanske hamdi & co på deras tid dock...
Citera
2011-02-08, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyckting
Jävla idiot, dem är visst kurder!

Dom är libaneser blandat med kurder som bor i Turkiet i en stad som heter Mardin om du pluggar på lite.

Ska en idiot som dig säga vad som är rätt eller fel?
Först skrev du att de inte har någon chans /Fakhro) mot Alikhan. Sen läste du att de var samma familj.
Du vet ju ingenting. Släkten härstammar långt bak (genetiskt) fenicier, de är samma sak som libaneser, assyrier, kaldeer osv. INGA KURDER!!
Citera
2011-02-08, 04:51
Medlem
1. Du vet ju fan ingenting!!

De är inte 1-2 stycken, de är flera, flera tusen, i flera länder, både i Eu och utanför.

Jag ska bara skriva upp lite kort, jag orkar inte sammanfatta, de får någon annan göra.

El zein är en av Tysklands värsta klaner. Med bas i Berlin. En av Tysklands värsta maffiabosser kommer från El Zein. Bra sammarbete med Turkiska maffian.

När en blev knivhuggen från Alikhan (gärningsmannen dödas efter, tyvärr fel person) då kommer flera ledare från olika gäng för att hedra den knivhuggna. Bla albanligan/naserligan + massa andra gäng.

Fakhro, de finns i falangerna, brödraskapet, Black Cobra. Issam Fakhro är en av de ledanade i BC.

Miri, samma släkt, är en av de värsta familjerna i Tyskland. "miri clan". Några av dem har öppnat MC mongols i Bremen. Alla andra gäng i staden (Bandidos, och massa gäng försvagades och försvann)

När de öppna så konkurrerade de Hells Angels, Hells Angels president erbjöd miri 2.500.000 kroner för de skulle va vänner eller lämna staden. Nu styr de hela bremen. + att Helles Angels blev deras fittor.

De har även bra band till Italien där de får in många nya bilar och annat kul.

De står även att polisen är rädd för dem. Det händer att poliser och andra myndigheter mördas.

De står också, att de som konkurrerar dem dödas direkt.

Du kan inte jämföra svenska "wannabes" med krigsskade (Stor del) personer.
En Ha medlem kanske frågar ett tiotal gånger om pengar i en utpressning innan han gör något.
Blir han anmäld kanske han glömmer det.

Dessa familjer kommer till dig och vill ha pengarna, har du inte betalat 2-3 gången då skjuts du till döds.

De är inte så att de ger sig bara på dig om du bråkar, de har hänt flera gången att de dödat en hel familj, mamma, pappa, barn.

Och klart du inte hittar något om de, för de skyltar inte som svenska gängen, de är stora familjer med en del kriminella som låter de äldre styra. Precis som Italienarna. Men de finns bra mycket information om familjerna.

Haha rapporter, den mest kriminella gruppen i Tyskland tillhör familjerna. Bara miri clan HAR 2700 FAMILJEMEDLEMMAR. De står om dem på wiki. Vet ej hur många Mongols är, med de är ju samma familj. Så vilken jävla familj har 2700???? personer??? Mirir finns också överallt, men MC mongols finns i Bremen, börja räkna alla klaner (Ej barn, mammor, och icke kriminella män) då får du bra många tusen.

En familj hjälper dig vart du än är, HA, Bandidos kan vara vän och ovän på olika ställen.

Jag gömde skriva att de finns flera maffiabossar i familjerna.
Senast redigerad av kurdoman 2011-02-08 kl. 04:57.
Citera
2011-02-08, 11:17
Bannlyst
Citat:
1. Du vet ju fan ingenting!!

De är inte 1-2 stycken, de är flera, flera tusen, i flera länder, både i Eu och utanför.

Jag ska bara skriva upp lite kort, jag orkar inte sammanfatta, de får någon annan göra.

El zein är en av Tysklands värsta klaner. Med bas i Berlin. En av Tysklands värsta maffiabosser kommer från El Zein. Bra sammarbete med Turkiska maffian.

När en blev knivhuggen från Alikhan (gärningsmannen dödas efter, tyvärr fel person) då kommer flera ledare från olika gäng för att hedra den knivhuggna. Bla albanligan/naserligan + massa andra gäng.

Fakhro, de finns i falangerna, brödraskapet, Black Cobra. Issam Fakhro är en av de ledanade i BC.

Miri, samma släkt, är en av de värsta familjerna i Tyskland. "miri clan". Några av dem har öppnat MC mongols i Bremen. Alla andra gäng i staden (Bandidos, och massa gäng försvagades och försvann)

När de öppna så konkurrerade de Hells Angels, Hells Angels president erbjöd miri 2.500.000 kroner för de skulle va vänner eller lämna staden. Nu styr de hela bremen. + att Helles Angels blev deras fittor.

De har även bra band till Italien där de får in många nya bilar och annat kul.

De står även att polisen är rädd för dem. Det händer att poliser och andra myndigheter mördas.

De står också, att de som konkurrerar dem dödas direkt.

Du kan inte jämföra svenska "wannabes" med krigsskade (Stor del) personer.
En Ha medlem kanske frågar ett tiotal gånger om pengar i en utpressning innan han gör något.
Blir han anmäld kanske han glömmer det.

Dessa familjer kommer till dig och vill ha pengarna, har du inte betalat 2-3 gången då skjuts du till döds.

