2011-02-03, 23:19
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Hej hej, vi som har ett normalt jobb där man inte kan infinna sig på organiserad träning på nån klubb, som nästan alltid är mellan 17 och 20.. hur gör ni? Jovisst jag kanske kan vara med på tisdagen och fredagen.. på onsdag kan jag träna annat, så jag ändå rör på mig. Men sen när det passar mig typ förmiddagar/sena kvällar eller helger är ju klubben stängd.
Citera
2011-02-03, 23:20
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Hej hej, vi som har ett normalt jobb där man inte kan infinna sig på organiserad träning på nån klubb, som nästan alltid är mellan 17 och 20.. hur gör ni? Jovisst jag kanske kan vara med på tisdagen och fredagen.. på onsdag kan jag träna annat, så jag ändå rör på mig. Men sen när det passar mig typ förmiddagar/sena kvällar eller helger är ju klubben stängd.

Ja bytte klubb som passa mina tider.
Citera
2011-02-03, 23:20
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Ja, så ni som ändå tränar och vill träna varje dag, hur går ni till väga för att kunna köra 6-10 pass i veckan, kör ni på många olika klubbar? Har ni nyckel till klubben? Kör ni annan sport vid sidan av?
Citera
2011-02-03, 23:22
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Mmm det är bra, skiljde det mycket menar du? Jag själv har problem med att ibland slutar jag tidigt på eftermidagen och då vill man ju träna med en gång. Alltså är man i arbetslivet eller pluggar heltid så har man inte alltid tid att lägga fem timmar varje dag för att anpassa sig till träningen (resor, väntetid osv).
Citera
2011-02-04, 00:12
Medlem
Dom flesta lite större klubbarna har pass utspridda över hela dan(iaf i sthlm)kör du mma så har hilti såväl morgon som lunch och kvällspass.Pancrease har oxå lunch o kvällspass.Narva boxning morgon,lunch,kväll.Slagskeppet thai morgon,lunch,kväll.Det är bara att leta runt lite.
Själv så kombinerar jag shoot o boxning för att få ihop det.
Annars kan ju gym och den stilen man kör vara en bra combo.
Citera
2011-02-04, 23:22
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Hmm det är fördelen med att bo i storstan, mig veterligen har inte gbg nån klubb med morgonträning?
Citera
2011-02-04, 23:42
Medlem
Res-Qs avatar
hatar detta oxå, jobbar 2-skift. Så varannan vecka kan jag inte träna för jag jobbar 15-23! Hjälper inte ens att man bor i Oslo och tränar på ett stort gym, ändå ingen dag/morgonträning tråkigt nog. Bara bita i det sura äpplet o slita hårdare antar ja
Citera
2011-03-06, 15:28
Medlem
Där jag bor (i Uppsala!) finns flera klubbar som har s.k. morgonpass, oftast mellan 06.00-07.00, för folk som vanligtvis har fullt upp både Hilti och Kraftverket kör så här i Uppsala!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in