De är inte så att de ger sig bara på dig om du bråkar, de har hänt flera gången att de dödat en hel familj, mamma, pappa, barn.

Och klart du inte hittar något om de, för de skyltar inte som svenska gängen, de är stora familjer med en del kriminella som låter de äldre styra. Precis som Italienarna. Men de finns bra mycket information om familjerna.

Haha rapporter, den mest kriminella gruppen i Tyskland tillhör familjerna. Bara miri clan HAR 2700 FAMILJEMEDLEMMAR. De står om dem på wiki. Vet ej hur många Mongols är, med de är ju samma familj. Så vilken jävla familj har 2700???? personer??? Mirir finns också överallt, men MC mongols finns i Bremen, börja räkna alla klaner (Ej barn, mammor, och icke kriminella män) då får du bra många tusen.

En familj hjälper dig vart du än är, HA, Bandidos kan vara vän och ovän på olika ställen.

Jag gömde skriva att de finns flera maffiabossar i familjerna.

Jag har aldrig sagt att dom inte är något.... Men dom är knappast styrande inom OB. Om du påstår att dom styr den undre världen i Tyskland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.

Snälla sluta överdriv för det blir bara skämmigt. Ja det finns tunga araber, mycket tunga faktiskt, men det finns inget som tyder på att dom styr och ställer i 80 miljonerslandet Tyskland eller i någon stad i Sverige för den delen heller. Men påstår samtidigt inte heller att dom inte har något att säga till om.

Jämför med Italien? Italienska maffian är relativt osynlig men alla vet ju ändå att den finns. Men ingen här eller någon annanstans förutom en handfull andra araber på FB har någonsin lagt märke till den världsomfattande maffian vid namn Ali-Khan?

Googlade på mördade poliser i Tyskland och första som kom upp var:
http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/german-cop-shot-dead-by-hells-angel/10038.html
Senast redigerad av dezi 2011-02-08 kl. 11:19. Anledning: ändring
Citera
2011-02-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Jag har aldrig sagt att dom inte är något.... Men dom är knappast styrande inom OB. Om du påstår att dom styr den undre världen i Tyskland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.

Snälla sluta överdriv för det blir bara skämmigt. Ja det finns tunga araber, mycket tunga faktiskt, men det finns inget som tyder på att dom styr och ställer i 80 miljonerslandet Tyskland eller i någon stad i Sverige för den delen heller. Men påstår samtidigt inte heller att dom inte har något att säga till om.

Jämför med Italien? Italienska maffian är relativt osynlig men alla vet ju ändå att den finns. Men ingen här eller någon annanstans förutom en handfull andra araber på FB har någonsin lagt märke till den världsomfattande maffian vid namn Ali-Khan?

Googlade på mördade poliser i Tyskland och första som kom upp var:
http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/german-cop-shot-dead-by-hells-angel/10038.html

Du är så dum! Du har bevisat tidigare att du inte haft inblick. Börja lära.
Såg du inte vad jag skrev nyss, de "tuffa" Hells Angels vill betala miri 2.500.000 kr för fred eller vänner. miri SLOG UPP FÖR ATT KONKURRERA HELLS ANGELS. NU STYR DE BREMEN. SÖK FAKTA IDIOT!

Och det vara bara miri, Hells Angels backa för miri, tänk då alla familjer. Och de finns många många fler familjer som tillhör släkten.

Ja idiot du kan jämföra de med italienarna, de är olika familje klanar. Sen kom de tidigt -80 från Libanon och redan tagit över massor.

Som jag sa, Hells Angels är miri fittor nu. Tro mig, de är de till 100%. Men de har bra band.

miris andra chapter finns i just Italien.

Patetiska barnrumpa, "de dominerar inte Tyskland"...ahhhh, några utklippta texter.

They despise everything which doesn't belong to their cultural sphere: in Berlin, Bremen and Essen, Kurdish-Lebanese clans dominate entire streets - and even threaten the police.

Members of the Kurdish-Lebanese clans dominate the cocaine market and the red-light district.

In Berlin alone there are twelve Kurdish-Lebanese clans, according to the police, each with several hundred members and branches throughout Europe and the Middle East.
Most fled the civil war in their homeland in the 80s, while others took advantage of the chaos after the fall of the Berlin wall and crossed the border in 1990. Overall, more than 200,000 people are estimated to have immigrated from Lebanon to Germany.any.

De är inte bara Hells Angels so fuktar dem. Andra gäng ber om samarbete.

Va fan tror du själv, är det en vanlig familj (alikhan) när flera ledare kommer från olika gäng och hedrar den knivhuggna.

Det är exakt sådana familjer som växer sig starka.

Sen att du letat en Hells Angels som skjutit en polis.. ta reda på vad familjerna gjort. De har käkat människor från flera gäng, myndigheter, familjer, u name it.

Som jag sa, fakhro, alikhan är bara två familjer i släkten. De är massor.

Sen har jag sagt att en av Tysklands värsta maffiabossar tillhör Al Zein. POLISEN SÄGER ATT HAN ÄR EN AV DE MEST INFLYTELSERIKA I TYSKLAND. Och de finns flera, flera bossar. Snälla, gå till mamma tutte nu.
Senast redigerad av kurdoman 2011-02-08 kl. 17:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in